Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) (ES projektai) Vilniuje, Kaune, nuotoliniu būdu

Mūsų klientė – MB „Global world consulting agency“  – verslo ir investicijų konsultacijų įmonė, teikianti kompleksines verslo investicijų ir konsultavimo paslaugas, šiuo metu ieško PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) (ES projektai).

Darbo pobūdis: 

  • Tiesioginis bendradarbiavimas su Lietuvos ir užsienio klientais, jų poreikių išsiaiškinimas (įvairūs verslo sektoriai, socialinės organizacijos, bendruomenės veiklos grupės ir kt.);
  • Klientų konsultavimas ES projektų klausimais;
  • Paraiškų ES paramai gauti rengimas ir projektų administravimas (įvairių sričių projektai);
  • Kitų užduočių, susijusių su ES projektinėmis veiklomis, vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas;
  • Patirtis ES projektų rengimo, administravimo srityje (mažiausiai 1-2 metai);
  • Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
  • Puikios anglų kalbos žinios (projektai rengiami lietuvių ir anglų kalbomis);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Atsakingumas, atidumas detalėms, punktualumas.

Įmonė siūlo:

  • Dinamišką ir atsakingą darbą profesionalioje komandoje, karjeros galimybes;
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu (biuras Vilniuje);
  • Darbo užmokestį 1000-2200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Projektų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Nuotolinis darbas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) buhalterines paslaugas teikiančioje įmonėje Kaune

Mūsų klientė – beveik 20 metų sėkmingai dirbanti buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi buhalterinėje apskaitoje ir verslo klientų konsultavime, šiuo metu ieško BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis: 

  • Pilnas įmonių buhalterijos vedimas nuo pirminių apskaitos dokumentų;
  • Bendravimas su priskirtais klientais;
  • Įmonių konsultavimas buhalteriniais klausimais;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas ir susijusių deklaracijų ruošimas;
  • Finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas;
  • PVM ataskaitų rengimas;
  • Kiti su buhalterija susiję darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau kaip 1-2 metai);
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – Pragma 3, Pragma 4);
  • Orientacija į klientus ir rezultatą, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, malonią darbo aplinką;
  • Mokymus ir kvalifikacijos kėlimo kursus;
  • Darbo užmokestį 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Bobino komanda” – lyderiaujanti perkraustymo paslaugas teikianti įmonė, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Greitas reagavimas į klientų užklausas telefonu ir el.paštu;
  • Perkraustymo komandų darbo planavimas ir koordinavimas;
  • Operatyvus iškilusių problemų sprendimas;
  • Aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
  • Naujų kontaktų su klientais mezgimas.

Reikalavimai:

  • Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Vadybinio, administracinio darbo patirtis – didelis privalumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Greita reakcija, operatyvumas, labai geri bendravimo įgūdžiai;
  • Erdvinis mąstymas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje ir teikiamų paslaugų kokybę vertinančioje komandoje;
  • Darbo grafiką 8:00-17:00 darbo dienomis;
  • Darbo užmokestį nuo 700 EUR iki 1000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ||BACHUS|| PRODUKTŲ ATSTOVUI (-EI) Kaune (veterinariniai produktai)

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, kurianti ir gaminanti augalinius vaistus, maisto papildus ir homeopatinius preparatus, šiuo metu ieško PRODUKTŲ „BACHUS“ ATSTOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų „BACHUS“, skirtų pagerinti augintinių (šunų ir kačių) mitybą ir sveikatą, atstovavimas;
  • Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
  • Techninės produkto informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
  • Lektorių paieška, kurie dalyvautų produktų pristatymuose;
  • Produkto logistikos ir siuntų organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas veterinarijos srityje;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – produktų atstovavimas;
  • Motyvacija dirbti atstovaujant „BACHUS“ produktus;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas (nuosavas automobilis – privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo gebėjimus;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1000 iki 1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Bachus produktų atstovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Klaipėdoje, Mažeikiuose, Telšiuose, Plungėje, Šiauliuose

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių – prie savo komandos kviečia prisijungti ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Personalo paieškos ir atrankos strategijos kūrimas bei įgyvendinimas;
  • Paieškos ir atrankos procesų organizavimas tiek Lietuvoje, tiek užsienio padaliniuose (vadovų ir specialistų paieška ir atranka);
  • Naujų darbuotojų įvedimo, adaptacijos procesų koordinavimas, įsitraukimo stiprinimas;
  • Inovatyvių personalo valdymo procesų inicijavimas bei įgyvendinimas;
  • Personalo dokumentų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių vadybos, psichologijos srityse);
  • Patirtis personalo valdymo, darbuotojų atrankų srityje – ne mažiau nei 2 metai (privalumas – vadovų atrankos);
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, lankstumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Galimybę nuolat tobulėti, kelti kvalifikaciją;
  • Darbo užmokestį 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Atrankų projektų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Klaipėda, Mažeikiai, Telšiai, Plungė, Šiauliai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Varėnoje

Mūsų klientė – perspektyvi ir sparčiai auganti gamybos įmonė – prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas gamybos įmonėje, gamybinės veiklos planavimas ir operatyvus vykstančių procesų koordinavimas;
  • Sklandaus gamybos darbo organizavimas, užduočių paskirstymas ir priežiūra;
  • Gamybos trukdžių šalinimas;
  • Sprendimų gamybos efektyvumui gerinti ieškojimas ir įgyvendinimas;
  • Gamybos dokumentų pildymas ir ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis gamybos srityje (vadovaujančios pareigos – privalumas);
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei gebėjimas taikyti praktikoje;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
  • Puikūs bendravimo, veiklos planavimo, prioritetų paskirstymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
  • Motyvuojantį darbo užmokestį – 1800 – 2500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Gamybos vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ SKYRIAUS VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ SKYRIAUS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų pardavimų vystymo strategijos formavimas, pardavimų kanalų plėtra;
  • Pardavimų skyriaus komandos valdymas, motyvavimas ir ugdymas;
  • Marketinginio biudžeto dalijimas tarp skirtingų pardavimų kanalų;
  • Derybų vedimas su vaistinių tinklais ir kitais prekybos kanalais;
  • Parodų parinkimas, prezentacijų atnaujinimas;
  • Reklaminių, pardavimų skatinimo programų planavimas ir organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, rinkodaros arba farmacijos srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – farmacijos produktų sferoje;
  • Puikios anglų kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas;
  • Verslo procesų, rinkodaros, pardavimų, strateginio planavimo žinios ir įgūdžiai;
  • Puikūs lyderystės ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo asmeninį potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR atskaičius mokesčius, priedus nuo rezultatų.

CV su nuoroda „Pardavimų skyriaus vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKINIO ŽENKLO VADOVUI (-EI) Vilniuje, Klaipėdoje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
  • Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
  • Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
  • Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
  • Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (nuo 3300Eur iki 4000Eur neatskaičius mokesčių).

CV su nuoroda „Prekinio ženklo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Klaipėda

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško motyvuoto (-os) ir perspektyvaus (-ios) EKSPORTO VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas eksporto skyriuje su nutolusių šalių rinkomis: Afrika, Arabų šalys ir kt.;
  • Aktyvi klientų paieška ir ryšių esu esamais klientais palaikymas;
  • Rinkos analizė, pardavimo veiksmų plano ruošimas ir įgyvendinimas;
  • Atstovaujamų produktų pristatymų organizavimas, dalyvavimas nuotolinėse konferencijose, parodose;
  • Sutarčių ir kitų eksporto dokumentų rengimas, atnaujinimas, nutraukimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos srities studijos);
  • Bent vienų metų darbo patirtis eksporte, pardavimuose (privalumas – farmacijos, medicinos srityse);
  • Puikios anglų kalbos žinios, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Labai geri bendravimo įgūdžiai, motyvacija tobulėti eksporto ir pardavimų procesuose;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, lojalumą vertinančioje kompanijoje;
  • Apmokymus darbo pradžioje sėkmingam startui, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį 900-1200 EUR atskaičius mokesčius ir priedus nuo rezultatų.

CV su nuoroda „Eksporto vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – logistikos srityje lyderiaujanti ir ilgametę patirtį sukaupusi transporto kompanija – prie savo komandos kviečia prisijungti VYRESNIĄJĄ (-ĮJĮ) BUHALTERĘ (-Į).

Darbo pobūdis: 

  • Pilnas buhalterinės apskaitos vedimas, organizavimas ir kontrolė;
  • Finansinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms ir įmonės vadovybei;
  • Buhalterijos skyriaus komandos darbo organizavimas ir kontrolė;
  • Aktyvus dalyvavimas įmonės buhalterinės apskaitos procesų tobulinime.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau 3 metų), privalumas – didelėje įmonėje;
  • Patirtis dirbant su apskaitos programomis;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų, finansinių ataskaitų rengimo išmanymas;
  • Gebėjimas bendrauti rusų kalba, anglų kalbos mokėjimas – privalumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje ir stabilioje, savo srityje lyderiaujančioje įmonėje;
  • Mokymus ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį 1200-1500 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Vyr. buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VILNIAUS REGIONO VADOVUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – jau daugiau nei dvidešimt metų gaminanti ir parduodanti maisto produktus, ištikima kokybei ir išskirtiniam skoniui, turinti mažmeninį tinklą Vilniuje ir Kaune, į savo komandą kviečia VILNIAUS REGIONO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Vilniuje veikiančių mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo valdymas;
  • Darbuotojų poreikio nustatymas, personalo paieškos ir atrankos organizavimas;
  • Darbo grafikų sudarymas ir kontrolė;
  • Pardavimų proceso koordinavimas, mėnesinių ataskaitų rengimas ir pristatymas;
  • Darbas su viešaisiais ryšiais ir socialiniais tinklais;
  • Darbuotojų motyvavimas, įtraukimas ir komandos formavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas vadybos, personalo vadybos, verslo valdymo srityse;
  • Darbo patirtis mažmeninės prekybos srityje ne mažesnė nei 3 metai;
  • Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Personalo valdymo ir darbo organizavimo procesų išmanymas;
  • Komandos formavimo įgūdžiai;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones, tarnybinį automobilį;
  • Darbo užmokestį nuo 1500 iki 2500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Vilniaus regiono vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas RINKODAROS PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, kviečia dirbti  RINKODAROS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) (darbas su prekiniais ženklais).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos rinkose;
  • Rinkodaros planų ir biudžetų rengimas ir įgyvendinimas, siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų reprezentacinės medžiagos rengimas, atstovavimas parodose;
  • Bendradarbiavimas su influenceriais, reklamos agentūromis, deleguojant joms užduotis ir koordinuojant darbus;
  • Pardavimų kanalų analizė ir valdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas marketingo, rinkodaros ar vadybos srityse;
  • Darbo patirtis prekinių ženklų valdyme (pageidautina mažmeninės prekybos, farmacijos ir grožio srityse) – ne mažesnė nei 3 metai;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Verslo ir rinkodaros procesų išmanymas, puikūs marketingo vadybos įgūdžiai;
  • Organizuotumas ir inovatyvumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 1200 iki 1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Rinkodaros projektų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PRODUKTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PRODUKTŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Naujų produktų kūrimas ir esamų tobulinimas;
  • Naujų produktų registracija (tiek išorinė, tiek vidinė);
  • Esamų produktų krepšelio valdymas;
  • Rinkos bei pardavimų analizė;
  • Produktų kainodaros rengimas;
  • Produktų prezentacijų rengimas;
  • Bendradarbiavimas su agentūrom, užduočių joms formavimas ir darbų koordinavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas vadybos, rinkodaros (marketingo) srityse;
  • Vadybos, marketingo ir projektų valdymo vadybos principų išmanymas;
  • Darbo patirtis produktų valdymo srityje;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs bendravimo, darbų organizavimo, projektų valdymo įgūdžiai;
  • Anglų kalbos žinios (privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Darbą modernioje ir socialiai atsakingoje gamybinėje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
  • Darbo užmokestį 900-1300 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Produktų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas gėrimų gamybos ir prekybos įmonėje, pardavimų proceso organizavimas ir kontrolė;
  • Nuolatinis bendradarbiavimas su Lietuvos mažmeninės prekybos tinklais, klientų vizitavimas;
  • Derybų vedimas dėl produkcijos pardavimo, produktų kiekio užtikrinimas prekybos vietose;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas;
  • Klientų atsiskaitymų priežiūra.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas vadybos, verslo valdymo srityse;
  • Ne mažesnė nei 2 metų pardavimų patirtis B2B sektoriuje, privalumas – patirtis su maisto produktais;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos mokėjimas – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą modernioje ir socialiai atsakingoje gamybinėje ir prekybinėje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
  • Darbo užmokestį 1300 – 1800 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Pardavimų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Alytuje

Mūsų klientė – gamybinė įmonė, sukaupusi ilgametę patirtį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose, šiuo metu ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO) Alytuje.

Darbo pobūdis: 

  • Buhalterinės apskaitos organizavimas ir kontrolė;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas, bankinių operacijų vykdymas;
  • Vidinių ir išorinių finansinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms;
  • Mokesčių apskaičiavimas;
  • Buhalterijos skyriaus komandos darbo organizavimas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis, vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis – privalumas;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, buhalterinių programų išmanymas;
  • Atsakingumas, pareigingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1000-1500 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Vyr. buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ELEKTROAUTOMATIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško ELEKTROAUTOMATIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Gamybinių įrengimų priežiūra ir remontas;
  • Operatyvus gedimų šalinimas;
  • Techninis įrenginių aptarnavimas, profilakinė priežiūra;
  • Kiti darbai, susiję su gamybos įrenginių priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas elektroautomatikos srityje;
  • Patirtis dirbant elektronikos ar mechanikos srityse – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą grafiką pilnu etatu I-V 8:00-17:00;
  • Darbo užmokestį 900-1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Elektroautomatikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas OPERATORIUI (-EI) - TECHNIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško OPERATORIAUS (-ĖS) – TECHNIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje, siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Tabletavimo įrenginio priežiūra darbo metu;
  • Įrenginio surinkimas, derinimas ir valymas;
  • Techninis įrenginio aptarnavimas, remonto ir gedimo šalinimo darbai;
  • Kiti darbai, susiję su tabletavimo įrenginio priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas mechanikos srityje;
  • Patirtis dirbant technikos srityje – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti;
  • Atsakingas požiūris į darbą, kruopštumas.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą slenkančiu grafiku trimis pamainomis: 6:00 – 15:00, 14:30 – 23:30, 21:00-6:00;
  • Darbo užmokestį 800-1200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Operatorius – technikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYKDANČIAJAM (-AI) DIREKTORIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu ieško VYKDANČIOJO (-SIOS) DIREKTORIAUS (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės padalinių veiklos koordinavimas ir procesų tobulinimas;
  • Gamybinės ir prekybinės veiklos, vidinių procesų bei įmonės augimo užtikrinimas;
  • Atsakomybė už įmonės finansinius rodiklius, komercinės veiklos rezultatus;
  • Komandos motyvavimas ir ugdymas;
  • Rinkos analizė, konkurencingumo didinimas;
  • Inovatyvių sprendimų paieška, įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, vadybos srityse;
  • Sėkmingo vadovavimo įmonei patirtis, privalumas – maisto gamybos įmonėje;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Verslo procesų, finansų valdymo, strateginio planavimo ir rizikų valdymo išmanymas;
  • Puikūs lyderystės įgūdžiai, gebėjimas motyvuoti komandą siekti tikslų.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 2200-3200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Vykdantysis direktorius“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.