Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas FINANSŲ ANALITIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – transporto ir logistikos kompanija, viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti FINANSŲ ANALITIKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės verslo procesų efektyvumo skaičiavimas, analizavimas ir vertinimas;
  • Įmonės biudžeto sudarymas ir kontrolė;
  • Duomenų sisteminimas, įvairių ataskaitų rengimas, rezultatų analizė;
  • Bendravimas su finansų institucijomis, sutarčių derinimas ir jų priežiūra;
  • Esamų analizės metodų tobulinimas, naujų paieška, diegimas;
  • Įžvalgų bei pasiūlymų teikimas vadovybei.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas ekonomikos/finansų/matematikos srityse;
  • Ne mažesnė nei dvejų metų panašaus darbo patirtis (privalumas – didelėje įmonėje);
  • Verslo procesų suvokimas;
  • Analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas sisteminti informaciją;
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai, privalumas – patirtis dirbant NAV, Qlik programomis;
  • Puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, savo srityje lyderiaujančioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir nuolatinio mokymosi galimybes;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1300-1500 EUR atskaičius mokesčius ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Finansų analitikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ ||BACHUS|| ATSTOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, kurianti ir gaminanti augalinius vaistus, maisto papildus ir homeopatinius preparatus, šiuo metu ieško PRODUKTŲ „BACHUS“ ATSTOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų „BACHUS“, skirtų pagerinti augintinių (šunų ir kačių) mitybą ir sveikatą, atstovavimas;
  • Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
  • Techninės produkto informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
  • Lektorių paieška, kurie dalyvautų produktų pristatymuose;
  • Produkto logistikos ir siuntų organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas veterinarijos srityje;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – produktų atstovavimas;
  • Motyvacija dirbti atstovaujant „BACHUS“ produktus;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo gebėjimus;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1300 iki 1800 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų „BACHUS“ atstovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ ||NO AGE|| ATSTOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, kurianti ir gaminanti augalinius vaistus, maisto papildus ir homeopatinius preparatus, šiuo metu ieško PRODUKTŲ „NO AGE“ ATSTOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų „NO AGE“, skirtų padėti kovoti su 5 pagrindiniais senėjimą lemiančiais procesais, atstovavimas;
  • Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
  • Techninės produktų informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
  • Lektorių paieška, kurie dalyvautų produkto pristatymuose;
  • Produktų logistikos ir siuntų organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas vadybos, rinkodaros arba farmacijos srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – farmacijos produktų atstovavimas;
  • Motyvacija dirbti atstovaujant „NO AGE“ produktus, grožio srities išmanymas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo gebėjimus;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1300 iki 1800 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų „NO AGE“ atstovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PRODUKTŲ VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų pardavimo vystymo strategijos formavimas, pardavimo kanalų plėtra;
  • Tikslų kėlimas rinkodaros ir e-komercijoms komandoms, biudžetų sudarymas;
  • Produktų gamybos linijų plėtros ir vystymo strategijos formavimas;
  • Dalyvavimas parodose, produktų prezentavimas ir atstovavimas;
  • Konkurencinių rinkų stebėjimas ir tyrimas;
  • Komandos formavimas, motyvavimas ir ugdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, rinkodaros arba farmacijos srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis (ne mažiau kaip 3 metai) produktų valdymo, pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – farmacijos produktų sferoje;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Verslo procesų, rinkodaros, pardavimų, strateginio planavimo žinios ir įgūdžiai;
  • Puikūs lyderystės ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo asmeninį potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1500 iki 2000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ŠILKOGRAFIJOS SPAUSTUVININKUI (-EI) Kauno raj.

Mūsų klientė – UAB „Orinvita“ – ilgametę patirtį sukaupusi įmonė, galinti pasiūlyti aukščiausios kokybės spaudos, reklamos ir pakuočių gamybos, dizaino paslaugas. Šiuo metu įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti ŠILKOGRAFIJOS SPAUSTUVININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas spaudos, reklamos gamybos ir dizaino paslaugas teikiančioje įmonėje;
  • Šilkografinės spaudos darbai (dažų užnešimas ant popieriaus, gofrokartono, plastiko, medžio, metalo, medžiagos);
  • Spaudos darbai tiek pusautomačiu, tiek rankiniu būdu;
  • Darbas tiek su paprastais šilkografiniais dažais, tiek su UV dažais..

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei vidurinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis šilkografijos spaudos darbuose (ir pusautomačiu, ir rankiniu būdu);
  • Mokėjimas gaminti transferas – privalumas;
  • Atsakingas požiūris į pavestą darbą;
  • Kruopštumas, atidumas detalėms;
  • Komunikabilumas, komandiškumas;
  • Galimybė atvykti į darbo vietą savo transportu (sudėtingas susisiekimas viešuoju transportu).

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametę patirtį turinčioje, stabilioje ir perspektyvioje įmonėje;
  • Palankų darbo grafiką (darbo dienomis 9:00-18:00);
  • Darbo užmokestį 700 – 900 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Šilkografijos spaustuvininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., Ringaudai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje

UAB „Traidenis“ – ilgametę patirtį turinti gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. UAB „Traidenis“ prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Gamybos technologinių procesų aprašymas ir medžiagų parinkimas (laikantis galiojančių standartų);
  • Pradinių medžiagų ir pagamintų produktų cheminė analizė, rezultatų įvertinimas;
  • Bendravimas su žaliavų tiekėjais, specifinių žaliavų parinkimas, pirkimas;
  • Gaminių kokybės tikrinimas, analizavimas, pasiūlymų teikimas kokybei gerinti;
  • Dokumentacijos ir ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos studijos – privalumas);
  • Darbo patirtis gamybos srityje, technologo (-ės) darbo patirtis – privalumas;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Analitinis mąstymas, organizuotumas ir kruopštumas;
  • Geri bendravimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;
  • Darbo užmokestį 850-1000 Eur atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Gamybos technologas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ IR MARKETINGO VADOVUI (-EI) Alytuje/Kaune/Vilniuje

Mūsų klientė – gamybinė įmonė, sukaupusi ilgametę patirtį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ IR MARKETINGO VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Pardavimų komandos darbo organizavimas, koordinavimas ir efektyvumo užtikrinimas;
  • Įmonės pardavimų ir marketingo strategijos kūrimas, tikslų formavimas bei pardavimo planų įgyvendinimas;
  • Pardavimų ir rinkodaros projektų biudžetų valdymas, koordinavimas;
  • Rinkos ir veiklos rezultatų analizė, pasiūlymų efektyvumui skatinti teikimas;
  • Kompanijos įvaizdžio kūrimas ir palaikymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, pardavimų vadybos, marketingo srityse;
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse (nuo 2 metų);
  • Verslo procesų išmanymas;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (rusų, lenkų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Strateginis mąstymas, puikūs bendravimo bei derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametę patirtį turinčioje ir savo srityje lyderiaujančioje įmonėje;
  • Darbo užmokestį 1300-1700 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedų sistemą.

CV su nuoroda „Pardavimų ir marketingo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus/Kaunas/Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Alytuje/Kaune/Vilniuje

Mūsų klientas – UAB „Traidenis“ – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius, ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau beveik 25 metus, plečianti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Gaminamos produkcijos pardavimų proceso planavimas, organizavimas ir įgyvendinimas;
  • Nuolatinis bendravimas su esamais klientais, bendradarbiavimo palaikymas ir naujų klientų paieška;
  • Pardavimų analizė ir plėtra, pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (ne mažesnė nei 2 metai);
  • Gamybos ir verslo procesų supratimas;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (rusų, lenkų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (800-1200 EUR atskaičius mokesčius) ir priedų sistemą.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus/Kaunas/Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PERSONALO ATRANKŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Hoptrans Logistics” – transporto ir logistikos kompanija, viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Kasmet sparčiai auganti ir savo srities profesionalus vienijanti kompanija per daugiau nei 25 veiklos metus surado savo nišą, įgijo tarptautinį pripažinimą ir šiuo metu yra gerai žinoma kaip inovatyvi ir į klientą orientuota kompanija. „Hoptrans Logistics“ prie savo komandos kviečia prisijungti personalo atrankų vadybininką (-ę).

Darbo pobūdis: 

  • Administracijos darbuotojų paieškos ir atrankos proceso vykdymas:
  • Paieškos plano sudarymas, geriausių kandidatų pritraukimas, pirminė kandidatų atranka, pokalbių organizavimas;
  • Inovatyvių kandidatų atrankos ir pritraukimo būdų paieška ir pritaikymas;
  • Vidinės kandidatų duomenų bazės administravimas, informacijos kaupimas;
  • Grįžtamojo ryšio kandidatams teikimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – žmogiškųjų išteklių vadybos srityje);
  • Patirtis darbuotojų paieškos ir atrankos projektų valdymo srityje;
  • Inovatyvių personalo paieškos būdų išmanymas, kandidatų tinkamumo įvertinimo įrankių ir jų pritaikymo įgūdžiai;
  • Domėjimas darbo rinka, gerosiomis atrankų praktikomis ir naujovėmis;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, pozityvumas.

Įmonė siūlo:

  • Dinamišką ir iššūkių kupiną darbą, kuris leis tobulėti ir drauge su komanda siekti aukščiausių rezultatų;
  • Išskirtinę ir reikšmingą veiklą strategiškai svarbioje srityje, vienoje iš lyderiaujančių logistikos kompanijų;
  • Profesinio tobulėjimo ir nuolatinio mokymosi galimybes;
  • Darbo užmokestį 700-900 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Personalo atrankų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Daneka” – virtuvės ir vonios kambario buitinės technikos profesionalai, siūlantys savo klientams išskirtinės kokybės aukštos klasės buitinę techniką, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Buitinės technikos pardavimai prekybos salone, klientų poreikių išsiaiškinimas, konsultavimas;
  • Vykimas pas klientus, sprendimų ieškojimas siekiant patenkinti užsakovo lūkesčius;
  • Ryšių su esamais klientais palaikymas ir aktyvi naujų klientų paieška;
  • Bendravimas su tiekėjais ir gamintojais, derybos;
  • Komercinių pasiūlymų, sutarčių rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga patirtis pardavimų srityje (1-2 metai);
  • Buitinės technikos išmanymas – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Orientacija į rezultatą;
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai, diplomatiškumas;
  • Puikūs organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje ir kokybę vertinančioje komandoje;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (800 – 1200 Eur atskaičius mokesčius) + priedai;
  • Automobilį darbui.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė, jau daugiau kaip 15 metų teikianti buhalterinės apskaitos paslaugas įvairių formų juridiniams asmenims, sukaupusi patirties įvairių sričių organizacijų apskaitos tvarkyme ir turinti solidų klientų ratą, šiuo metu ieško BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis: 

  • Pilnas įmonių buhalterijos vedimas nuo pirminių apskaitos dokumentų;
  • Bendravimas su priskirtais klientais;
  • Įmonių konsultavimas buhalteriniais klausimais;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas ir susijusių deklaracijų ruošimas;
  • Finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas;
  • PVM ataskaitų rengimas;
  • Kiti su buhalterija susiję darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau kaip 1-2 metai);
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – “Centas”, “B1”, “Būtent”)
  • Orientacija į klientus ir rezultatą, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, malonią darbo aplinką;
  • Darbo užmokestį 900-1300 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Buhalteris (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYKDANČIAJAM (-AI) DIREKTORIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško VYKDANČIOJO (-SIOS) DIREKTORIAUS (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės veiklos planavimas ir organizavimas, strategijos vystymas ir įgyvendinimas;
  • Gamybinės ir prekybinės veiklos, vidinių procesų bei įmonės augimo užtikrinimas;
  • Atsakomybė už įmonės finansinius rodiklius, komercinės veiklos rezultatus;
  • Komandos motyvavimas ir ugdymas;
  • Rinkos analizė, konkurencingumo didinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, vadybos arba farmacijos srityse;
  • Sėkmingo vadovavimo įmonei patirtis (ne mažiau 5 metai);
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Verslo procesų, finansų valdymo, strateginio planavimo ir rizikų valdymo išmanymas;
  • Puikūs lyderystės įgūdžiai, gebėjimas motyvuoti komandą siekti tikslų.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 2000-3000 Eur atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Vykdantysis direktorius“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Alytuje

Mūsų klientė – tarptautinės įmonių grupės dalis, jau daugiau nei 10 metų teikianti buhalterinės apskaitos ir finansų bei mokesčių konsultavimo verslui paslaugas, dirbanti tiek su mažomis įmonėmis, tiek didelėmis kompanijomis, šiuo metu ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO) Alytuje.

Darbo pobūdis: 

  • Klientų buhalterinės apskaitos vedimas nuo pirminių apskaitos dokumentų iki finansinių ataskaitų;
  • Bendravimas su priskirtais klientais ir jų konsultavimas apskaitos klausimais;
  • Finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas institucijoms;
  • Mokesčių apskaičiavimas;
  • Kiti su buhalterija susiję darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis, vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis – privalumas;
  • Patirtis buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančioje įmonėje – privalumas;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Orientacija į klientus ir rezultatą, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą profesionaliame kolektyve, šiuolaikinį ofisą ir malonią darbo aplinką;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 900-1300 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Vyr. buhalterė (-is)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas IT PROJEKTŲ SKYRIAUS VADOVUI (-EI) Kaune, Vilniuje

UAB “Kirotech” – siekia tapti jungtimi tarp techninių žinių ir verslo poreikių tam, kad verslas pasiektų savo norimus tikslus. Įmonė to siekia diegiant ir siūlant el. komercijos sprendimus Lietuvoje bei užsienio  rinkose. Šiuo metu “Kirotech“ prie savo jaunatviškos ir entuziastingos komandos kviečia prisijungti patirties IT projektų valdyme turintį (-čią) IT PROJEKTŲ SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • IT projektų valdymas el. komercijos srityje, savo ir komandos darbų planavimas ir koordinavimas;
  • Projektų resursų, kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas;
  • Su projektu susijusių užduočių formulavimas programuotojams, dizaineriams, testuotojams naudojant JIRA;
  • Komunikavimas su komanda, kitų skyrių vadovais ir klientais siekiant sklandaus projektų įgyvendinimo;
  • Galimų rizikų numatymas ir valdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/IT studijos)
  • 1-2 metų arba ilgesnė patirtis IT projektų valdymo srityje (privalumas – el. komercijos projektai);
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (B2-C1 lygis);
  • Patirtis dirbant su projektų valdymo sistema JIRA – didelis privalumas;
  • Užduočių formavimo įgūdžiai, gebėjimas suburti ir motyvuoti komandą, girdėti klientų ir kolegų poreikius.

Įmonė siūlo:

  • Darbą inovatyvioje, jaunatviškoje IT srities komandoje;
  • Galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
  • Darbo užmokestį, priklausantį nuo turimos patirties (1000 – 1500 atskaičius mokesčius), plius motyvaciniai priedai.

CV su nuoroda „IT projektų skyriaus vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas, Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKINIO ŽENKLO VADOVUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
  • Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
  • Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
  • Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
  • Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (3300-4000Eur neatskaičius mokesčių).

CV su nuoroda „Prekinio ženklo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Klaipėda

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.