
Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.
Darbo pasiūlymai
Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVUI (-EI) (Lietuvos rinkai) Kaune
Mūsų klientė – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių preparatų gamybos įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVĄ (-Ę) (Lietuvos rinkai).
Darbo pobūdis:
- Farmacinių produktų pardavimų vystymas verslo klientams;
- Aktyvi naujų partnerių paieška;
- Derybų vedimas, sutarčių iniciavimas, komercinių pasiūlymų rengimas;
- Nuolatinė rinkos ir klientų poreikių analizė ir vertinimas;
- Glaudus bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais;
- Dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant strateginius įmonės pardavimų tikslus.
Reikalavimai:
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pardavimų srityje (farmacijos sektorius – didelis privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Labai geri komunikaciniai, prezentaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, veržlumas, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Darbo užmokestį nuo 2000 Eur – 3000 Eur atskaičius mokesčius;
- Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, lyderiaujančioje įmonėje;
- Nuolatinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Darbo vieta: Kaunas, LEZ.
CV su prierašu „Pardavimų vystymo vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Druskininkuose
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu ieško GAMYBOS VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Darbas gamybos įmonėje, gamybinės veiklos planavimas ir operatyvus vykstančių procesų koordinavimas;
- Sklandaus gamybos darbo organizavimas, užduočių paskirstymas ir priežiūra;
- Gamybos trukdžių šalinimas;
- Sprendimų gamybos efektyvumui gerinti ieškojimas ir įgyvendinimas;
- Gamybos dokumentų pildymas ir ataskaitų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis gamybos srityje (vadovaujančios pareigos – privalumas);
- Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei gebėjimas taikyti praktikoje;
- Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
- Puikūs bendravimo, veiklos planavimo, prioritetų paskirstymo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Galimybę realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
- Motyvuojantį darbo užmokestį – 2000-2500 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Druskininkai
CV su prierašu „Gamybos vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – ilgametę patirtį farmacijos srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTĖS (-O).
Darbo pobūdis:
- Procesų kūrimas, modeliavimas ir automatizavimas;
- Dokumentų kūrimas ir priežiūra (procedūros, tvarkos ir kt.);
- Procesų stebėjimas ir tobulinimas;
- Vidinių patikrinimų organizavimas, auditavimas;
- Reikalingų pokyčių inicijavimas bei jų įgyvendinimo priežiūra;
- Bendradarbiavimas su kitais padaliniais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
- Panašaus darbo patirtis (didelėje įmonėje – privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- Analitinis mąstymas, gebėjimas sisteminti duomenis;
- Geri bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį 1100-1200 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Įmonės procesų specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLO PARDAVIMŲ VADOVUI (-EI) (farmacijos sritis) Kaune
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško PREKĖS ŽENKLO PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekės ženklo pardavimų komandos darbo koordinavimas, nuolatinė komunikacija su skyriuje dirbančiais atstovais ir vadybininkais (grožio srities produktas);
- Bendradarbiavimo palaikymas su esamais partneriais tiek Lietuvoje, tiek eksporto rinkose, naujų partnerių paieška;
- Rinkos, pardavimų rezultatų analizė, ataskaitų rengimas ir teikimas vadovybei;
- Pasiūlymų, kaip gerinti prekės ženklo pardavimų rezultatus, teikimas ir įgyvendinimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (farmacijos arba vadybos studijos);
- Vadovaujamo darbo patirtis pardavimų, prekės ženklų valdymo srityse (privalumas – farmacijos, grožio produktai);
- Puikios anglų kalbos žinios, kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- Komandos valdymo, strateginio planavimo, puikūs komunikaciniai įgūdžiai;
- Verslo, rinkodaros, pardavimo procesų suvokimas.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, inovatyvioje kompanijoje;
- Puikią komandą, malonią darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Numatytas darbo užmokestis – 1800-2200 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Pardavimų vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas SALONO VADOVUI (-EI) (parketinės grindų dangos) Kaune
Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, savo veiklą sėkmingai vystanti tiek Lietuvos, tiek eksporto rinkose, salonui Kaune ieško SALONO VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Salono, įsikūrusio Kauno senamiestyje, veiklos organizavimas (parketinės grindų dangos);
- Bendradarbiavimo vystymas su interjero dizaineriais, architektais Kaune regione, naujų galimybių ir kontaktų paieška;
- Produkto išmanymas, pristatymas partneriams;
- Produkto pardavimų vystymas, atsakomybė už pardavimų rezultatus;
- Komunikacija su kolegomis gamybos padalinyje ir kituose salonuose.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (verslo valdymo, pardavimų vadybos srityse – privalumas);
- Sėkminga darbo patirtis pardavimuose, vystant bendradarbiavimą su dizaineriais, architektais, kitais statybų sektoriaus partneriais;
- Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, organizuotumas, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
- Galimybes tobulėti ir kilti karjeros laiptais;
- Darbo užmokestį 1500 – 1700 EUR (atskaičius mokesčius), priedų sistemą.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Salono vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekės ženklo komunikacijos strategijos kūrimas ir palaikymas (grožio srities produktas);
- Išorinės komunikacijos užtikrinimas Lietuvos ir eksporto rinkose (soc. tinklai, internetinis puslapis ir kt.), pardavimų skatinimas;
- Reklaminės, reprezentacinės ir kitos medžiagos įvertinimas, tobulinimas, kūrimas;
- Parodų, konferencijų, renginių organizavimas ir aktyvus dalyvavimas;
- Bendradarbiavimas su išoriniais partneriais.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – rinkodaros studijos);
- Darbo patirtis prekės ženklų vadybos srityje (privalumas – grožio, sveikatos produktai);
- Puikios anglų kalbos žinios, kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- Gebėjimas atstovauti įmonę ir prekės ženklą tarptautiniame kontekste;
- Kūrybinių idėjų generavimas, pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas kartu su komanda.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, inovatyvioje kompanijoje;
- Įvedimą darbo pradžioje sėkmingam startui, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Numatytas darbo užmokestis – 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Prekės ženko rinkodaros specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ||BACHUS|| PRODUKTŲ ATSTOVEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – inovatyvi farmacijos kompanija, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu ir inovacijomis pagrįstų sveikatos, grožio bei veterinarinių produktų kūrimas, prie savo komandos kviečia prisijungti PRODUKTŲ „BACHUS“ ATSTOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Produktų „BACHUS“, skirtų pagerinti augintinių (šunų ir kačių) mitybą ir sveikatą, atstovavimas;
- Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
- Techninės produkto informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
- Lektorių paieška, kurie dalyvautų produktų pristatymuose;
- Produktų logistikos ir siuntų organizavimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas veterinarijos srityje;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – produktų atstovavimas;
- Motyvacija dirbti atstovaujant „BACHUS“ produktus;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prekės ženklu;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį nuo 1000 iki 2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetencijas.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Bachus atstovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVEI (-UI) (nuotolinis darbas)
„Human capital center“ – esame darbuotojų paieškos ir atrankos profesionalai, puikiai išmanantys personalo rinką ir teikiantys aukščiausio lygio paslaugas savo klientams. Šiuo metu plečiame savo komandą ir ieškome ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVĖS (-O).
Prisijunk prie mūsų!
Darbo pobūdis:
- Bendradarbiavimo palaikymas su įmonės klientais, poreikio išsiaiškinimas;
- Pilnas darbuotojų paieškos ir atrankos procesų vykdymas;
- Kandidatų pritraukimas įvairiais kanalais, pokalbių organizavimas ir vykdymas, kandidatų vertinimas ir pristatymas klientams;
- Grįžtamojo ryšio kandidatams ir klientams teikimas;
- Pilnai nuotolinis darbo pobūdis.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
- Darbo patirtis vadybos, administracinio pobūdžio veiklose;
- Patirtis darbuotojų paieškos ir atrankos procesuose – privalumas;
- Domėjimas darbo rinka, motyvacija dirbti darbuotojų paieškos ir atrankos srityje;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, pozityvumas, iniciatyvumas, atkaklumas.
Įmonė siūlo:
- Dinamišką ir iššūkių kupiną darbą, kuris leis tobulėti ir drauge su komanda siekti aukščiausių rezultatų;
- Nuotolinio darbo galimybę ir lanksčias darbo valandas;
- Darbo užmokestį 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius).
Darbo vieta: Kaunas, nuotolinis darbas
CV su prierašu „Atrankų projektų vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ATRANKŲ PROJEKTŲ VADYBININKEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – įmonių grupė, jungianti įmones, veikiančias paslaugų ir prekybos srityse. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti – ATRANKŲ PROJEKTŲ VADYBININKĘ (-Ą).
Darbo pobūdis:
- Darbuotojų paieška ir atranka;
- Darbo skelbimų rengimas ir publikavimas;
- Bendravimas su potencialiais kandidatais;
- Atrankų proceso tobulinimas bei naujų idėjų generavimas kandidatų pritraukimui;
- Rinkos rodiklių analizė ir įžvalgų teikimas;
- Įmonės duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių valdymo, vadybos srityse – privalumas);
- Ne mažiau kaip 1 metų analogiško darbo patirtis – būtina (darbuotojų nuoma – didelis privalumas);
- Labai geros anglų kalbos žinios, rusų – privalumas;
- Puikūs komunikavimo, laiko planavimo įgūdžiai;
- Kūrybiškumas, pozityvumas, orientacija į rezultatą, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1200 Eur – 1500 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
- Įdomų, dinamišką, iššūkių reikalaujantį darbą, karjeros perspektyvas;
- Mokymus, kvalifikacijos kėlimo kursus, nuolatines profesinio tobulėjimo galimybes;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Darbo vietą naujame, moderniame ofise.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Atrankų projektų vadybininkė (-as“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PERSONALO KOORDINATOREI (-IUI) Kaune
Mūsų klientas – užsakomųjų personalo paslaugų įmonė, teikianti įvairių profesinių specialistų atrankos, mokymų ir administravimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijunti PERSONALO KOORDINATORĘ (-IŲ).
Darbo pobūdis:
- Komandiruotėse esančių darbuotojų darbo koordinavimas ir operatyvus kylančių problemų sprendimas;
- Įvairaus pobūdžio personalo dokumentacijos administravimas (įdarbinimas, atleidimas, DS keitimai, aktai ir pan.);
- Darbas su pirminiais apskaitos dokumentais (darbo užmokesčio skaičiavimas, sąskaitų administravimas, kelionės lapai, kuro čekiai);
- Darbo grafikų sudarymas ir darbo laiko apskaitos vedimas.
Reikalavimai:
- Darbo patirtis personalo srityje (įdarbinimo agentūrose, darbuotojų nuomos įmonėse – didelis privalumas);
- Labai geros anglų kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas;
- Personalo dokumentacijos rengimo patirtis;
- Gebėjimas dirbti greitai kintančioje aplinkoje, stresinių situacijų valdymas;
- Organizuotumas, komandiškumas, greita reakcija, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą sėkmingai dirbančioje įmonėje, modernią darbo aplinką;
- Papildomą sveikatos draudimą, hibridinį darbo modelį;
- Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Preliminarios ribos – 1100-1400 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Personalo koordinatorius“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas NOAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – inovatyvi farmacijos kompanija, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu pagrįstų sveikatos ir grožio produktų kūrimas, šiuo metu ieško NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Jaunystei ir grožiui skirto prabangaus prekės ženklo NoAGE atstovavimas (Kauno regione);
- Naujų klientų, partnerių paieška (grožio klinikos ir grožio srities specialistai, kosmetologai ir t.t.);
- Bendradarbiavimas su esamais partneriais, vizitavimas, informavimas;
- Renginių, skirtų NoAGE prekės ženklo plėtrai, organizavimas ir kuravimas (Kauno regione);
- Dalyvavimas grožio srities parodose ir renginiuose.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas vadybos, rinkodaros arba farmacijos srityse;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – grožio produktų, maisto papildų atstovavimas;
- Motyvacija dirbti atstovaujant NoAGE produktus, domėjimasis grožio sritimi;
- Puikūs bendravimo ir viešo kalbėjimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prabangiu prekės ženklu;
- Karjeros galimybes;
- Fiksuotą darbo užmokesčio dalį ir priedus nuo pasiektų rezultatų (1000-2000 EUR). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „NoAGE atstovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
- Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
- Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
- Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
- Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
- Automobilį darbui.
- Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius) + priedai.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TRANSPORTO VADYBININKUI (-EI) Lietuvos rinkai Vilniuje
Mūsų klientė – tarptautinė logistikos įmonių grupė, savo veiklą ir plėtrą vystanti Lietuvoje bei kaimyninėse valstybėse. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę) Lietuvos rinkai (Vilniuje).
Darbo pobūdis:
- Logistikos ir transporto veiklos koordinavimas Lietuvos teritorijoje;
- Efektyvus krovinių pervežimo užtikrinimas, transportavimo eigos stebėjimas;
- Komunikacija su klientais, informacijos teikimas, derybų proceso valdymas;
- Užsakymų ir duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, transporto srityje – privalumas);
- Analogiško darbo patirtis savarankiškai planuojant ir administruojant transporto judėjimą;
- Vietinės transporto rinkos išmanymas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Komunikabilumas, savarankiškumas, organizuotumas.
Įmonė siūlo:
- Darbo užmokestį priklausantį nuo patirties bei įgūdžių (nuo 1100-1500 Eur atskaičius mokesčius), priedus ir kitas papildomas naudas, kurios aptariamos pokalbio metu;
- Modernų, komfortabilų ofisą bei visas darbui reikiamas priemones;
- Įdomų, dinamišką darbą, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes.
Darbo vieta: Vilnius
CV su prierašu „Transporto vadybininkas (-ė) Lietuvos rinkai“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TIEKIMO VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško TIEKIMO VADYBININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekių asortimento pardavimo kanalui formavimas, pirkimų ir tiekimo procesų valdymas;
- Bendradarbiavimo palaikymas su esamais tiekėjais, derybos, sutarčių sudarymas, naujų tiekėjų paieška;
- Pirkimų organizavimas ir dokumentų administravimas, atsargų valdymas;
- Kainodaros formavimas ir akcijų planavimas;
- Kiti darbai, susiję su tiekimo, pirkimo procesais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pirkimų, tiekimo srityse;
- Patirtis dirbant programa Excel ir puikūs skaičiavimo įgūdžiai;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Derybų vedimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, gebėjimas vienu metu dirbti su dideliu informacijos kiekiu.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį 1300-1600 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Tiekimo vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADOVUI (-EI) Šiauliuose
Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, eksportuojanti produkciją į daugiau nei 15 šalių bei generuojanti daugiau nei 11 mln. metinių pajamų, kviečia prisijungti EKSPORTO VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Eksporto skyriaus darbo organizavimas, komandos motyvavimas, atsakomybė už eksporto skyriaus darbo rezultatus;
- Gaminamos produkcijos pardavimų plėtra ir įgyvendinimas eksporto rinkose;
- Bendradarbiavimo vystymas ir palaikymas su esamais klientais, naujų partnerių paieška;
- Aktyvus dalyvavimas parodose užsienio šalyse;
- Eksporto pardavimų rezultatų vertinimas, pasiūlymų rezultatams gerinti teikimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas);
- Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis eksporto srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
- Gamybos ir verslo procesų išmanymas;
- Labai geros anglų kalbos žinios (B2/C1 lygis);
- Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo vystymo ir komandos valdymo įgūdžiai;
- Galimybė vykti į komandiruotes;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
- Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
- Darbo užmokestį 2000-2500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pasiektų rezultatų.
Darbo vieta: Šiauliai
CV su prierašu „Eksporto vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ GRUPĖS VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientė – naujai įsikūrusi tarptautinė farmacijos įmonė, taikysianti naujausias technologijas medicininių preparatų kūrime bei gamyboje, sieksianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PREKIŲ GRUPĖS VADYBININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Atstovaujamų produktų krepšelio ir kainodaros formavimas (maisto papildai, receptiniai ir nereceptiniai vaistai);
- Įmonės produktų rinkos, konkurentų bei potencialo analizė;
- Dalyvavimas derybose su tinklais, sutarčių pasirašymo koordinavimas;
- Marketingo ir pardavimų planų įgyvendinimo organizavimas;
- Produkto portfelio palaikymas ir plėtra, pristatymas klientams ir vartotojams;
- Naujų klientų paieška, santykių palaikymas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina farmacijos arba marketingo srityje);
- Darbo patirtis farmacijos sektoriaus rinkodaros pozicijoje – būtina;
- Profesionalus Lietuvos farmacijos rinkos išmanymas;
- Sėkminga patirtis su prekybos tinklais – būtina;
- Rinkodaros projektų valdymo išmanymas;
- Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
- Labai geri MS Excel įgūdžiai;
- Geri komunikaciniai, derybiniai, strateginio planavimo įgūdžiai, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir įgūdžių (nuo 1700 Eur – 2000 Eur atskaičius mokesčius);
- Profesinius iššūkius, tobulėjimo ir kvalifikacijos kėlimo galimybes;
- Darbo vietą Kaune, taikant hibridinį darbo modelį.
Darbo vieta: Kaunas.
CV su prierašu „Prekių grupės vadybininkas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune, Alytuje (hibridinis darbo modelis)
Mūsų klientas – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius, ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau 26 metus, vystanti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu plečia pardavimų komandą ir ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Gaminamos produkcijos (nuotekų valymo įrenginiai) pardavimų plėtra ir įgyvendinimas Lietuvos rinkoje;
- Naujų klientų paieška ir bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
- Įmonės parduodamos produkcijos pristatymas;
- Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
- Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitos.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
- Gamybos ir verslo procesų supratimas;
- Anglų kalbos žinios (rusų k. – privalumas);
- Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Fiksuotą darbo užmokesčio dalį 1100 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo rezultatų, kurie aptariami darbo pokalbio metu.
Darbo vieta: Kaunas, Alytus, hibridinis darbo modelis
CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - KONSTRUKTORIUI (-EI) Alytuje
Mūsų klientas – gamybinė įmonė, įkurta 1996 m., pirmoji Lietuvoje pradėjusi gaminti nuotekų valymo įrenginius ir talpas iš stiklaplasčio. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti INŽINIERIŲ (-Ę) – KONSTRUKTORIŲ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Naujų ir tobulinamų gaminių konstravimas, brėžinių paruošimas gamybai;
- Naujų ir tobulinamų gaminių medžiagų ir detalių specifikacijų parengimas;
- Tinkamiausių medžiagų parinkimas konstruojant naujus ir esamus gaminius;
- Dalyvavimas produktų gamybos technologijų paruošime užtikrinant, kad būtų laikomasi reikalavimų dėl žaliavų, įrangos ir gamybos procesų.
Reikalavimai:
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas inžinerijos srityje (pageidautina – mechanikos/medžiagų inžinerija);
- Patirtis gamybos konstruktoriaus (-ės), gamybos technologo (-ės) pareigose – privalumas;
- Patirtis dirbant AutoCad, SolidWorks programomis;
- Gamybos procesų išmanymas;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Analitiškumas, komandiškumas, atsakingumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius).
Darbo vieta: Alytus
CV su prierašu „Inžinierius“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TRANSPORTO VYSTYMO PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Vokietijos rinkai
Mūsų klientė – įmonių grupė, kuri savo veiklą vykdo logistikos, paslaugų, projektų vystymo srityse. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO VYSTYMO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) VOKIETIJOS RINKAI.
Darbo pobūdis:
- Naujų klientų paieška (komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas);
- Verslo santykių vystymas ir palaikymas;
- Operatyvi komunikacija su klientais, išlaikant tvirtus bendradarbiavimo ryšius;
- Maršrutų planavimas ir koordinavimas;
- Krovinių gabenimo organizavimas, administravimas bei kontrolė;
- Duomenų bazės bei užsakymų administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (logistikos, transporto srityje – privalumas);
- Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai;
- Puikios vokiečių ir anglų kalbų žinios – BŪTINA;
- Microsoft Office paketo valdymas;
- Galimybė vykti į komandiruotes Vokietijoje (trukmė ir dažnumas derinama individualiai);
- Iniciatyvumas, veržlumas, komunikabilumas, geri derybiniai ir laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą atlygį nuo 1800 – 2300 Eur atskaičius mokesčius (mokami dienpinigiai už komandiruotes bei taikoma papildoma motyvacinė darbo užmokesčio sistema) ir papildomą naudų paketą, kuris aptariamas darbo pokalbio metu;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Galimybę tobulėti ir siekti karjeros galimybių;
- Aktyvų, įdomų, iššūkių reikalaujantį darbą, profesionalią bei draugišką komandą.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Transporto vystymo projektų vadovas (-ė) Vokietijos rinkai“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas KOMUNIKACIJOS IR BIURO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje
Nuo 2004 m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, eksportuojanti medieną ir jos produktus tarptautiniu mastu, prie savo komandos kviečia prisijungti KOMUNIKACIJOS ir BIURO VADYBININKĘ (-Ą).
Darbo pobūdis:
- Sklandžios vidinės organizacijos komunikacijos užtikrinimas (naujienlaiškiai, renginių organizavimas, įvairios socialinės iniciatyvos);
- Socialinių tinklų administravimas ir priežiūra;
- Bendradarbiavimas su reklamos agentūromis vykdant išorinės komunikacijos ir viešųjų ryšių inciatyvas;
- Įmonės įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas;
- Sklandžios biuro veiklos koordinavimas (informacijos srautų ir dokumentų valdymas, reikiamų darbo priemonių užtikrinimas).
Reikalavimai:
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai (didelėje įmonėje – privalumas);
- Puikios anglų kalbos žinios – būtina (rusų – privalumas);
- Patirtis valdant, planuojant ir keliant socialinių tinklų turinį;
- Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Komunikabilumas, atvirumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Nuolatinio tobulėjimo galimybes: reguliarius mokymus ir įvairius seminarus profesiniam augimui;
- Draugišką , vieningą ir visuomet padėti pasiruošusią komandą;
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1100 Eur – 1400 Eur atskaičius mokesčius, kasmetinius priedus ir kitas papildomas naudas;
- Šventes, bendras veiklas, dovanas gimimo dienos ar kitų svarbių datų proga.
Darbo vieta: Vilnius
CV su prierašu „Komunikacijos ir biuro vadybininkė (-as)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VANDENVALOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje
Mūsų klientas – ilgametę patirtį sukaupusi gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti VANDENVALOS TECHNOLOGĄ (-Ę).
Darbp pobūdis:
- Nuotekų valymo technologijos, techninių parametrų ir įrengimų specifikacijų parengimas;
- Vandenvalos įrenginių projektavimo kontrolė, užduočių parengimas nestandartinių įrenginių gamybai;
- Įrangos išdėstymo planų sudarymas, gamybinių pajėgumų skaičiavimas;
- Užsakovų ir kolegų konsultavimas technologiniais klausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos, biochemijos, inžinerijos studijos);
- Panašaus darbo patirtis (vandenvalos technologijų srityje – didelis privalumas);
- Technologinių procesų išmanymas;
- Rinkos išmanymas vandenvalos įrengimų srityje – didelis privalumas;
- Įgūdžiai dirbant progama AutoCad, SolidWorks – privalumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;
Darbo užmokestis 1300-2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų.
CV su prierašu „Vandenvalos technologas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TRANSPORTO KOORDINATORIUI (EI) Kaune
Mūsų klientė – viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, įgijusi tarptautinį pripažinimą ir šiuo metu yra gerai žinoma kaip inovatyvi ir į klientą orientuota kompanija, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO KOORDINATORIŲ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Tarptautinių krovinių gabenimo koordinavimas sausumos keliu;
- Maršrutų planavimas bei transporto judėjimo kontrolė;
- Tolimųjų reisų vairuotojų darbo ir poilsio režimo organizavimas;
- Reguliarus informacijos teikimas klientams, operatyvi komunikacija;
- Duomenų bazės bei užsakymų administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, transporto srityje – privalumas);
- Analogiško darbo patirtis planuojant transportą;
- Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
- MS Office paketo valdymas – gebėjimai dirbti Excel, Word, PowerPoint programomis;
- Komunikabilumas, lankstumas, puikūs derybiniai ir laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Puikią kolegų komandą, kurie pasiruošę padėti su kasdieniniais iššūkiais bei kartu džiaugtis pasiektais rezultatais;
- Darbo užmokestį, priklausantį nuo patirties ir įgūdžių (900 Eur – 1700 Eur atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus; priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
- Patogų darbo grafiką I-V: 08:30-17:00;
- Nuolatinį mokymąsi ir tobulėjimą.
Darbo vieta: Kaunas
CV su nuoroda „Transporto koordinatorius (-ė) “ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Paslaugos