Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Vilniuje

Mūsų klientas –  nuo 2004 m. Lietuvoje ir Europoje sėkmingai veikianti, inovatyvi  bei nuolat auganti eksporto, importo bei gamybos įmonių grupė, savo komandai ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis:

  • Įmonių grupės buhalterinės apskaitos procesų koordinavimas, kontroliavimas bei efektyvinimas Lietuvoje ir bendradarbiaujant su Europos šalių išoriniais apskaitos partneriais;
  • Buhalterijos skyriaus darbo organizavimas, darbuotojų motyvavimas, užduočių paskirstymas;
  • Mokestinių deklaracijų bei finansinių ataskaitų rengimas, bendradarbiavimas su auditoriais;
  • Įmonių grupės duomenų rinkimas, analizė ir konsolidavimas;
  • Vadovų, darbuotojų konsultavimas mokestiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų, ekonomikos srityse;
  • Ne mažesnė nei 3 metų savarankiško vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis (tarptautinės prekybos įmonių grupėje – didelis privalumas);
  • Apskaitos standartų bei mokesčius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Darbo patirtis programa AXAPTA – didelis privalumas;
  • Geri anglų ir rusų kalbų įgūdžiai;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, lyderystė, pozityvumas, darbų delegavimo gebėjimai.

.

Įmonė siūlo:

  • Tarptautinio verslo aplinką;
  • Kompetencijos kėlimo mokymus;
  • Darbo užmokestį 4960-5800 EUR bruto ir kitas papildomas naudas.

Darbo vieta: Vilnius.

CV su prierašu „VYR. BUHALTERĖ (-IS) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas APSKAITININKEI (-UI) - ADMINISTRATOREI (-IUI) 0,5 etato

Mūsų klientė – trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos bei apgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, šiuo metu ieško APSKAITININKĖS (-O) – ADMINISTRATORĖS (-IAUS) 0,5 etato Kaune (gali būti papildomas darbas).

Darbo pobūdis:

  • Pirminių apskaitos dokumentų apdorojimas, suvedimas ir kontrolė;
  • Mokėjimų formavimas banke;
  • Banko duomenų suvedimas į sistemą;
  • Sąskaitų faktūrų registravimas ir išlaidų skirstymas;
  • Darbo laiko apskaitos vedimo priežiūra ir koordinavimas;
  • Kuro apskaita;
  • Darbuotojų duomenų valdymas;
  • Kiti vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, išmanymas;
  • Darbo patirtis apskaitoje;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – Rivilė);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
  • Greita orientacija, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas;
  • Kruopštumas, atidumas detalėms.
    .

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Darbo užmokestį 600 EUR (atskaičius mokesčius).

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „APSKAITININKĖ (-AS) – ADMINISTRATORĖ (-IUS) 0,5 etato Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BIURO ASISTENTEI (-UI) Kaune

Mūsų klientė – viena didžiausių Baltijos regiono įmonių, tiekianti žaliavas įvairiems pramonės sektoriams, šiuo metu ieško BIURO ASISTENTĖS (-O).

Darbo pobūdis:

  • Biuro priežiūra bei operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • Svečių priėmimas;
  • Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos/siuntų paskirstymas, išsiuntimas ir registravimas;
  • Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis reikalingomis prekėmis;
  • Bendravimas su tiekėjais, pirkėjais ir partneriais;
  • Įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas;
  • Pagalba kolegoms visais su biuru susijusiais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (užbaigtos studijos arba paskutinis kursas);
  • Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Labai geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
  • Dalykinio etiketo išmanymas;
  • Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
    ..

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje ir stabilioje įmonių grupėje, kurioje svarbus kiekvienas darbuotojas;
  • Reguliarius mokymus ir kitas papildomas naudas (aptariama darbo pokalbio metu);
  • Darbo užmokestį 850 EUR atskaičius mokesčius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „BIURO ASISTENTĖ (-AS) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADOVUI (-EI) Šiauliuose

Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, eksportuojanti produkciją į daugiau nei 15 šalių bei generuojanti daugiau nei 11 mln. metinių pajamų, kviečia prisijungti EKSPORTO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Eksporto skyriaus darbo organizavimas, komandos motyvavimas, atsakomybė už eksporto skyriaus darbo rezultatus;
  • Gaminamos produkcijos pardavimų plėtra ir įgyvendinimas eksporto rinkose;
  • Bendradarbiavimo vystymas ir palaikymas su esamais klientais, naujų partnerių paieška;
  • Aktyvus dalyvavimas parodose užsienio šalyse;
  • Eksporto pardavimų rezultatų vertinimas, pasiūlymų rezultatams gerinti teikimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas);
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis eksporto srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
  • Gamybos ir verslo procesų išmanymas;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (B2/C1 lygis);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo vystymo ir komandos valdymo įgūdžiai;
  • Galimybė vykti į komandiruotes;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
  • Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
  • Darbo užmokestį 2000 – 2500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pasiektų rezultatų.

Darbo vieta: Šiauliai.

CV su prierašu „Eksporto vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - SĄMATININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė, jau 30 metų sėkmingai teikianti pastatų inžinerinių sistemų projektavimo bei įrengimo paslaugas, šiuo metu ieško inžinieriaus (-ės) – sąmatininko (-ės) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo, vandentiekio, nuotekų sistemų statybos -montavimo darbų sąmatų sudarymas;
  • Atliktų darbų aktų sudarymas ir pateikimas;
  • Projektinės ir techninės dokumentacijos analizė, ekonomiškai naudingiausių sprendimų paieška;
  • Medžiagų bei įrangos kainų lygio analizė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis inžinerinis išsilavinimas;
  • Inžinieriaus – sąmatininko darbo patirtis – nuo 2 metų;
  • ŠVOK, vandentiekio, nuotekų sistemų išmanymas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Sąmatų sudarymo programos išmanymas (SISTELA – privalumas);
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Atsakingumas, kruopštumas, atidumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Galimybę dirbti su įvairiais projektais;
  • Metinius priedus;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį, kompetencijas bei lūkesčius.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Inžinierius (-ė) – sąmatininkas (-ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas DUOMENŲ INTEGRACIJOS SPECIALISTUI (-EI) Marijampolėje

Our client – is a leading, foreign-owned, globally operating production company, is looking for DATA INTEGRATION SPECIALIST for the Team in Lithuania.

Job description and responsabilities

  • Configuration and maintenance of connections between data sources such as ERP, CRM, PIM, DAM, CMS, data storage;
  • As well as customer and providers integration maintenance through EDI, API, XML, etc.;
  • Modeling and optimization of planned processes (monitoring and executing integrations, handling errors when they may occur);
  • Transformation and monitoring of data transmission, preparation and management of technical documentation.

Requirements

  • Higher education in the field of information technology/informatics;
  • 1-3 years of experience in a similar position (may be final-year students or recently graduated specialists);
  • The ability to manage and analyze (S)FTP, HTTPS, and similar communication protocols, as well as other data formats;
  • English language skills (oral and written);
  • Analytical thinking, communicativeness, attention to detail, focus on the quality of work results.

The company offers

  • Competitive salary, which is discussed during a job interview (from 1200 Eur – 3000 Eur netto) and other benefit packages. The salary depends on the experience and required competencies;
  • Fuel compensation and other benefit packages;
  • Flexible work schedule model;
  • Professional development opportunities such as  refresher training courses other career development possibilities.

Location: Marijampolė.

We are waiting for a CV with the inscription „DATA integration specialist“ at the address info@humancc.lt

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas UŽSAKYMŲ VALDYMO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – viena didžiausių Baltijos regiono įmonių, tiekianti žaliavas įvairiems pramonės sektoriams. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti UŽSAKYMŲ VALDYMO VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Prekių grupių užsakymų formavimas ir  koordinavimas;
  • Darbas Navision sistema (duomenų suvedimas);
  • Sandėlio likučių kontrolė;
  • Su tiesioginėmis darbo funkcijomis susijusios dokumentacijos administravimas;
  • Bendravimas su klientais užsakymų klausimais;
  • Glaudi komunikacija su kitais įmonės padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (apskaitos, finansų, vadybos srities studijos – didelis privalumas);
  • Panašaus pobūdžio darbo patirtis;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Geros anglų kalbos žinios, rusų – privalumas;
  • Organizuotumas, tikslumas, atidumas ir dėmesys detalėms, komunikabilumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1000 – 1200 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Lankstų darbo modelį (pirmadienį ir penktadienį dirbama iš namų);
  • Mokymus, seminarus, kvalifikacijos kėlimo kursus.

Darbo vieta: Kaunas, Europos pr.

CV su prierašu „Užsakymų valdymo vadybininkas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO PASKOLŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) ASISTENTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – 24 metus kooperatiniais pagrindais veikianti kredito įstaiga, kuri specializuojasi standartinės bankininkystės sektoriuje. Savo nariams siūlo mokėjimo, taupymo bei finansavimo paslaugas. Prie verslo kreditavo skyriaus kviečia prisijungti VERSLO PASKOLŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) ASISTENTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Aktyvi verslo klientų paieška ir pirminio kontakto užmezgimas (šaltieji skambučiai);
  • Glaudus bendradarbiavimas bei ilgalaikių santykių palaikymas su klientais;
  • Pirminė duomenų analizė – finansinių galimybių vertinimas, verslo aplinkos  ir kliento pažinimas;
  • Darbas komandoje, kryptingas projektų valdymas nuo pradžios iki pabaigos;
  • Aktyvus įsitraukimas į pardavimo procesų tobulinimą.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (finansų, ekonomikos, vadybos srityse – didelis privalumas);
  • Ne mažesnė nei 1 metų sėkminga darbo patirtis aktyviuose pardavimuose (finansų institucijose – privalumas);
  • Puikūs derybiniai ir komandinio darbo įgūdžiai, rezultato siekimas, kūrybiškumas;
  • Nuovokumas, greitas reagavimas;
  • Strateginis mąstymas, geri administravimo bei darbo organizavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1200 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius), motyvuojančią priedų sistemą, kuri aptariama pokalbio metu;
  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą ir savirealizaciją, realias bei perspektyvias karjeros galimybes;
  • Galimybę dirbti Kauno miesto centre, modernioje verslo aplinkoje.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Verslo paskolų projektų vadovo (-ės) asistentas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO KLIENTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune (būtina prancūzų kalba)

Mūsų klientė – tauriųjų metalų, elektronikos antrinių žaliavų supirkimo įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti  VERSLO KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę) Kaune (būtina prancūzų kalba).

Darbo pobūdis:

  • Aktyvi naujų tiekėjų paieška (Prancūzija), bendradrabiavimas ir santykių vystymas su esamais klientais;
  • Derybų vykdymas, komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas;
  • Elektronikos ir tauriųjų metalų pirkimų eigos administravimas;
  • Susitikimų su tiekėjais vykdymas;
  • Logistikos procesų organizavimas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Labai geros prancūzų kalbos žinios (žodžiu ir raštu) – būtina;
  • Sėkminga analogiško darbo patirtis (pirkimų procesai, tiekėjų paieška);
  • Galimybė vykti į periodines komandiruotes;
  • Puikios darbo kompiuteriu žinios;
  • Geri derybiniai, organizaciniai, laiko planavimo įgūdžiai, komunikabilumas.

Įmonė siūlo:

  • Kokurencingą bazinį darbo užmokestį nuo 1500 – 1700 Eur atskaičius mokesčius ir motyvuojančius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • Draugišką komandą, įdomų, dinamišką darbą, profesinės saviraiškos galimybes;
  • Nemokamus pietus.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Verslo klientų vadybininkas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune, Alytuje (hibridinis darbo modelis)

Mūsų klientas – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius, ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau 26 metus, vystanti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu plečia pardavimų komandą ir ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Gaminamos produkcijos (nuotekų valymo įrenginiai) pardavimų plėtra ir įgyvendinimas Lietuvos rinkoje;
  • Naujų klientų paieška ir bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
  • Įmonės parduodamos produkcijos pristatymas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitos.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
  • Gamybos ir verslo procesų supratimas;
  • Anglų kalbos žinios (rusų k. – privalumas);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Fiksuotą darbo užmokesčio dalį 1100 – 1200 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo rezultatų, kurie aptariami darbo pokalbio metu.

Darbo vieta: Kaunas, Alytus, hibridinis darbo modelis

CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas. Valymo įrenginiai“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Prekės ženklo komunikacijos strategijos kūrimas ir palaikymas (grožio srities produktas);
  • Išorinės komunikacijos užtikrinimas Lietuvos ir eksporto rinkose (soc. tinklai, internetinis puslapis ir kt.), pardavimų skatinimas;
  • Reklaminės, reprezentacinės ir kitos medžiagos įvertinimas, tobulinimas, kūrimas;
  • Parodų, konferencijų, renginių organizavimas ir aktyvus dalyvavimas;
  • Bendradarbiavimas su išoriniais partneriais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – rinkodaros studijos);
  • Darbo patirtis prekės ženklų vadybos srityje (privalumas – grožio, sveikatos produktai);
  • Puikios anglų kalbos žinios, kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Gebėjimas atstovauti įmonę ir prekės ženklą tarptautiniame kontekste;
  • Kūrybinių idėjų generavimas, pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas kartu su komanda.

Įmonė siūlo:

  • Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, inovatyvioje kompanijoje;
  • Įvedimą darbo pradžioje sėkmingam startui, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Numatytas darbo užmokestis – 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Prekės ženko rinkodaros specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas DARBO UŽMOKESČIO BUHALTERIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – sparčiai auganti tarptautinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės išskirtinio dizaino nestandartinius baldus, šiuo metu prie savo komandos prisijungti kviečia DARBO UŽMOKESČIO BUHALTERĘ (-Į).

Darbo pobūdis:

  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Mokestinių ataskaitų rengimas ir pateikimas valstybinėms institucijoms;
  • Komandiruočių apskaita;
  • Avansinių apyskaitų rengimas;
  • Statistinių duomenų, intrastato ataskaitų rengimas ir teikimas;
  • Dalyvavimas audito procese;
  • Atsargų apskaita (inventorizacija);
  • Kiti su apskaita bei mokesčių apskaičiavimu susiję vyr. buhalterio deleguoti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų srityje;
  • Įmonių buhalterinės apskaitos, ūkinės bei finansinės veiklos vedimą reglamentuojančių teisės aktų žinojimas bei taikymas;
  • Analogiško darbo patirtis ne mažiau kaip 2 metai (privalumas – gamybinėje įmonėje);
  • Puikūs MS Office įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – “Monitor”, “Bonus”);
  • Greita orientacija, imlumas;
  • Iniciatyvumas, organizuotumas, kruopštumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, modernią darbo aplinką;
  • Mokymus, seminarus bei karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1500-1700 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „DARBO UŽMOKESČIO BUHALTERIS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TEISININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė –holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos Sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško holdingo TEISININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Įmonių grupės interesų atstovavimas Lietuvos rinkoje, teisinių rizikų analizė ir vertinimas;
  • Korporatyvinių ir kitų vidinių dokumentų rengimas;
  • Sutarčių, pretenzijų, užklausų, atsakymų ir kitų su įmonių veikla susijusių dokumentų rengimas;
  • Teisės aktų pokyčių sekimas ir reikalingų pakeitimų įgyvendinimo organizavimas;
  • Vadovų ir darbuotojų konsultavimas teisiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis teisinis išsilavinimas;
  • Teisinio darbo patirtis (korporatyvinės, finansų, sutarčių ir/ar nekilnojamo turto teisės srityse – būtų privalumas);
  • Geri teisinių dokumentų rengimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Analitinis mąstymas, gebėjimas apibendrinti informaciją, formuluoti išvadas;
  • Iniciatyvumas bei atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
  • Sveikatos draudimą;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „TEISININKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių preparatų gamybos įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti  VYR.KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Vaistinių preparatų kokybės kontrolė, registravimo procedūrų eigos koordinavimas;
  • Gamybos praktikos reikalavimų bei standartų laikymosi užtikrinimas;
  • CAPA procesų ir galimų rizikų valdymas, prevencinių veiksmų taikymas;
  • Auditų, ataskaitų, protokolų ir kitos susijusios dokumentacijos rengimas bei priežiūra;;
  • Mokymų, konsultacijų darbuotojams organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacijos, medicinos, chemijos, biochemijos, biotechnologijų ar analogiškose srityse);
  • Analogiško darbo patirtis farmacinėje įmonėje;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, reiklumas, iniciatyvumas, efektyvi bei operatyvi  informacijos sklaida žodžiu ir raštu.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1800 Eur – 2000 Eur atskaičius mokesčius (priklauso nuo turimos patirties ir kompetencijų);
  • Savirealizacijos, nuolatinio tobulėjimo ir realias karjeros perspektyvas;
  • Profesionalią, draugišką ir patikimą komandą.

 

Darbo vieta: Kaunas, LEZ.

CV su prierašu „VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas SANDĖLIO VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Emolus“– ilgametę patirtį turinti įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis yra didmeninė ir mažmeninė prekyba prekėmis, skirtomis sodininkams bei daržininkams, šiuo metu prie savo komandos prisijungti kviečia SANDĖLIO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Sklandus pamainos darbuotojų darbo organizavimas ir koordinavimas;
  • Veiklos procesų efektyvumo tobulinimas;
  • Sklandaus prekių gavimo, sandėliavimo ir išsiuntimo proceso užtikrinimas;
  • Sandėlio likučių kontrolė, inventorizacija;
  • Sandėlio tvarkos, švaros palaikymas.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sandėlio procesų išmanymas;
  • Darbo patirtis sandėlyje – nuo 1 metų;
  • Gebėjimas efektyviai planuoti ir valdyti darbo procesus;
  • Geri laiko planavimo įgūdžiai bei greita orientacija;
  • Patirtis vadovaujant komandai;
  • Automobilinio krautuvo pažymėjimas;
  • Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje, finansiškai stabilioje įmonėje;
  • Darbo grafiką darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00;
  • Darbo užmokestis: 1200 – 1500 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „SANDĖLIO VADOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTERIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė –holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos Sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško BUHALTERIO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Holdingo įmonių buhalterinės apskaitos vedimas;
  • Finansinės ir mokestinės atskaitomybės rengimas, remiantis IFRS ir VAS;
  • Kreditorinių ir debitorinių įsiskolinimų apskaita;
  • Banko operacijų apskaita;
  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Kitų vyr. buhalterio deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis investicinę/finansinę veiklą vykdančioje įmonėje (privalumas);
  • Buhalterinio darbo patirtis su užsienio įmonėmis (Olandija ar kitos Beniliukso šalys – privalumas);
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • Darbo patirtis su buhalterine programa Rivilė;
  • Analitinis mąstymas, atsakingumas;
  • Gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
  • Sveikatos draudimą;
  • Darbo užmokestį 1500 – 2000 EUR (atskaičius mokesčius). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „BUHALTERIS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VANDENVALOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientė – ilgametę patirtį sukaupusi gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti VANDENVALOS TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Nuotekų valymo technologijos, techninių parametrų ir įrengimų specifikacijų parengimas;
  • Vandenvalos įrenginių projektavimo kontrolė, užduočių parengimas nestandartinių įrenginių gamybai;
  • Įrangos išdėstymo planų sudarymas, gamybinių pajėgumų skaičiavimas;
  • Užsakovų ir kolegų konsultavimas technologiniais klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos, biochemijos, inžinerijos studijos);
  • Panašaus darbo patirtis (vandenvalos technologijų srityje – didelis privalumas);
  • Technologinių procesų išmanymas;
  • Rinkos išmanymas vandenvalos įrengimų srityje – didelis privalumas;
  • Įgūdžiai dirbant progama SolidWorks.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;

Darbo užmokestis 1300-2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų.

Darbo vieta: Alytus.

CV su prierašu „Vandenvalos technologas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVUI (-EI) Marijampolėje

Mūsų klientė – lyderiaujanti, užsienio kapitalo baldų gamybos įmonė, veikianti pasauliniu mastu. Šiuo metu prie savo tarptautinės komandos kviečia prisijungti PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVĄ (-Ę) Marijampolėje.

Darbo pobūdis:

  • Įmonės veiklos procesų situacijos analizė ir efektyvinimo inicijavimas;
  • Bendradarbiavimas su Lietuvos, Lenkijos, Meksikos skyrių vadovais pokyčių realizavimo klausimais;
  • Naujų metodų bei standartų diegimo koordinavimas ir valdymas;
  • Mokymų ir konsultacijų organizavimas įmonės darbuotojams;
  • Dokumentacijos, ataskaitų, ilgalaikių planų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė negu  3 metų analogiško vadovaujančio darbo patirtis gamybinėje įmonėje;
  • Puikios teorinės ir praktinės  LEAN ar/ir panašių sistemų žinios;
  • Labai geri anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
  • Gebėjimas valdyti projektus;
  • Komunikabilumas, organizuotumas, veržlumas, analitinis mąstymas, orientacija į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas darbo pokalbio metu, atsižvelgiant į turimą patirtį (nuo 2300 – 2800 Eur atskaičius mokesčius);
  • Kuro kompensaciją ir kitus naudų paketus;
  • Lankstų darbo grafiko modelį;
  • Stiprią, motyvuotą, ambicingą komandą.

 

Darbo vieta: Marijampolė.

CV su prierašu „PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTEI (-UI) Kaune

Mūsų klientas – ilgametę patirtį farmacijos srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTĖS (-O).

Darbo pobūdis:

  • Procesų kūrimas, modeliavimas ir automatizavimas;
  • Dokumentų kūrimas ir priežiūra (procedūros, tvarkos ir kt.);
  • Procesų stebėjimas ir tobulinimas;
  • Vidinių patikrinimų organizavimas, auditavimas;
  • Reikalingų pokyčių inicijavimas bei jų įgyvendinimo priežiūra;
  • Bendradarbiavimas su kitais padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
  • Panašaus darbo patirtis (didelėje įmonėje – privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Analitinis mąstymas, gebėjimas sisteminti duomenis;
  • Geri bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1100-1200 EUR atskaičius mokesčius.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Įmonės procesų specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - KONSTRUKTORIUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientas – gamybinė įmonė, įkurta 1996 m., pirmoji Lietuvoje pradėjusi gaminti nuotekų valymo įrenginius ir talpas iš stiklaplasčio. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti INŽINIERIŲ (-Ę) – KONSTRUKTORIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Naujų ir tobulinamų gaminių konstravimas, brėžinių paruošimas gamybai;
  • Naujų ir tobulinamų gaminių medžiagų ir detalių specifikacijų parengimas;
  • Tinkamiausių medžiagų parinkimas konstruojant naujus ir esamus gaminius;
  • Dalyvavimas produktų gamybos technologijų paruošime užtikrinant, kad būtų laikomasi reikalavimų dėl žaliavų, įrangos ir gamybos procesų.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas inžinerijos srityje (pageidautina – mechanikos/medžiagų inžinerija);
  • Patirtis gamybos konstruktoriaus (-ės), gamybos technologo (-ės) pareigose – privalumas;
  • Patirtis dirbant AutoCad, SolidWorks programomis;
  • Gamybos procesų išmanymas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Analitiškumas, komandiškumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius).

Darbo vieta: Alytus

CV su prierašu „Inžinierius“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOMUNIKACIJOS IR BIURO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Nuo 2004 m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, eksportuojanti medieną ir jos produktus tarptautiniu mastu, prie savo komandos kviečia prisijungti KOMUNIKACIJOS ir BIURO VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Sklandžios vidinės organizacijos komunikacijos užtikrinimas (naujienlaiškiai, renginių organizavimas, įvairios socialinės iniciatyvos);
  • Socialinių tinklų administravimas ir priežiūra;
  • Bendradarbiavimas su reklamos agentūromis vykdant išorinės komunikacijos ir viešųjų ryšių inciatyvas;
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas;
  • Sklandžios biuro veiklos koordinavimas (informacijos srautų ir dokumentų valdymas, reikiamų darbo priemonių užtikrinimas).

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai (didelėje įmonėje – privalumas);
  • Puikios anglų kalbos žinios – būtina (rusų – privalumas);
  • Patirtis valdant, planuojant ir keliant socialinių tinklų turinį;
  • Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Komunikabilumas, atvirumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Nuolatinio tobulėjimo galimybes: reguliarius mokymus ir įvairius seminarus profesiniam augimui;
  • Draugišką , vieningą ir visuomet padėti pasiruošusią komandą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1100 Eur – 1400 Eur atskaičius mokesčius, kasmetinius priedus ir kitas papildomas naudas;
  • Šventes, bendras veiklas, dovanas gimimo dienos ar kitų svarbių datų proga.

Darbo vieta: Vilnius

CV su prierašu „Komunikacijos ir biuro vadybininkė (-as)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
  • Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
  • Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
  • Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
  • Automobilį darbui.
  • Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius) + priedai.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TIEKIMO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško TIEKIMO VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Prekių asortimento pardavimo kanalui formavimas, pirkimų ir tiekimo procesų valdymas;
  • Bendradarbiavimo palaikymas su esamais tiekėjais, derybos, sutarčių sudarymas, naujų tiekėjų paieška;
  • Pirkimų organizavimas ir dokumentų administravimas, atsargų valdymas;
  • Kainodaros formavimas ir akcijų planavimas;
  • Kiti darbai, susiję su tiekimo, pirkimo procesais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pirkimų, tiekimo srityse;
  • Patirtis dirbant programa Excel ir puikūs skaičiavimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • Derybų vedimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, gebėjimas vienu metu dirbti su dideliu informacijos kiekiu.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį;
  • Karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 1300-1600 EUR atskaičius mokesčius.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Tiekimo vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.