
Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.
Darbo pasiūlymai
Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas IT VADOVUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – mažmeninės prekybos įmonė, valdanti prekybos centrų tinklą ir sėkmingai vystanti veiklą jau daugiau nei 20 metų, šiuo metu ieško IT VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- IT infrastruktūros nepertraukiamas veiklos užtikrinimas, priežiūra, plėtra ir administravimas;
- IT paslaugų, įrangos ir eksploatacinių medžiagų tiekimo planavimas ir kontrolė, pirkimo organizavimas;
- Projektų, susijusių su įmonės IT veiklos plėtra ar veiklos optimizavimu, koordinavimas;
- Pasiūlymų dėl įmonės IT ūkio optimizavimo, vystymo, apjungimo teikimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas – informacinių sistemų, informatikos inžinerijos ir pan. srityse);
- Ne mažesnė nei 2 metų panašaus darbo patirtis (mažmeninės prekybos įmonėje – didelis privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- Vairuotojo pažymėjimas ir nuosavas automobilis;
- Organizuotumas, aktyvumas, komandinio darbo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Įdomų bei dinamišką darbą, profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestį 1700-2500 EUR (atskaičius mokesčius). Lanksčiai derinamas klausimas.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „IT vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TRANSPORTO VADOVUI (-EI) VOKIETIJOS RINKAI Kaune
Mūsų klientė – įmonių grupė, kuri savo veiklą vykdo logistikos, paslaugų, projektų vystymo srityse. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO VADOVĄ (-Ę) Vokietijos rinkai.
Darbo pobūdis:
- Transporto veiklos planavimas ir vystymas, biudžetų rengimas ir įgvendinimas;
- Komandos formavimas, jos ugdymas ir motyvavimas, efektyvaus darbo organizavimas;
- Vilkikų parko valdymas, plėtros vystymas, įsigyjimų organizavimas;
- Gerosios transporto praktikos taikymas veikloje;
- Bendradarbiavimas su esamais ir būsimais partneriais, ryšių palaikymas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – transporto ir logistikos sritis);
- Ne mažesnė nei 2 m. analogiško vadovaujamojo darbo patirtis transporto srityje – privaloma;
- Geros vokiečių, anglų kalbų žinios – būtina;
- Galimybė periodiškai vykti į komandiruotes Vokietijoje;
- Puikūs komunikaciniai, derybiniai, laiko planavimo ir organizavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, atsižvelgiant į kandidato patirtį, kompetencijas ir lūkesčius (prelimenarios ribos nuo 3500 – 5000 Eur neatskaičius mokesčių plius priedai);
- Automobilį, papildomą sveikatos draudimą ir visas darbui reikalingas priemones.
CV su prierašu „Transporto vadovas (-ė) Vokietijos rinkai“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ADMINISTRACIJOS VADOVUI (-EI) Kaune
Lietuvoje ir Baltijos šalyse pirmaujanti įmonė, užsiimanti prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti ADMINISTRACIJOS VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Įmonės administracinių padalinių valdymas, vystymas ir kontrolė (transportas, eksploatacija ir plėtra, IT, verslo procesai);
- Sėkmingas strateginių veiklos planų formavimas, vystymas ir įgyvendinimas;
- Valdomų padalinių finansų kontrolė ir veiklos efektyvumo užtikrinimas;
- Verslo įmonės plėtros planų įgyvendinimas;
- Komandos darbo organizavimas, motyvavimas ir ugdymas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, verslo vadybos ar alternatyviose srityse;
- Ne mažiau kaip 5 metų sėkminga vadovaujančio darbo patirtis;
- Labai geros anglų, rusų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
- Strateginis požiūris, lyderystė, analitiškumas, procesų tobulinimo išmanymas;
- Puikūs laiko planavimo, derybiniai, komunikaciniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas darbo pokalbio metu (nuo 6000 – 7000 Eur atskaičius mokesčius) ir kitus papildomų naudų paketus;
- Atsakingą darbą, didelių verslo ambicijų turinčioje įmonėje;
- Stiprią, ambicingą ir motyvuotą komandą.
CV su prierašu „Administracijos vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVO (-ĖS) pozicijai Kaune
Mūsų klientas – inovatyvi farmacijos kompanija, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu pagrįstų sveikatos ir grožio produktų kūrimas, šiuo metu ieško NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVO (-ĖS).
Darbp pobūdis:
- Jaunystei ir grožiui skirto prabangaus prekės ženklo NoAGE atstovavimas (Kauno regione);
- Naujų klientų, partnerių paieška (grožio klinikos ir grožio srities specialistai, kosmetologai ir t.t.);
- Bendradarbiavimas su esamais partneriais, vizitavimas, informavimas;
- Renginių, skirtų NoAGE prekės ženklo plėtrai, organizavimas ir kuravimas (Kauno regione);
- Dalyvavimas grožio srities parodose ir renginiuose.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas vadybos, rinkodaros arba farmacijos srityse;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – grožio produktų, maisto papildų atstovavimas;
- Motyvacija dirbti atstovaujant NoAGE produktus, domėjimasis grožio sritimi;
- Puikūs bendravimo ir viešo kalbėjimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir nuosavas automobilis.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prabangiu prekės ženklu;
- Karjeros galimybes;
- Fiksuotą darbo užmokesčio dalį ir priedus nuo pasiektų rezultatų (900-2000 EUR). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.
CV su prierašu „NoAGE atstovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VANDENVALOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje
Mūsų klientas – ilgametę patirtį sukaupusi gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti VANDENVALOS TECHNOLOGĄ (-Ę).
Darbp pobūdis:
- Nuotekų valymo technologijos, techninių parametrų ir įrengimų specifikacijų parengimas;
- Vandenvalos įrenginių projektavimo kontrolė, užduočių parengimas nestandartinių įrenginių gamybai;
- Įrangos išdėstymo planų sudarymas, gamybinių pajėgumų skaičiavimas;
- Užsakovų ir kolegų konsultavimas technologiniais klausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos, biochemijos, inžinerijos studijos);
- Panašaus darbo patirtis (vandenvalos technologijų srityje – didelis privalumas);
- Technologinių procesų išmanymas;
- Rinkos išmanymas vandenvalos įrengimų srityje – didelis privalumas;
- Įgūdžiai dirbant progama AutoCad, SolidWorks – privalumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;
Darbo užmokestis 1300-2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų.
CV su prierašu „Vandenvalos technologas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PERSONALO DIREKTORIUI (-EI) Kaune
The leading, rapidly expanding wholesale and retail trade company in Lithuania and the Baltic States is currently inviting HR DIRECTOR to join its team.
Job description:
- Provide strategic leadership and direction on people matters and organizational development;
- Work closely with Heads of Departments and line-managers to build their people capability, plan and manage talent pool to develop approaches that helps to achieve organizational goals and objectives;
- Initiate, create, and lead up to date, best practice people processes and projects that facilitate a high performing organizational structure and culture;
- Establish KPI’s for functional performance management and control systems for compliance with business methods and HR practices.
Requirements:
- University Degree in Human Resources, Business Management, Organizational Psychology, or related field;
- 3+ years of experience in TOP HR leadership role (Head of HR, HR Director, HRBP, etc.);
- A solid understanding of HR processes, systems, and policies;
- Outstanding oral and written communication skills and ability to influence at senior level;
- Stakeholder management and strategic leadership skills;
- Fluency in English.
The company offers:
- Competitive salary starting from 6000 Eur gross and additional benefits (significant performance-based bonus pay, health insurance);
- Dynamic and challenging tasks that encourage personal and professional growth;
- International, highly skilled, and collaborative team;
- Continuous learning.
To apply, please send a CV by email to: info@humancc.lt
Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.
Darbo pasiūlymas PERSONALO VADOVUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – įmonių grupė, beveik 30 metų sėkmingai vystanti veiklą ir savo klientams visoje Europoje tiekianti daugiau nei 4000 pavadinimų žaliavas, šiuo metu ieško PERSONALO VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Personalo valdymo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas visoje įmonių grupėje (atrankos, ugdymas, vidinė karjera, atlygio, papildomų naudų sistemos, personalo duomenų analitika ir kt.);
- Personalo komandos darbo organizavimas;
- Organizacijos vidinės kultūros, vertybių, darbuotojų įsitraukimo ir lojalumo puoselėjimas;
- Vidinės komunikacijos ir išorinės darbdavio įvaizdžio komunikacijos formavimas;
- Personalo išlaidų biudžeto planavimas ir kontrolė;
- Tyrimų organizavimas ir pokyčių įgyvendinimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (organizacinės psichologijos, personalo vadybos, verslo vadybos, teisės studijos);
- Darbo patirtis personalo vadovo (-ės) pareigose įmonių grupėje (vidiniame įmonių grupės paslaugų centre – didelis privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- Personalo valdymo sistemų ir įrankių išmanymas;
- Praktinės LR darbo kodekso taikymo žinios;
- Gebėjimas inicijuoti ir valdyti pokyčius.
Įmonė siūlo:
- Darbą ilgametėje ir stabilioje įmonių grupėje, kurioje svarbus kiekvienas darbuotojas;
- Reguliarius mokymus ir kitas papildomas naudas (aptariama darbo pokalbio metu);
- Darbo užmokestį 2300-2700 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su nuoroda „Personalo vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas BIURO ADMINISTRATORIUI (-EI) Vilniuje
Nuo 2004m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, vystanti veiklą žaliavinių produktų eksporto-importo srityje, prie savo komandos kviečia prisijungti BIURO ADMINISTRATORIŲ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos koordinavimas, reikiamų darbo priemonių užtikrinimas;
- Dokumentų rengimas ir tvarkymas, sutarčių, raštų rengimas;
- Socialinių tinklų administravimas ir priežiūra, bendradarbiavimas su agentūromis;
- Informacijos srautų valdymas;
- Naujų darbuotojų įvedimo koordinavimas, darbo vietų paruošimas;
- Įmonės švenčių ir kitų bendrų veikų organizavimas;
- Kiti vadovo pavesti darbai.
Reikalavimai:
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai (didelėje įmonėje – privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios (rusų – privalumas);
- Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Patirtis planuojant, rengiant ir talpinant socialinių tinklų turinį;
- Komunikabilumas, kruopštumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Mokymus, seminarus, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
- Lankstų darbo pradžios ir pabaigos laiką;
- Konkurencingą darbo užmokestį (nuo 1100 Eur – 1400 Eur atskaičius mokesčius) ir kasmetinius priedus;
- Dovanas gimimo dienos ar kitų svarbių datų proga.
Darbo vieta: Vilnius
CV su nuoroda „Biuro administratorius (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas MARKETINGO VADOVUI (-EI) Šiauliuose
Mūsų klientas – įmonė, gaminanti modernias, patvarias ir aukštos kokybės parketines grindų dangas, prie savo veržlios komandos kviečia prisijungti MARKETINGO VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Marketingo strategijos vystymas ir įgyvendinimo organizavimas;
- Išorinės komunikacijos užtikrinimas (soc. tinklai, internetinis puslapis, straipsniai, naujienlaiškiai ir kt.);
- Reklaminės, reprezentacinės ir kitos medžiagos įvertinimas, tobulinimas, atnaujinimas;
- Rinkodaros biudžeto formavimas ir kontrolė;
- Bendradarbiavimas su išoriniais partneriais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas – marketingo, pardavimų vadybos srityse);
- Marketingo vadovo, rinkodaros projektų vadovo darbo patirtis (gamybinėje įmonėje – privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- Kūrybinių idėjų generavimas, pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas kartu su komanda;
- Komandiškumas, veržlumas, pozityvumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
- Profesionalų kolektyvą, galimybes tobulėti ir kilti karjeros laiptais;
- Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius). Lanksčiai derinamas klausimas.
Darbo vieta: Šiauliai
CV su nuoroda „Marketingo vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
- Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
- Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
- Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
- Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
- Automobilį darbui.
- Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1100-1300 EUR (atskaičius mokesčius). Priedų sistema aptariama darbo pokalbio metu.
Darbo vieta: Kaunas
CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TRANSPORTO KOORDINATORIUI (EI) Kaune
Mūsų klientė – viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, įgijusi tarptautinį pripažinimą ir šiuo metu yra gerai žinoma kaip inovatyvi ir į klientą orientuota kompanija, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO KOORDINATORIŲ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Tarptautinių krovinių gabenimo koordinavimas sausumos keliu;
- Maršrutų planavimas bei transporto judėjimo kontrolė;
- Tolimųjų reisų vairuotojų darbo ir poilsio režimo organizavimas;
- Reguliarus informacijos teikimas klientams, operatyvi komunikacija;
- Duomenų bazės bei užsakymų administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, transporto srityje – privalumas);
- Analogiško darbo patirtis planuojant transportą;
- Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
- MS Office paketo valdymas – gebėjimai dirbti Excel, Word, PowerPoint programomis;
- Komunikabilumas, lankstumas, puikūs derybiniai ir laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Puikią kolegų komandą, kurie pasiruošę padėti su kasdieniniais iššūkiais bei kartu džiaugtis pasiektais rezultatais;
- Darbo užmokestį, priklausantį nuo patirties ir įgūdžių (900 Eur – 1700 Eur atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus; priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
- Patogų darbo grafiką I-V: 08:30-17:00;
- Nuolatinį mokymąsi ir tobulėjimą.
Darbo vieta: Kaunas
CV su nuoroda „Transporto koordinatorius (-ė) “ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Vilniuje
Mūsų klientas – nuo 2004 m. Lietuvoje ir Europoje sėkmingai veikianti bei nuolat auganti eksporto ir importo įmonė, savo komandai ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO).
Darbo pobūdis:
- Vadovavimas buhalterijos komandai, darbuotojų motyvavimas, užduočių paskirstymas;
- Buhalterinės apskaitos procesų koordinavimas, kontroliavimas bei efektyvinimas Lietuvoje ir bendradarbiaujant su Europos šalių išoriniais apskaitos partneriais;
- Finansinių ataskaitų rengimas, bendradarbiavimas su auditoriais;
- Darbo užmokesčio apskaita;
- Ataskaitų teikimas LR institucijoms;
- Vadovų, darbuotojų konsultavimas mokestiniais klausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų, ekonomikos srityse;
- Ne mažesnė nei 3 metų vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis (tarptautinės prekybos įmonėje – didelis privalumas);
- Apskaitos bei mokesčius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
- Darbo patirtis programa Axapta – didelis privalumas;
- Geri anglų ir rusų kalbų įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, lyderytė, pozityvumas.
Įmonė siūlo:
- Tarptautinio verslo aplinką;
- Kompetencijos kėlimo mokymus;
- Darbo užmokestį 2000-3000 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitas papildomas naudas.
Darbo vieta: Vilnius
CV su nuoroda „Vyr. buhalteris Vilnius“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Kaune, Vilniuje
Mūsų klientas – holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško holdingo VYR. BUHALTERĖS (-IO).
Darbo pobūdis:
- Įmonių grupės buhalterinės apskaitos organizavimas, remiantis LR ir Europos sąjungos teisės aktais ir apskaitos standartais;
- Mokestinių deklaracijų ir finansinių ataskaitų rengimas;
- Grupės įmonių duomenų rinkimas, analizė ir konsolidavimas;
- Įmonių grupės apskaitos darbuotojų ir išorinių partnerių darbo koordinavimas;
- Dalyvavimas apskaitos tobulinimo projektuose ir pasiūlymų teikimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
- buhalterės (-io) darbo patirtis įmonių grupėje, holdinge;
- Lietuvos bei ES mokestinės bazės išmanymas ir taikymas įmonių grupės apskaitoje;
- Konsoliduotos finansinės atskaitomybės rengimo patirtis – didelis privalumas;
- Analitinis mąstymas, atsakingumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
- Sveikatos draudimą;
- Darbo užmokestį 2500-3500 EUR (atskaičius mokesčius).
Darbo vieta: Kaunas, Vilnius
CV su nuoroda „Vyr. buhalteris“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Paslaugos