Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Darbuotojų paieška, atranka ir žmogiškųjų išteklių valdymo konsultacijos
Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas PRODUKTO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Įmonė, valdanti vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų “Camelia”, šiuo metu ieško PRODUKTO VADYBININKO (-ĖS) darbui su privačių prekinių ženklų vystymu.

Darbo pobūdis:

  • Privačių prekinių ženklų vystymas (kosmetika ir nereceptiniai vaistai);
  • Pasiūlymų teikimas dėl naujų privačių produktų, jų įvedimo į rinką strategijos kūrimas ir realizavimas;
  • Derybos su gamintojais;
  • Privačių prekės ženklų kainodaros formavimas, jų pardavimų skatinimas;
  • Rėmimo veiksmų planavimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas vadybos, verslo administravimo, marketingo srityse;
  • Sėkmingo darbo patirtis prekinių ženklų vystyme (ne mažiau 2 metų);
  • Pagrindinių verslo vystymo principų išmanymas;
  • Gebėjimas laisvai komunikuoti anglų kalba žodžiu ir raštu;
  • Noras tobulėti, tapti savo kuruojamų produktų profesionalu.

Įmonė siūlo:

  • Puikias darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbo užmokestį nuo 800 iki 1300eur (atskaičius mokesčius);
  • Dinamišką darbą profesionalioje komandoje.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Produkto vadybininkas (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Kedrų g. 4

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ TELEFONU SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Tarptautinis kontaktų centras ieško PARDAVIMŲ TELEFONU SPECIALISTO (-ĖS)

Darbo pobūdis:

  • Atstovautumėte įmonę, kuri yra viena žinomiausių Lietuvoje mobiliojo ryšio, interneto ir televizijos paslaugų tiekėjų;
  • Darbas su išeinančiais skambučiais mobiliojo ryšio, interneto bei televizijos paslaugų srityse;
  • Aktyvūs pardavimai esamiems ir buvusiems klientams (naujų klientų ieškoti nereikia, “šaltieji” skambučiai nevykdomi).

Reikalavimai:

  • Labai geri bendravimo įgūdžiai;
  • Sklandi lietuvių kalba;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai;
  • Greita orientacija;
  • Noras mokytis, siekti gerų rezultatų;
  • Kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Išsamius įvadinius mokymus (mokymai truks 1 savaitę, jie vyksta pilnu etatu darbo dienomis). Mokymų pradžia – gruodžio 9d.
  • Darbo grafiką, derinamą su Jūsų poreikiais ir galimybėmis (po mokymų).
  • Pozityvių kolegų kompaniją, darbą moderniame ofise, karjeros galimybes.
  • Stabilų darbo užmokestį ir priedus (414 – 633eur (atskaičius mokesčius).

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Pardavimų telefonu specialistas (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

 

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) Vilniuje

Ilgametę patirtį turinti ir kasmet auganti lietuviško kapitalo autodetalių prekybos bendrovė ieško BUHALTERĖS (-IO)

Darbo pobūdis:

  • Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas ir vedimas į apskaitos sistemą;
  • Kasos operacijų ir banko operacijų vykdymas bei apskaita;
  • Reprezentacinių aktų paruošimas, skolų derinimas;
  • Grafikų, darbo laiko apskaitos žiniaraščių ruošimas;
  • ISAF pildymas, ISAF tikrinimas, kryžminis pirkimo sąskaitų tikrinimas;
  • Kiti vyr. buhalterės pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • Panašaus darbo patirtis (2 metai);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, apskaitos programos, privalumas – darbo patirtis verslo valdymo programa Dynamics AX);
  • Atidumas, kruopštumas, analitinis mąstymas, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Darbo užmokestį nuo 750-900eur (atskaičius mokesčius).

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Buhalterė (-is)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ATSARGŲ VALDYMO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

„Camelia“ vaistinių tinklą valdanti įmonė, užsiimanti didmenine ir mažmenine prekyba visoje Lietuvoje,  ieško ATSARGŲ VALDYMO VADYBININKO (-ĖS)

 Darbo pobūdis:

  • Efektyvus prekių atsargų planavimas, valdymas ir palaikymas (Symphony programa);
  • Bendradarbiavimas su tiekimo vadybininkais dėl prekių užsakymų;
  • Prekių kiekių nustatymas tiek centriniam sandėliui, tiek prekybos taškams;
  • Prekių rodiklių koregavimas įvykus pokyčiams;
  • Srautinių prekių kiekių užsakymų nustatymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (statistikos, verslo vadybos ir analitikos srityse);
  • Sėkminga darbo patirtis atsargų valdymo srityje;
  • Gebėjimas dirbti su dideliais duomenų kiekiais;
  • Patirtis dirbant Symphony programa – privalumas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel);
  • Labai geri anglų kalbos įgūdžiai;
  • Tikslumas, atidumas detalėms, laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Puikias darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbo užmokestį, atitinkantį kompetencijas ir įgūdžius (nuo 800eur atskaičius mokesčius);
  • Dinamišką darbą profesionalioje komandoje.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Atsargų valdymo vadybininkas (-ė) siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas MARKETINGO VADOVUI (-EI) Vilniuje

Įmonių grupė, valdanti vieną didžiausių mažmeninės ir didmeninės prekybos bendrovių, kuri patenka tarp pirmų trijų daugiausiai pajamų savo sektoriuje generuojančių kompanijų, šiuo metu ieško iniciatyvaus, organizuoto ir turinčio patirties MARKETINGO VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Marketingo strategijų, apimančių įvaizdį, reklamą, komunikaciją, pardavimų skatinimą, rengimas, metinių įgyvendinimo planų sudarymas, vykdymo kontrolė;
  • Marketingo metinio biudžeto rengimas, vykdymo organizavimas ir kontrolė;
  • Konkurencinės aplinkos, rinkos tyrimų vykdymas, analizė, įžvalgų ir pasiūlymų teikimas;
  • Darbas su viešaisiais ryšiais;
  • Reklamos ir pardavimų skatinimo planų rengimas, vykdymas ir kontrolė;
  • Marketingo skyriaus darbo organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (marketingo/rinkodaros sritis);
  • Sėkminga marketingo vadovo patirtis rinkodaros srityje, ne mažesnė kaip 2 metai;
  • Tradicinio ir skaitmeninio marketingo veiksmų efektyvumo analizės patirtis;
  • Patirtis dirbant su viešaisiais ryšiais ir komunikacija;
  • Strateginis, analitinis mąstymas, sugebėjimas planuoti veiksmus į priekį siekiant ilgalaikės vertės;
  • Kūrybiškumo, organizuotumo, vadovavimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų bei rusų kalbos žinios.

Įmonė siūlo:

  • Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą ir organizacinius sugebėjimus.
  • Dalyvavimą strateginiame įmonės valdyme.
  • Aukštos svarbos poziciją savo srities lyderiaujančioje kompanijoje.
  • Konkurencingą atlygį ir papildomą gerovės ir naudų paketą.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Marketingo vadovas (-ė) siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADOVUI (-EI) Kaune

„KG Group“ – viena didžiausių žemės ūkio, maisto ir ne maisto produktų verslo grupių Baltijos šalyse, šiuo metu ieško iniciatyvaus (-ios), turinčio (-ios) patirties EKSPORTO VADOVO (-ĖS) Lenkijos rinkai

Darbo pobūdis:

  • Kombinuotųjų pašarų, premiksų ir pašarų žaliavos pardavimų vystymas Lenkijoje;
  • Darbas su ūkiais, prekybininkais ir gamyklomis;
  • Rinkos tyrimų vykdymas, analizė, įžvalgų ir pasiūlymų teikimas;
  • Naujų klientų paieška;
  • Pardavimų planų rengimas ir vykdymo kontrolė;
  • Atsiskaitymų kontrolė.

Reikalavimai:

  • Pardavimų patirtis Lenkijos rinkoje;
  • Sklandus bendravimas lenkų ir lietuvių kalbomis, anglų ir rusų kalbų žinios – privalumas;
  • Aukštasis išsilavinimas (veterinarijos/gamybos technologijos sritys);
  • Išlavinti derybiniai įgūdžiai, verslumas ir gebėjimas siekti ilgalaikės vertės;
  • Savarankiškumas ir organizuotumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbo aplinką, orientuotą į saviraišką ir savarankiškumą;
  • Konkurencingą atlygio paketą;
  • Technologinius mokymus ir plačias kitų kompetencijų vystymo galimybes;
  • Visapusišką palaikymą iš įmonėje dirbančių savo srities specialistų ir vadovų.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Eksporto vadovas (-ė)“ siųskite el. paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOKYBĖS VADOVUI (-EI) Vilniuje

Camelia vaistinių tinklą valdanti įmonė, užsiimanti didmenine ir mažmenine prekyba visoje Lietuvoje,  šiuo metu ieško kompetetingo (-os) ir iniciatyvaus (-ios) KOKYBĖS VADOVO (-ĖS), kuris (-i) bus atsakingas (-a) už kokybės vadybos sistemų diegimą ir vystymą.

Darbo pobūdis:

  • Kokybės vadybos sistemų tobulinimas, veikimo priežiūra, kontrolė;
  • Veiklos procesų valdymas ir efektyvinimas;
  • Kokybės politikos, tikslų ir kokybės rodiklių nustatymas ir kontrolė;
  • Vidaus auditų planavimas, organizavimas ir vykdymas;
  • Neatitikčių valdymas, korekcinių ir prevencinių veiksmų įgyvendinimo organizavimas ir kontrolė;
  • Klientų pretenzijų ir skundų valdymas, sprendimų įgyvendinimo kontrolė;
  • Metinių inventorizacijų planavimas ir organizavimas;
  • Farmacinę veiklą reglamentuojančių įstatymų pokyčių įgyvendinimas, vykdymo kontrolė;
  • Padalinio darbų planavimas, organizavimas, vykdymas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Kokybės vadybos sistemų išmanymas, praktiniai jų principų taikymo įgūdžiai;
  • Ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kokybės vadybos arba audito veiklos srityse;
  • Gebėjimas dirbti remiantis bendradarbiavimo principais;
  • Nuoseklumas, iniciatyvumas, stiprus analitinis mąstymas;
  • Noras nuolat tobulėti ir mokyti kitus.

Įmonė siūlo:

  • Darbo aplinką, orientuotą į saviraišką ir savarankiškumą;
  • Konkurencingą atlygio paketą;
  • Technologinius mokymus ir plačias kitų kompetencijų vystymo galimybes;
  • Visapusišką palaikymą iš įmonėje dirbančių savo srities specialistų ir vadovų.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kokybės vadovas (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šias pozicijas Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.