Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas UŽSAKYMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – UAB „Eoltas“ – nuo 1993 m. veikianti ir kasmet auganti lietuviško kapitalo autodetalių prekybos bendrovė, kviečia dirbti UŽSAKYMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Greitųjų užsakymų administravimas: išsiuntimas tiekėjams, patvirtinimas, perdavimas logistikos vadybininkams, pajamavimas;
  • Užsakymų išpildymo stebėjimas ir analitika;
  • Susijusių ataskaitų rengimas;
  • Dalyvavimas pirkimų procesų tobulinime.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas technikos/vadybos srityje;
  • Anglų kalbos mokėjimas (rusų, vokiečių kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Patirtis tiekimo ar pirkimų srityje bei susijusių procesų supratimas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai bei geras MS Office programų valdymas.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • “EOLTAS” VIP ložę Kauno „Žalgirio“ fanams;
  • Darbo užmokestį 900 – 1100 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Užsakymų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVĖJUI (-AI) - KONSULTANTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – UAB „Eoltas“ – nuo 1993 m. veikianti ir kasmet auganti lietuviško kapitalo autodetalių prekybos bendrovė, kviečia dirbti PARDAVĖJĄ – KONSULTANTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Bendravimas su klientais ir jų konsultavimas;
  • Informacijos apie prekes suteikimas ir pagalba pasirenkant reikiamą prekę;
  • Automobilių detalių pardavimas;
  • Darbas kasos aparatu;
  • Prekybos salės priežiūra;
  • Darbo grafikas – slenkantis.

Reikalavimai:

  • Techninės srities ir automobilių sandaros išmanymas;
  • Privalumai – techninės srities išsilavinimas, patirtis autodetalių prekyboje;
  • Labai geri bendravimo įgūdžiai ir orientacija į klientą;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, apskaitos programa Axapta – privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • “EOLTAS” VIP ložę Kauno „Žalgirio“ fanams;
  • Darbo užmokestį 800 – 1000 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Pardavėjas – konsultantas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KLIENTŲ INFORMACIJOS CENTRO KONSULTANTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – UAB „Eoltas“ – nuo 1993 m. veikianti ir kasmet auganti lietuviško kapitalo autodetalių prekybos bendrovė, kviečia dirbti KLIENTŲ INFORMACIJOS CENTRO KONSULTANTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Bendravimas telefonu su klientais laikantis nustatytų standartų;
  • Informacijos suteikimas apie automobilių dalis, priežiūros priemones ir aksesuarus;
  • Klientų konsultavimas ir pagalba pasirenkant reikiamą prekę;
  • Pardavimų vykdymas skambučių metu ir jų kontrolė;
  • Darbo grafikas – slenkantis.

Reikalavimai:

  • Techninės srities ir automobilių sandaros išmanymas;
  • Techninės srities išsilavinimas, patirtis klientų aptarnavimo srityje – privalumai;
  • Taisyklinga lietuvių kalba (anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
  • Labai geri bendravimo įgūdžiai;
  • Mokėjimas išklausyti, tinkamai įvertinti ir panaudoti gautą informaciją.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • “EOLTAS” VIP ložę Kauno „Žalgirio“ fanams;
  • Darbo užmokestį 750 – 850 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Klientų informacijos centro konsultantas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ELEKTROAUTOMATIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško ELEKTROAUTOMATIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Gamybinių įrengimų priežiūra ir remontas;
  • Operatyvus gedimų šalinimas;
  • Techninis įrenginių aptarnavimas, profilakinė priežiūra;
  • Kiti darbai, susiję su gamybos įrenginių priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas elektroautomatikos srityje;
  • Patirtis dirbant elektronikos ar mechanikos srityse – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą grafiką pilnu etatu I-V 8:00-17:00;
  • Darbo užmokestį 900-1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Elektroautomatikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas OPERATORIUI (-EI) - TECHNIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško OPERATORIAUS (-ĖS) – TECHNIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje, siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Tabletavimo įrenginio priežiūra darbo metu;
  • Įrenginio surinkimas, derinimas ir valymas;
  • Techninis įrenginio aptarnavimas, remonto ir gedimo šalinimo darbai;
  • Kiti darbai, susiję su tabletavimo įrenginio priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas mechanikos srityje;
  • Patirtis dirbant technikos srityje – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti;
  • Atsakingas požiūris į darbą, kruopštumas.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą slenkančiu grafiku trimis pamainomis: 6:00 – 15:00, 14:30 – 23:30, 21:00-6:00;
  • Darbo užmokestį 800-1200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Operatorius – technikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TECHNIKOS VADOVUI (-EI) Varėnoje

UAB „Varėnos pienelis“ – pieno perdirbimo ir pieno produktų gamybos įmonė, sėkmingai vykdanti ir plečianti veiklą jau daugiau nei 15 metų. Įmonės tikslas – vystyti įvairių pieno produktų gamybos technologijas ir pateikti vartotojui kokybiškus gaminius. Šiuo metu įmonė „Varėnos pienelis“ prie savo komandos kviečia prisijungti TECHNIKOS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas pieno produktų gamybos įmonėje, vadovavimas techninio aptarnavimo komandai;
  • Nepertraukiamo gamybos įrengimų veikimo ir jų priežiūros, atnaujinimo, patikrinimų organizavimas ir kontrolė;
  • Įrangos gedimų prevencijos ir gedimo šalinimo darbų organizavimas;
  • Įrenginių, atsarginių detalių, medžiagų parinkimas, užsakymas, apskaita ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis techninės srities išsilavinimas;
  • Vadovaujamo darbo patirtis gamybos įmonėje (technikos vadovo pareigos – privalumas);
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei gebėjimas taikyti praktikoje;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Technikos vadovas (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas LOGISTIKOS VADYBININKUI (-EI) Varėnoje/Alytuje/Druskininkuose

Mūsų klientė – gamybos įmonė – prie savo komandos kviečia prisijungti LOGISTIKOS VADYBININKĄ (- Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas gamybos įmonėje, logistikos procesų organizavimas;
  • Transporto paieška produkcijos vežimui į užsienio šalis;
  • Nuolatinių ryšių su vėžėjais palaikymas, naujų partnerių paieška, derybos;
  • Su produkcijos pervežimu susijusios dokumentacijos rengimas ir administravimas;
  • Operatyvus iškilusių problemų sprendimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (privalumas – vadybos, logistikos studijos);
  • Darbo patirtis logistikos srityje (ne mažesnė nei 2 metai);
  • Logistikos ir verslo procesų supratimas;
  • Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Darbo užmokestį 900-1300 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Logistikos vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna/Alytus/Druskininkai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADYBININKUI (-EI) Varėnoje

UAB „Varėnos pienelis“ – perspektyvi ir sparčiai auganti pieno produktų gamybos įmonė, aukštos kokybės gaminius savo klientams siūlanti jau nuo 2004 metų, prie savo komandos kviečia prisijungti EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę). Suteikiama galimybė dalį darbo laiko  dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo pobūdis: 

  • Prekinių ženklų vystymas ir pardavimai eksporto rinkose;
  • Nuolatinis bendravimas su priskirtų šalių klientais, naujų klientų paieška;
  • Pardavimų analizė ir plėtra, pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Derybų vedimas dėl produkcijos pardavimo, pozicionavimo;
  • Konkurencinės aplinkos ir eksporto rinkos analizė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (privalumas – vadybos studijos);
  • Darbo patirtis pardavimų, eksporto srityje (ne mažesnė nei 2 metai), privalumas – B2B sektoriuje;
  • Gamybos ir verslo procesų supratimas;
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (B2-C1 lygis);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (1000-1500 Eur atskaičius mokesčius) ir priedų sistemą.

CV su nuoroda „Eksporto vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYKDANČIAJAM (-AI) DIREKTORIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu ieško VYKDANČIOJO (-SIOS) DIREKTORIAUS (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės padalinių veiklos koordinavimas ir procesų tobulinimas;
  • Gamybinės ir prekybinės veiklos, vidinių procesų bei įmonės augimo užtikrinimas;
  • Atsakomybė už įmonės finansinius rodiklius, komercinės veiklos rezultatus;
  • Komandos motyvavimas ir ugdymas;
  • Rinkos analizė, konkurencingumo didinimas;
  • Inovatyvių sprendimų paieška, įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, vadybos srityse;
  • Sėkmingo vadovavimo įmonei patirtis, privalumas – maisto gamybos įmonėje;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Verslo procesų, finansų valdymo, strateginio planavimo ir rizikų valdymo išmanymas;
  • Puikūs lyderystės įgūdžiai, gebėjimas motyvuoti komandą siekti tikslų.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 2200-3200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Vykdantysis direktorius“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVEI (-UI) Alytuje

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai veikianti šventinės atributikos gamybos ir prekybos įmonė. Viena iš įmonės veiklos sričių – karnavalinių prekių gamyba ir eksportas. Šiuo metu ieškome GAMYBOS VADOVĖS (-O) cechui Alytuje.

Darbo pobūdis: 

  • Vadovavimas karnavalinių prekių gamybos darbuotojų komandai (17 žmonių), gamybos planų įgyvendinimas;
  • Gamybos skyriaus teigiamos darbo kultūros kūrimas;
  • Gamybos proceso priežiūra, kontrolė, efektyvumo gerinimas;
  • Gamybos rodiklių skaičiavimas: savikaina, normatyvai ir kt.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas vadybos srityje;
  • Vadovaujančio darbo patirtis – privalumas;
  • Gamybos rodiklių išmanymas – privalumas;
  • Labai geri bendravimo įgūdžiai, komandos valdymo ir kontrolės įgūdžiai;
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
  • Organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai, pozityvumas.

Įmonė siūlo:

  • Galimybę realizuoti savo vadovavimo, lyderystės potencialą ir įgūdžius;
  • Darbą sėkmingai dirbančioje ir savo veiklą plečiančioje įmonėje;
  • Darbo užmokestį, priklausantį nuo turimos patirties ir kompetencijų (900-1200 Eur „į rankas“).

CV su nuoroda „Gamybos vadovė (-as)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Hoptrans” – transporto ir logistikos kompanija, viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Kasmet sparčiai auganti ir savo srities profesionalus vienijanti kompanija per daugiau nei 25 veiklos metus surado savo nišą ir įgijo tarptautinį pripažinimą. Šiuo metu „Hoptrans“ prie savo komandos kviečia prisijungti VYR. BUHALTERĘ (-Į).

Darbo pobūdis: 

  • Pilnas įmonių grupės (vienos ar kelių įmonių) buhalterinės apskaitos vedimas, organizavimas ir kontrolė;
  • Vidinių ir išorinių finansinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms ir įmonės vadovybei;
  • Buhalterijos skyriaus komandos darbo organizavimas ir kontrolė;
  • Aktyvus dalyvavimas apskaitos politikos kūrime, procesų tobulinime.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau 3 metų), privalumas – transporto, logistikos įmonėje;
  • Patirtis dirbant su programa Navision – didelis privalumas;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų, finansinių ataskaitų rengimo išmanymas;
  • Gebėjimas bendrauti anglų ir rusų kalbomis;
  • Analitinis mąstymas, komandos valdymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Dinamišką darbo pobūdį, kuris leis tobulėti ir drauge su komanda siekti aukščiausių rezultatų;
  • Mokymus kompanijos vidinėje „Asmeninės lyderystės akademijoje“, asmeninio koučingo galimybės;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1200-1500 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Vyr. buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS PLANUOTOJUI (-AI) Varėnoje

UAB „Varėnos pienelis“ – perspektyvi ir sparčiai auganti pieno produktų gamybos įmonė, aukštos kokybės gaminius savo klientams siūlanti jau nuo 2004 metų, prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS PLANUOTOJĄ.

Darbo pobūdis: 

  • Darbas pieno produktų gamybos įmonėje siekiant užtikrinti sklandų gamybos procesą;
  • Gamybos procesų planavimas, planų sudarymas;
  • Užduočių gamybai formavimas remiantis gamybos planais;
  • Žaliavų poreikio planavimas, likučių kontrolė;
  • Gamybos resursų, pajėgumų poreikių analizė ir prognozės;
  • Duomenų sisteminimas, ataskaitų rengimas ir jų pateikimas vadovybei.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas ekonomikos/finansų/matematikos srityse;
  • Panašaus darbo patirtis gamybinėje įmonėje – privalumas;
  • Analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas sisteminti informaciją;
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai;
  • Gebėjimas ir noras dirbti komandoje;
  • Gamybos ir verslo procesų suvokimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Darbą pilnu etatu pagal darbo grafiką 7 darbo dienos – 7 laisvadieniai;
  • Motyvuojantį darbo užmokestį (900-1300 Eur atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Gamybos planuotojas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO RINKODAROS VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, kviečia dirbti  EKSPORTO RINKODAROS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų vystymas eksporto rinkoms;
  • Distribucijos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas bendradarbiaujant su pardavimų skyriumi;
  • Naujų produktų pristatymas esamiems eksporto klientams bei užtikrinimas rinkodarinio palaikymo;
  • Rinkodarinės medžiagos apie produktus ir internetinio B2B puslapio atnaujinimas;
  • Procesų, susijusių su eksporto rinkodara, optimizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas medicinos, farmacijos, rinkodaros srityse;
  • Darbo patirtis tarptautinėje rinkodaroje (farmacijos srityje – privalumas);
  • Būtinos puikios anglų ir rusų kalbų žinios, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Verslo ir rinkodaros procesų išmanymas, puikūs lyderystės įgūdžiai;
  • Gebėjimas optimizuoti procesus, kurti ir įgyvendinti planus.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1500 iki 2000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Eksporto rinkodaros vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas FINANSŲ ANALITIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – transporto ir logistikos kompanija, viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti FINANSŲ ANALITIKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės verslo procesų efektyvumo skaičiavimas, analizavimas ir vertinimas;
  • Įmonės biudžeto sudarymas ir kontrolė;
  • Duomenų sisteminimas, įvairių ataskaitų rengimas, rezultatų analizė;
  • Bendravimas su finansų institucijomis, sutarčių derinimas ir jų priežiūra;
  • Esamų analizės metodų tobulinimas, naujų paieška, diegimas;
  • Įžvalgų bei pasiūlymų teikimas vadovybei.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas ekonomikos/finansų/matematikos srityse;
  • Ne mažesnė nei dvejų metų panašaus darbo patirtis (privalumas – didelėje įmonėje);
  • Verslo procesų suvokimas;
  • Analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas sisteminti informaciją;
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai, privalumas – patirtis dirbant NAV, Qlik programomis;
  • Puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, savo srityje lyderiaujančioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir nuolatinio mokymosi galimybes;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1300-1500 EUR atskaičius mokesčius ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Finansų analitikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ ||BACHUS|| ATSTOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, kurianti ir gaminanti augalinius vaistus, maisto papildus ir homeopatinius preparatus, šiuo metu ieško PRODUKTŲ „BACHUS“ ATSTOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų „BACHUS“, skirtų pagerinti augintinių (šunų ir kačių) mitybą ir sveikatą, atstovavimas;
  • Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
  • Techninės produkto informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
  • Lektorių paieška, kurie dalyvautų produktų pristatymuose;
  • Produkto logistikos ir siuntų organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas veterinarijos srityje;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – produktų atstovavimas;
  • Motyvacija dirbti atstovaujant „BACHUS“ produktus;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo gebėjimus;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1300 iki 1800 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų „BACHUS“ atstovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PRODUKTŲ VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų pardavimo vystymo strategijos formavimas, pardavimo kanalų plėtra;
  • Tikslų kėlimas rinkodaros ir e-komercijoms komandoms, biudžetų sudarymas;
  • Produktų gamybos linijų plėtros ir vystymo strategijos formavimas;
  • Dalyvavimas parodose, produktų prezentavimas ir atstovavimas;
  • Konkurencinių rinkų stebėjimas ir tyrimas;
  • Komandos formavimas, motyvavimas ir ugdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, rinkodaros arba farmacijos srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis (ne mažiau kaip 3 metai) produktų valdymo, pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – farmacijos produktų sferoje;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Verslo procesų, rinkodaros, pardavimų, strateginio planavimo žinios ir įgūdžiai;
  • Puikūs lyderystės ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo asmeninį potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1500 iki 2000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje

UAB „Traidenis“ – ilgametę patirtį turinti gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. UAB „Traidenis“ prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Gamybos technologinių procesų aprašymas ir medžiagų parinkimas (laikantis galiojančių standartų);
  • Pradinių medžiagų ir pagamintų produktų cheminė analizė, rezultatų įvertinimas;
  • Bendravimas su žaliavų tiekėjais, specifinių žaliavų parinkimas, pirkimas;
  • Gaminių kokybės tikrinimas, analizavimas, pasiūlymų teikimas kokybei gerinti;
  • Dokumentacijos ir ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos studijos – privalumas);
  • Darbo patirtis gamybos srityje, technologo (-ės) darbo patirtis – privalumas;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Analitinis mąstymas, organizuotumas ir kruopštumas;
  • Geri bendravimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;
  • Darbo užmokestį 850-1000 Eur atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Gamybos technologas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ IR MARKETINGO VADOVUI (-EI) Alytuje/Kaune/Vilniuje

Mūsų klientė – gamybinė įmonė, sukaupusi ilgametę patirtį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ IR MARKETINGO VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Pardavimų komandos darbo organizavimas, koordinavimas ir efektyvumo užtikrinimas;
  • Įmonės pardavimų ir marketingo strategijos kūrimas, tikslų formavimas bei pardavimo planų įgyvendinimas;
  • Pardavimų ir rinkodaros projektų biudžetų valdymas, koordinavimas;
  • Rinkos ir veiklos rezultatų analizė, pasiūlymų efektyvumui skatinti teikimas;
  • Kompanijos įvaizdžio kūrimas ir palaikymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, pardavimų vadybos, marketingo srityse;
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse (nuo 2 metų);
  • Verslo procesų išmanymas;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (rusų, lenkų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Strateginis mąstymas, puikūs bendravimo bei derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametę patirtį turinčioje ir savo srityje lyderiaujančioje įmonėje;
  • Darbo užmokestį 1300-1700 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedų sistemą.

CV su nuoroda „Pardavimų ir marketingo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus/Kaunas/Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Daneka” – virtuvės ir vonios kambario buitinės technikos profesionalai, siūlantys savo klientams išskirtinės kokybės aukštos klasės buitinę techniką, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Buitinės technikos pardavimai prekybos salone, klientų poreikių išsiaiškinimas, konsultavimas;
  • Vykimas pas klientus, sprendimų ieškojimas siekiant patenkinti užsakovo lūkesčius;
  • Ryšių su esamais klientais palaikymas ir aktyvi naujų klientų paieška;
  • Bendravimas su tiekėjais ir gamintojais, derybos;
  • Komercinių pasiūlymų, sutarčių rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga patirtis pardavimų srityje (1-2 metai);
  • Buitinės technikos išmanymas – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Orientacija į rezultatą;
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai, diplomatiškumas;
  • Puikūs organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje ir kokybę vertinančioje komandoje;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (800 – 1200 Eur atskaičius mokesčius) + priedai;
  • Automobilį darbui.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė, jau daugiau kaip 15 metų teikianti buhalterinės apskaitos paslaugas įvairių formų juridiniams asmenims, sukaupusi patirties įvairių sričių organizacijų apskaitos tvarkyme ir turinti solidų klientų ratą, šiuo metu ieško BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis: 

  • Pilnas įmonių buhalterijos vedimas nuo pirminių apskaitos dokumentų;
  • Bendravimas su priskirtais klientais;
  • Įmonių konsultavimas buhalteriniais klausimais;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas ir susijusių deklaracijų ruošimas;
  • Finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas;
  • PVM ataskaitų rengimas;
  • Kiti su buhalterija susiję darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau kaip 1-2 metai);
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – “Centas”, “B1”, “Būtent”)
  • Orientacija į klientus ir rezultatą, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, malonią darbo aplinką;
  • Darbo užmokestį 900-1300 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Buhalteris (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKINIO ŽENKLO VADOVUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
  • Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
  • Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
  • Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
  • Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (3300-4000Eur neatskaičius mokesčių).

CV su nuoroda „Prekinio ženklo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Klaipėda

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.