Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - SĄMATININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė, jau 30 metų sėkmingai teikianti pastatų inžinerinių sistemų projektavimo bei įrengimo paslaugas, šiuo metu ieško inžinieriaus (-ės) – sąmatininko (-ės) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo, vandentiekio, nuotekų sistemų statybos -montavimo darbų sąmatų sudarymas;
  • Atliktų darbų aktų sudarymas ir pateikimas;
  • Projektinės ir techninės dokumentacijos analizė, ekonomiškai naudingiausių sprendimų paieška;
  • Medžiagų bei įrangos kainų lygio analizė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis inžinerinis išsilavinimas;
  • Inžinieriaus – sąmatininko darbo patirtis – nuo 2 metų;
  • ŠVOK, vandentiekio, nuotekų sistemų išmanymas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Sąmatų sudarymo programos išmanymas (SISTELA – privalumas);
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Atsakingumas, kruopštumas, atidumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Galimybę dirbti su įvairiais projektais;
  • Metinius priedus;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį, kompetencijas bei lūkesčius.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Inžinierius (-ė) – sąmatininkas (-ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VANDENVALOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientė – ilgametę patirtį sukaupusi gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti VANDENVALOS TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Nuotekų valymo technologijos, techninių parametrų ir įrengimų specifikacijų parengimas;
  • Vandenvalos įrenginių projektavimo kontrolė, užduočių parengimas nestandartinių įrenginių gamybai;
  • Įrangos išdėstymo planų sudarymas, gamybinių pajėgumų skaičiavimas;
  • Užsakovų ir kolegų konsultavimas technologiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos, biochemijos, inžinerijos studijos);
  • Panašaus darbo patirtis (vandenvalos technologijų srityje – didelis privalumas);
  • Technologinių procesų išmanymas;
  • Rinkos išmanymas vandenvalos įrengimų srityje – didelis privalumas;
  • Įgūdžiai dirbant progama SolidWorks.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;

Darbo užmokestis 1300-2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų.

Darbo vieta: Alytus.

CV su prierašu „Vandenvalos technologas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PIRKIMŲ - UŽSAKYMŲ VALDYMO SPECIALISTUI (-EI) Kaune (stiklo, akmens asortimentas)

Mūsų klientė – sparčiai besiplečianti tarptautinė nestandartinių baldų gamybos įmonė, siūlanti išskirtinius interjero sprendimus. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti PIRKIMŲ – UŽSAKYMŲ VALDYMO SPECIALISTĄ (-Ę) (darbas su stiklo, akmens asortimentu).

Darbo pobūdis:

  • Darbas su esamais tiekėjais bei naujų tarptautinių tiekėjų paieška, derybų vykdymas, sutarčių sudarymas;
  • Sąnaudų ir pirkimų poreikio identifikavimas;
  • Pirkimų proceso administravimas (užsakymų formavimas, logistikos koordinavimas ir sekimas, dokumentacijos kontrolė);
  • Pirkimų-tiekimo procesų tobulinimas, rinkos analizavimas;
  • Glaudi komunikacija su gamybos skyriumi bei kitais įmonės padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (techninės srities – didelis privalumas);
  • Analogiško darbo patirtis gamyboje BŪTINA (brėžinių skaitymas, techninės informacijos supratimas, patirtis su stiklo, akmens, dirbtinio akmens asortimentu – didelis privalumas);
  • Labai geros anglų kalbos žinios, rusų kalbos žinios – didelis privalumas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Organizuotumas, tikslumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas.

.Įmonė siūlo:

  • Lanksčiai derinamą darbo užmokestį nuo 1400 – 1600 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Mokymus, seminarus, kvalifikacijos kėlimo kursus, karjeros galimybes;
  • Modernią, komfortabilią darbo vietą ir visas reikiamas priemones;
  • Motyvuotą, vieningą, profesionalią komandą.

Darbo vieta: Kaunas, LEZ.

CV su prierašu „PIRKIMŲ – UŽSAKYMŲ VALDYMO SPECIALISTAS (-Ė) (stiklo, akmens asortimentas) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ŽALIAVŲ PIRKIMŲ VADYBININKEI (-UI) Druskininkuose

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti ŽALIAVŲ PIRKIMŲ VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Žaliavų pirkimo proceso organizavimas;
  • Sandėlio likučių kontrolė ir reikiamo žaliavų kiekio užtikrinimas;
  • Bendravimas su tiekėjais;
  • Darbas su duomenų baze;
  • Sąskaitų sutikrinimas;
  • Skambučių, el.laiškų bei kitos informacijos valdymas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su visais skyriais;
  • Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Vadybinio, administracinio darbo patirtis (gamybinėje įmonėje – privalumas);
  • Komunikabilumas, greita orientacija;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Atsakingumas, kruopštumas, darbštumas, atidumas;
  • Puikūs laiko planavimo ir organizavimo įgūdžiai, atsakingas požiūris į darbą.

.Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Darbo grafiką darbo dienomis 8:00—17:00 val.;
  • Darbo užmokestį 1000-1200 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su
    kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.

Darbo vieta: Druskininkai.

CV su prierašu „ŽALIAVŲ PIRKIMŲ VADYBININKĖ (-AS) Druskininkuose“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas AUTOMATINIŲ UŽSAKYMŲ ANALITIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško AUTOMATINIŲ UŽSAKYMŲ ANALITIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Automatinių užsakymų priežiūra;
  • Tinkamas prekių likučių užtikrinimas mažmeninės prekybos tinkle;
  • Prekių judėjimo nuolatinis stebėjimas;
  • Prekių pardavimų ir likučio analizė;
  • Pasiūlymų teikimas atsargų optimizavimui;
  • Prekių tiekimo į padalinius procesų tobulinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, ekonomikos, informatikos, matematikos srityje);
  • Panašaus darbo patirtis;
  • Sisteminis ir analitinis mąstymas;
  • Komunikabilumas, savarankiškumas;
  • Aktyvus bendradarbiavimas su kolegomis, siekiant bendrų tikslų;
  • Darbų ir laiko planavimo įgūdžiai;
  • Kruopštumas, atidumas detalėms;
  • Orientacija į sprendimus ir rezultatą.

.Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1600 – 1800 EUR atskaičius mokesčius + motyvacinius priedus (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „AUTOMATINIŲ UŽSAKYMŲ ANALITIKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO PROJEKTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti farmacijos įmonė, sėkmingai plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu prie stiprios ir motyvuotos komandos kviečia prisijungti EKSPORTO PROJEKTŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Pardavimų plėtra užsienio rinkose, ilgalaikio bendradarbiavimo kūrimas ir užtikrinimas (Afrikos regionas);
  • Dalyvavimas tarptautinėse parodose, konferencijose bei kituose renginiuose atstovaujant įmonę;
  • Pardavimo procesų valdymas, rinkos analizė;
  • Komercinių pasiūlymų, sutarčių, eksporto dokumentų rengimas ir administravimas;
  • Aktyvi komunikacija su gamybos skyriumi.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (vadyba, eksportas, farmacija – didelis privalumas);
  • Darbo patirtis aktyvių pardavimų arba analogiškose srityse;
  • Labai geros anglų, prancūzų kalbų žinios;
  • Patirtis atstovaujant įmonę tarptautiniu mastu, puikūs derybiniai įgūdžiai B2B sektoriuje;
  • Iniciatyvumas, energingumas, veržlumas, komunikabilumas, laiko planavimo įgūdžiai.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
    Numatytas fiksuotas atlyginimas nuo 1300-1600 EUR plius itin motyvuojantys priedai, priklausantys nuo rezultatų;
  • Išsamius mokymus darbo pradžiai, profesinio tobulėjimo ir realias karjeros galimybes;
  • Įdomų, dinamišką darbą modernioje ir inovatyvioje įmonėje.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „EKSPORTO PROJEKTŲ VADYBININKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Job offer for SITE MANAGER in Marijampolė

SampleMaster® is on an ambitious growth path and is searching for a motivated Site Manager for their Marijampolé site. This vital role aims to enhance operational excellence, emphasizing efficiency and productivity. As Site Manager, you will have a significant influence on the logistics and supply chain departments, leading the site to exceptional success. Renowned for creating value and high-quality customized sample and decision tools, SampleMaster® proudly serves global premium brands, including Steelcase, Bang & Olufsen, BoConcept, MillerKnoll, Bolia and many more.

Job description and responsibilities:

  • Ensure site operations excel in efficiency, productivity, and safety;
  • Align logistics and supply-chain with company goals, setting the stage for dedicated managerial roles;
  • Foster continuous improvement, teamwork, and a supportive environment;
  • Act as a company liaison with stakeholders, suppliers, and industry activities;
  • Align site operations with KPIs, manage risks, and oversee asset management.

Requirements:

  • Ability to manage diverse teams and departments, with international management culture exposure;
  • Expertise in operational management, driving efficiency and innovation, bolstered by a robust international background;
  • Excellent at decision-making and data analysis, quick to adapt to SampleMaster’s culture and values;
  • Goal-oriented, excellent in communication, capable of handling dynamic workloads with empathy and professionalism.

Company offers:

  • Competitive salary, which is discussed during a job interview (€ 4.500 – € 6.000 gross) and annual bonuses;
  • Responsible, dynamic, and interesting work in an international company;
  • Professional development and career prospects;
  • Car, fuel compensation and additional benefits package.

Work office: Marijampolė

To apply, please send a CV with note „SITE MANAGER in Marijampolė“ by email:  info@humancc.lt.

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for ACTIVE SALES MANAGER (export sales) in Kaunas

Our client – leading European textile trading company with focus on hospitality, fashion, home textiles and greige materials is expanding its network of professionals and is looking for an ACTIVE SALES MANAGER.

Job description and responsibilities:

  • Proactive export sales;
  • Expand regional agent and sales network;
  • Develop effective market entry business strategies;
  • Achieve consistent sales targets;
  • Enhance sales through motivation and guidance;
  • Attend Client Meetings;
  • Participate in public procurement processes.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in a business field;
  • Demonstrated experience in export sales (Europe);
  • Results-focused and driven personality;
  • Strong communication, negotiation, and interpersonal skills. Enabling independent work;
  • Proficiency in English, Lithuanian, knowledge of German is advantageous;
  • Industry commitment;
  • Valid driver’s license.

Company offers:

  • Work and growth in an international environment;
  • Possibility to grow together with the company and gain wider responsibilities in sales;
  • Salary 1500 – 2200 EUR (netto) + bonus.
    Salary negotiations are conducted on an individual basis with candidates, considering their work experience and competencies.

Work office: Kaunas.

To apply, please send a CV with note „ACTIVE SALES MANAGER (export sales) in Kaunas“ by email:  info@humancc.lt.

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Šiauliuose

Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, eksportuojanti produkciją į daugiau nei 20 šalių bei generuojanti daugiau nei 11 mln. metinių pajamų, ieško GAMYBOS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Gamybos planų įgyvendinimas, darbo apimčių planavimas ir paskirstymas;
  • Vadovavimas gamybos darbuotojų komandai;
  • Technologinių procesų laikymosi ir kokybės priežiūra, darbų saugos taisyklių laikymosi priežiūra;
  • Gamybinės veiklos rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, veiklos rodiklių stebėjimas ir gerinimas, ataskaitų rengimas;
  • Gaminamos produkcijos kokybės užtikrinimas pagal nustatytus reikalavimus ir standartus;
  • Gamybos biudžeto planavimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 5 metų vadovaujančio darbo patirtis gamybos srityje;
  • Techninės, inžinerinės srities žinios – privalumas;
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei taikymas praktikoje;
  • LEAN kokybės sistemos išmanymas;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
  • Puikūs bendravimo, veiklos bei laiko planavimo įgūdžiai, noras tobulėti;
  • Geros anglų kalbos žinios (B2 lygis).

.Įmonė siūlo:

  • Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
  • Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
  • Realias karjeros galimybes;
    Darbo užmokestį 3000 – 4000 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

Darbo vieta: Šiauliai.

CV su prierašu „GAMYBOS VADOVAS (-Ė) Šiauliuose“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Vilniuje

Mūsų klientas –  nuo 2004 m. Lietuvoje ir Europoje sėkmingai veikianti, inovatyvi  bei nuolat auganti eksporto, importo bei gamybos įmonių grupė, savo komandai ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis:

  • Įmonių grupės buhalterinės apskaitos procesų koordinavimas, kontroliavimas bei efektyvinimas Lietuvoje ir bendradarbiaujant su Europos šalių išoriniais apskaitos partneriais;
  • Buhalterijos skyriaus darbo organizavimas, darbuotojų motyvavimas, užduočių paskirstymas;
  • Mokestinių deklaracijų bei finansinių ataskaitų rengimas, bendradarbiavimas su auditoriais;
  • Įmonių grupės duomenų rinkimas, analizė ir konsolidavimas;
  • Vadovų, darbuotojų konsultavimas mokestiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų, ekonomikos srityse;
  • Ne mažesnė nei 3 metų savarankiško vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis (tarptautinės prekybos įmonių grupėje – didelis privalumas);
  • Apskaitos standartų bei mokesčius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Darbo patirtis programa AXAPTA – didelis privalumas;
  • Geri anglų ir rusų kalbų įgūdžiai;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, lyderystė, pozityvumas, darbų delegavimo gebėjimai.

.

Įmonė siūlo:

  • Tarptautinio verslo aplinką;
  • Kompetencijos kėlimo mokymus;
  • Darbo užmokestį 4960-5800 EUR bruto ir kitas papildomas naudas.

Darbo vieta: Vilnius.

CV su prierašu „VYR. BUHALTERĖ (-IS) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas APSKAITININKEI (-UI) - ADMINISTRATOREI (-IUI) 0,5 etato

Mūsų klientė – trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos bei apgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, šiuo metu ieško APSKAITININKĖS (-O) – ADMINISTRATORĖS (-IAUS) 0,5 etato Kaune (gali būti papildomas darbas).

Darbo pobūdis:

  • Pirminių apskaitos dokumentų apdorojimas, suvedimas ir kontrolė;
  • Mokėjimų formavimas banke;
  • Banko duomenų suvedimas į sistemą;
  • Sąskaitų faktūrų registravimas ir išlaidų skirstymas;
  • Darbo laiko apskaitos vedimo priežiūra ir koordinavimas;
  • Kuro apskaita;
  • Darbuotojų duomenų valdymas;
  • Kiti vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, išmanymas;
  • Darbo patirtis apskaitoje;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – Rivilė);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
  • Greita orientacija, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas;
  • Kruopštumas, atidumas detalėms.
    .

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Darbo užmokestį 600 EUR (atskaičius mokesčius).

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „APSKAITININKĖ (-AS) – ADMINISTRATORĖ (-IUS) 0,5 etato Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADOVUI (-EI) Šiauliuose

Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, eksportuojanti produkciją į daugiau nei 15 šalių bei generuojanti daugiau nei 11 mln. metinių pajamų, kviečia prisijungti EKSPORTO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Eksporto skyriaus darbo organizavimas, komandos motyvavimas, atsakomybė už eksporto skyriaus darbo rezultatus;
  • Gaminamos produkcijos pardavimų plėtra ir įgyvendinimas eksporto rinkose;
  • Bendradarbiavimo vystymas ir palaikymas su esamais klientais, naujų partnerių paieška;
  • Aktyvus dalyvavimas parodose užsienio šalyse;
  • Eksporto pardavimų rezultatų vertinimas, pasiūlymų rezultatams gerinti teikimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas);
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis eksporto srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
  • Gamybos ir verslo procesų išmanymas;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (B2/C1 lygis);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo vystymo ir komandos valdymo įgūdžiai;
  • Galimybė vykti į komandiruotes;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
  • Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
  • Darbo užmokestį 2000 – 2500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pasiektų rezultatų.

Darbo vieta: Šiauliai.

CV su prierašu „Eksporto vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas DUOMENŲ INTEGRACIJOS SPECIALISTUI (-EI) Marijampolėje

Our client – is a leading, foreign-owned, globally operating production company, is looking for DATA INTEGRATION SPECIALIST for the Team in Lithuania.

Job description and responsabilities

  • Configuration and maintenance of connections between data sources such as ERP, CRM, PIM, DAM, CMS, data storage;
  • As well as customer and providers integration maintenance through EDI, API, XML, etc.;
  • Modeling and optimization of planned processes (monitoring and executing integrations, handling errors when they may occur);
  • Transformation and monitoring of data transmission, preparation and management of technical documentation.

Requirements

  • Higher education in the field of information technology/informatics;
  • 1-3 years of experience in a similar position (may be final-year students or recently graduated specialists);
  • The ability to manage and analyze (S)FTP, HTTPS, and similar communication protocols, as well as other data formats;
  • English language skills (oral and written);
  • Analytical thinking, communicativeness, attention to detail, focus on the quality of work results.

The company offers

  • Competitive salary, which is discussed during a job interview (from 1200 Eur – 3000 Eur netto) and other benefit packages. The salary depends on the experience and required competencies;
  • Fuel compensation and other benefit packages;
  • Flexible work schedule model;
  • Professional development opportunities such as  refresher training courses other career development possibilities.

Location: Marijampolė.

We are waiting for a CV with the inscription „DATA integration specialist“ at the address info@humancc.lt

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas UŽSAKYMŲ VALDYMO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – viena didžiausių Baltijos regiono įmonių, tiekianti žaliavas įvairiems pramonės sektoriams. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti UŽSAKYMŲ VALDYMO VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Prekių grupių užsakymų formavimas ir  koordinavimas;
  • Darbas Navision sistema (duomenų suvedimas);
  • Sandėlio likučių kontrolė;
  • Su tiesioginėmis darbo funkcijomis susijusios dokumentacijos administravimas;
  • Bendravimas su klientais užsakymų klausimais;
  • Glaudi komunikacija su kitais įmonės padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (apskaitos, finansų, vadybos srities studijos – didelis privalumas);
  • Panašaus pobūdžio darbo patirtis;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Geros anglų kalbos žinios, rusų – privalumas;
  • Organizuotumas, tikslumas, atidumas ir dėmesys detalėms, komunikabilumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1000 – 1200 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Lankstų darbo modelį (pirmadienį ir penktadienį dirbama iš namų);
  • Mokymus, seminarus, kvalifikacijos kėlimo kursus.

Darbo vieta: Kaunas, Europos pr.

CV su prierašu „Užsakymų valdymo vadybininkas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO PASKOLŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) ASISTENTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – 24 metus kooperatiniais pagrindais veikianti kredito įstaiga, kuri specializuojasi standartinės bankininkystės sektoriuje. Savo nariams siūlo mokėjimo, taupymo bei finansavimo paslaugas. Prie verslo kreditavo skyriaus kviečia prisijungti VERSLO PASKOLŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) ASISTENTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Aktyvi verslo klientų paieška ir pirminio kontakto užmezgimas (šaltieji skambučiai);
  • Glaudus bendradarbiavimas bei ilgalaikių santykių palaikymas su klientais;
  • Pirminė duomenų analizė – finansinių galimybių vertinimas, verslo aplinkos  ir kliento pažinimas;
  • Darbas komandoje, kryptingas projektų valdymas nuo pradžios iki pabaigos;
  • Aktyvus įsitraukimas į pardavimo procesų tobulinimą.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (finansų, ekonomikos, vadybos srityse – didelis privalumas);
  • Ne mažesnė nei 1 metų sėkminga darbo patirtis aktyviuose pardavimuose (finansų institucijose – privalumas);
  • Puikūs derybiniai ir komandinio darbo įgūdžiai, rezultato siekimas, kūrybiškumas;
  • Nuovokumas, greitas reagavimas;
  • Strateginis mąstymas, geri administravimo bei darbo organizavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1200 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius), motyvuojančią priedų sistemą, kuri aptariama pokalbio metu;
  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą ir savirealizaciją, realias bei perspektyvias karjeros galimybes;
  • Galimybę dirbti Kauno miesto centre, modernioje verslo aplinkoje.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Verslo paskolų projektų vadovo (-ės) asistentas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO KLIENTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune (būtina prancūzų kalba)

Mūsų klientė – tauriųjų metalų, elektronikos antrinių žaliavų supirkimo įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti  VERSLO KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę) Kaune (būtina prancūzų kalba).

Darbo pobūdis:

  • Aktyvi naujų tiekėjų paieška (Prancūzija), bendradrabiavimas ir santykių vystymas su esamais klientais;
  • Derybų vykdymas, komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas;
  • Elektronikos ir tauriųjų metalų pirkimų eigos administravimas;
  • Susitikimų su tiekėjais vykdymas;
  • Logistikos procesų organizavimas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Labai geros prancūzų kalbos žinios (žodžiu ir raštu) – būtina;
  • Sėkminga analogiško darbo patirtis (pirkimų procesai, tiekėjų paieška);
  • Galimybė vykti į periodines komandiruotes;
  • Puikios darbo kompiuteriu žinios;
  • Geri derybiniai, organizaciniai, laiko planavimo įgūdžiai, komunikabilumas.

Įmonė siūlo:

  • Kokurencingą bazinį darbo užmokestį nuo 1500 – 1700 Eur atskaičius mokesčius ir motyvuojančius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • Draugišką komandą, įdomų, dinamišką darbą, profesinės saviraiškos galimybes;
  • Nemokamus pietus.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Verslo klientų vadybininkas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune, Alytuje (hibridinis darbo modelis)

Mūsų klientas – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius, ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau 26 metus, vystanti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu plečia pardavimų komandą ir ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Gaminamos produkcijos (nuotekų valymo įrenginiai) pardavimų plėtra ir įgyvendinimas Lietuvos rinkoje;
  • Naujų klientų paieška ir bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
  • Įmonės parduodamos produkcijos pristatymas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitos.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
  • Gamybos ir verslo procesų supratimas;
  • Anglų kalbos žinios (rusų k. – privalumas);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Fiksuotą darbo užmokesčio dalį 1100 – 1200 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo rezultatų, kurie aptariami darbo pokalbio metu.

Darbo vieta: Kaunas, Alytus, hibridinis darbo modelis

CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas. Valymo įrenginiai“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TEISININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė –holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos Sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško holdingo TEISININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Įmonių grupės interesų atstovavimas Lietuvos rinkoje, teisinių rizikų analizė ir vertinimas;
  • Korporatyvinių ir kitų vidinių dokumentų rengimas;
  • Sutarčių, pretenzijų, užklausų, atsakymų ir kitų su įmonių veikla susijusių dokumentų rengimas;
  • Teisės aktų pokyčių sekimas ir reikalingų pakeitimų įgyvendinimo organizavimas;
  • Vadovų ir darbuotojų konsultavimas teisiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis teisinis išsilavinimas;
  • Teisinio darbo patirtis (korporatyvinės, finansų, sutarčių ir/ar nekilnojamo turto teisės srityse – būtų privalumas);
  • Geri teisinių dokumentų rengimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Analitinis mąstymas, gebėjimas apibendrinti informaciją, formuluoti išvadas;
  • Iniciatyvumas bei atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
  • Sveikatos draudimą;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „TEISININKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių preparatų gamybos įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti  VYR.KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Vaistinių preparatų kokybės kontrolė, registravimo procedūrų eigos koordinavimas;
  • Gamybos praktikos reikalavimų bei standartų laikymosi užtikrinimas;
  • CAPA procesų ir galimų rizikų valdymas, prevencinių veiksmų taikymas;
  • Auditų, ataskaitų, protokolų ir kitos susijusios dokumentacijos rengimas bei priežiūra;;
  • Mokymų, konsultacijų darbuotojams organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacijos, medicinos, chemijos, biochemijos, biotechnologijų ar analogiškose srityse);
  • Analogiško darbo patirtis farmacinėje įmonėje;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, reiklumas, iniciatyvumas, efektyvi bei operatyvi  informacijos sklaida žodžiu ir raštu.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1800 Eur – 2000 Eur atskaičius mokesčius (priklauso nuo turimos patirties ir kompetencijų);
  • Savirealizacijos, nuolatinio tobulėjimo ir realias karjeros perspektyvas;
  • Profesionalią, draugišką ir patikimą komandą.

 

Darbo vieta: Kaunas, LEZ.

CV su prierašu „VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas SANDĖLIO VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Emolus“– ilgametę patirtį turinti įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis yra didmeninė ir mažmeninė prekyba prekėmis, skirtomis sodininkams bei daržininkams, šiuo metu prie savo komandos prisijungti kviečia SANDĖLIO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Sklandus pamainos darbuotojų darbo organizavimas ir koordinavimas;
  • Veiklos procesų efektyvumo tobulinimas;
  • Sklandaus prekių gavimo, sandėliavimo ir išsiuntimo proceso užtikrinimas;
  • Sandėlio likučių kontrolė, inventorizacija;
  • Sandėlio tvarkos, švaros palaikymas.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sandėlio procesų išmanymas;
  • Darbo patirtis sandėlyje – nuo 1 metų;
  • Gebėjimas efektyviai planuoti ir valdyti darbo procesus;
  • Geri laiko planavimo įgūdžiai bei greita orientacija;
  • Patirtis vadovaujant komandai;
  • Automobilinio krautuvo pažymėjimas;
  • Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje, finansiškai stabilioje įmonėje;
  • Darbo grafiką darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00;
  • Darbo užmokestis: 1200 – 1500 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „SANDĖLIO VADOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTERIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė –holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos Sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško BUHALTERIO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Holdingo įmonių buhalterinės apskaitos vedimas;
  • Finansinės ir mokestinės atskaitomybės rengimas, remiantis IFRS ir VAS;
  • Kreditorinių ir debitorinių įsiskolinimų apskaita;
  • Banko operacijų apskaita;
  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Kitų vyr. buhalterio deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis investicinę/finansinę veiklą vykdančioje įmonėje (privalumas);
  • Buhalterinio darbo patirtis su užsienio įmonėmis (Olandija ar kitos Beniliukso šalys – privalumas);
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • Darbo patirtis su buhalterine programa Rivilė;
  • Analitinis mąstymas, atsakingumas;
  • Gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
  • Sveikatos draudimą;
  • Darbo užmokestį 1500 – 2000 EUR (atskaičius mokesčius). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „BUHALTERIS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTEI (-UI) Kaune

Mūsų klientas – ilgametę patirtį farmacijos srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTĖS (-O).

Darbo pobūdis:

  • Procesų kūrimas, modeliavimas ir automatizavimas;
  • Dokumentų kūrimas ir priežiūra (procedūros, tvarkos ir kt.);
  • Procesų stebėjimas ir tobulinimas;
  • Vidinių patikrinimų organizavimas, auditavimas;
  • Reikalingų pokyčių inicijavimas bei jų įgyvendinimo priežiūra;
  • Bendradarbiavimas su kitais padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
  • Panašaus darbo patirtis (didelėje įmonėje – privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Analitinis mąstymas, gebėjimas sisteminti duomenis;
  • Geri bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1100-1200 EUR atskaičius mokesčius.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Įmonės procesų specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - KONSTRUKTORIUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientas – gamybinė įmonė, įkurta 1996 m., pirmoji Lietuvoje pradėjusi gaminti nuotekų valymo įrenginius ir talpas iš stiklaplasčio. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti INŽINIERIŲ (-Ę) – KONSTRUKTORIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Naujų ir tobulinamų gaminių konstravimas, brėžinių paruošimas gamybai;
  • Naujų ir tobulinamų gaminių medžiagų ir detalių specifikacijų parengimas;
  • Tinkamiausių medžiagų parinkimas konstruojant naujus ir esamus gaminius;
  • Dalyvavimas produktų gamybos technologijų paruošime užtikrinant, kad būtų laikomasi reikalavimų dėl žaliavų, įrangos ir gamybos procesų.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas inžinerijos srityje (pageidautina – mechanikos/medžiagų inžinerija);
  • Patirtis gamybos konstruktoriaus (-ės), gamybos technologo (-ės) pareigose – privalumas;
  • Patirtis dirbant AutoCad, SolidWorks programomis;
  • Gamybos procesų išmanymas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Analitiškumas, komandiškumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius).

Darbo vieta: Alytus

CV su prierašu „Inžinierius“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOMUNIKACIJOS IR BIURO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Nuo 2004 m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, eksportuojanti medieną ir jos produktus tarptautiniu mastu, prie savo komandos kviečia prisijungti KOMUNIKACIJOS ir BIURO VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Sklandžios vidinės organizacijos komunikacijos užtikrinimas (naujienlaiškiai, renginių organizavimas, įvairios socialinės iniciatyvos);
  • Socialinių tinklų administravimas ir priežiūra;
  • Bendradarbiavimas su reklamos agentūromis vykdant išorinės komunikacijos ir viešųjų ryšių inciatyvas;
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas;
  • Sklandžios biuro veiklos koordinavimas (informacijos srautų ir dokumentų valdymas, reikiamų darbo priemonių užtikrinimas).

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai (didelėje įmonėje – privalumas);
  • Puikios anglų kalbos žinios – būtina (rusų – privalumas);
  • Patirtis valdant, planuojant ir keliant socialinių tinklų turinį;
  • Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Komunikabilumas, atvirumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Nuolatinio tobulėjimo galimybes: reguliarius mokymus ir įvairius seminarus profesiniam augimui;
  • Draugišką , vieningą ir visuomet padėti pasiruošusią komandą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1100 Eur – 1400 Eur atskaičius mokesčius, kasmetinius priedus ir kitas papildomas naudas;
  • Šventes, bendras veiklas, dovanas gimimo dienos ar kitų svarbių datų proga.

Darbo vieta: Vilnius

CV su prierašu „Komunikacijos ir biuro vadybininkė (-as)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
  • Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
  • Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
  • Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
  • Automobilį darbui.
  • Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius) + priedai.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TIEKIMO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško TIEKIMO VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Prekių asortimento pardavimo kanalui formavimas, pirkimų ir tiekimo procesų valdymas;
  • Bendradarbiavimo palaikymas su esamais tiekėjais, derybos, sutarčių sudarymas, naujų tiekėjų paieška;
  • Pirkimų organizavimas ir dokumentų administravimas, atsargų valdymas;
  • Kainodaros formavimas ir akcijų planavimas;
  • Kiti darbai, susiję su tiekimo, pirkimo procesais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pirkimų, tiekimo srityse;
  • Patirtis dirbant programa Excel ir puikūs skaičiavimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • Derybų vedimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, gebėjimas vienu metu dirbti su dideliu informacijos kiekiu.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1300-1600 EUR atskaičius mokesčius.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Tiekimo vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.