Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Alytuje

Mūsų klientė – gamybinė įmonė, sukaupusi ilgametę patirtį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose, šiuo metu ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO) Alytuje.

Darbo pobūdis: 

  • Buhalterinės apskaitos organizavimas ir kontrolė;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas, bankinių operacijų vykdymas;
  • Vidinių ir išorinių finansinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms;
  • Mokesčių apskaičiavimas;
  • Buhalterijos skyriaus komandos darbo organizavimas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • Buhalterės (-io) darbo patirtis, vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis – privalumas;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, buhalterinių programų išmanymas;
  • Atsakingumas, pareigingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1300-1500 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus. Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį, kompetencijas bei lūkesčius.

CV su nuoroda „Vyr. buhalterė Alytuje“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytuje

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VOKIETIJOS RINKOS PARDAVIMŲ VADOVO PAVADUOTOJUI (-AI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti daugiau nei 200 pavadinimų vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, prie savo komandos kviečia prisijungti VOKIETIJOS RINKOS PARDAVIMŲ VADOVO PAVADUOTOJĄ.

Darbo pobūdis: 

  • Vokietijos rinkos klientams parduodamų produktų analizė;
  • Pardavimo taktikų modeliavimas, akcijų planavimas ir analizavimas;
  • Nuolatinis Vokietijos rinkos tyrimų atlikimas ir ataskaitų ruošimas, informacijos sisteminimas;
  • Pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Kiti tiesioginio vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo vadybos, ekonomikos, tarptautinio verslo srityse;
  • Pardavimų patirtis pardavimų/eksporto srityse (privalumai – patirtis FMCG sektoriuje, patirtis su prekybos tinklais);
  • Puikios vokiečių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Galimybė vykti į komandiruotes;
  • Orientacija į rezultatą, atsakingumas, iniciatyvumas, analitiškumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (1500-2500 EUR atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Pardavimų vadovo pavaduotojas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) (B2B, apsaugos paslaugos) Vilniuje

Mūsų klientė – įmonė „ES SECURITY“ – inovatyvi, plataus spektro apsaugos paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai dirbanti jau 10 metų, į savo komandą kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Verslo santykių su potencialiais klientais inicijavimas, efektyvus bendradarbiavimo su naujais klientais palaikymas (B2B);
  • Apsaugos paslaugų pardavimų proceso įgyvendinimas (nuo „šalto skambučio“ iki vizito pas klientą ir pardavimo);
  • Įmonės atstovavimas, paslaugų pristatymas, derybos su klientais;
  • Komercinių pasiūlymų ir kitos pardavimų dokumentacijos rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis pardavimuose B2B sektoriuje (paslaugų pardavimai – privalumas);
  • Pardavimų proceso išmanymas, derybiniai įgūdžiai;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Atkaklumas, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje;
  • Galimybę realizuoti save ir įgyvendinti asmeninius tikslus padedant įmonei;
  • Darbo užmokestį nuo 1000 iki 1400 EUR (atskaičius mokesčius) ir motyvuojančią priedų sistemą.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADYBININKUI (-EI) Kaune, farmacijos kompanijoje

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško motyvuoto (-os) ir perspektyvaus (-ios) EKSPORTO VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas eksporto skyriuje su nutolusių šalių rinkomis: Afrika, Arabų šalys ir kt.;
  • Aktyvus ryšių su esamais klientais palaikymas, naujų klientų paieška;
  • Rinkos analizė, pardavimo veiksmų plano ruošimas ir įgyvendinimas;
  • Atstovaujamų produktų pristatymų organizavimas, dalyvavimas nuotolinėse konferencijose, parodose;
  • Sutarčių ir kitų eksporto dokumentų rengimas, atnaujinimas, nutraukimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – sveikatos srities studijos);
  • Darbo patirtis vadybos srityje (privalumas – farmacijos, medicinos įmonėse);
  • Puikios anglų kalbos žinios, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Labai geri bendravimo įgūdžiai, motyvacija tobulėti eksporto ir pardavimų procesuose;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, lojalumą vertinančioje kompanijoje;
  • Apmokymus darbo pradžioje sėkmingam startui, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį 900-1200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Eksporto vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Kauen Craft“ –  moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti EKSPORTO PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Aktyvi naujų klientų paieška priskirtose tarptautinėse rinkose bei ilgalaikio bendradarbiavimo su jais užtikrinimas
  • Pardavimų organizavimas, skatinimas ir naujų kanalų paieška;
  • Derybų vedimas dėl produkcijos pardavimo, kainodaros formavimas;
  • Konkurencinės aplinkos, eksporto rinkos, pardavimų ir klientų poreikių analizė;
  • Eksporto pardavimų dokumentacijos rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos, tarptautinio verslo, ekonomikos studijos);
  • Darbo patirtis eksporto, pardavimų srityje (FMCG sektoriuje – privalumas);
  • Puikios anglų kalbos ir geros rusų kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo, derybiniai įgūdžiai;
  • Labai geri MS Excel įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą modernioje ir socialiai atsakingoje gamybinėje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
  • Darbo užmokestį 900-1400 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Eksporto pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas JAUNESNIAJAI (-IAJAM) BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – tarptautinė ilgametę patirtį sukaupusi įmonė, cheminių medžiagų ir ingredientų platinimo rinkos lyderė, šiuo metu ieško JAUNESNIOSIOS (-IOJO) BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis: 

  • PVM sąskaitų-faktūrų registrų ruošimas ir teikimas;
  • Banko mokėjimų registravimas, kuro apskaita;
  • Kredito limitų ir kredito ataskaitų užsakymas, partnerių patikrinimas, ataskaitų teikimas;
  • Skolų suderinimas su pirkėjais ir tiekėjais;
  • Įmonės dokumentų archyvo tvarkymas;
  • Ofiso administravimas (apie 10 procentų darbo laiko).

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (privalumas – buhalterinės apskaitos srityje);
  • Bent 1 metų darbo patirtis apskaitos srityje;
  • Apskaitos ir mokesčių procesų supratimas;
  • Puikūs anglų kalbos įgūdžiai raštu ir žodžiu;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, SAP – privalumas);
  • Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, malonią darbo aplinką;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 700-900 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Jaunesnysis buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOKYBĖS VADOVUI (-EI) Druskininkuose, Alytuje, Kaune, Vilniuje

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu ieško KOKYBĖS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Gamybinės įmonės kokybės politikos įgyvendinimas, kokybės vadybos sistemų veikimo kontrolė;
  • Gamybinių procesų priežiūra, produktų kokybės užtikrinimas;
  • Auditų (išorinių ir vidinių) koordinavimas;
  • Su procesų ir produktų kokybės valdymu susijusios dokumentacijos rengimas ir valdymas;
  • Veiksmų kokybei gerinti inicijavimas ir koordinavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas, privalumas – vadybos, kokybės vadybos studijos;
  • Darbo patirtis kokybės vadybos srityje, privalumas – gamybinėse, maisto sektoriaus įmonėse;
  • Praktinės žinios apie kokybės standartus (ISO, IFS, MSC, ASC) ir patirtis juos užtikrinant;
  • Orientacija į nuolatinį veiklos tobulinimą bei kokybės gerinimą;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Kokybės vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Druskininkai, Alytus, Kaunas, Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PERSONALO SKYRIAUS DIREKTORIUI (-EI) Klaipėdoje, Mažeikiuose, Telšiuose, Plungėje, Šiauliuose

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių – prie savo komandos kviečia prisijungti PERSONALO SKYRIAUS DIREKTORIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Personalo valdymo strategijos kūrimas bei įgyvendinimas, personalo komandos valdymas;
  • Darbuotojų paieškos, atrankos, vidinės rotacijos procesų organizavimas;
  • Naujų darbuotojų įvedimo ir mokymo procesų įgyvendinimo koordinavimas tiek Lietuvos, tiek užsienio padaliniuose;
  • Motyvacijos sistemų kūrimas, atlygio sistemos tobulinimas, kaitos rodiklių vertinimas;
  • Įmonės vidinės kultūros, darbuotojų įsitraukimo stiprinimas, personalo ugdymo politikos formavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių vadybos, psichologijos, teisės srityse);
  • Ne mažesnė nei 3 metų personalo valdymo patirtis, privalumas – didelėje įmonėje;
  • Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, rusų kalbos mokėjimas – privalumas;
  • Žinios ir įgūdžiai LR DK taikyme;
  • Efektyvios komunikacijos įgūdžiai, gebėjimas užtikrinti sklandų komandos darbą;
  • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus įvertinus verslo poreikius ir darbuotojų lūkesčius.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Galimybę nuolat tobulėti, kelti kvalifikaciją;
  • Darbo užmokestį 2000-2500 EUR atskaičius mokesčius. Papildomų naudų paketą.

CV su nuoroda „Personalo skyriaus direktorius“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Klaipėda, Mažeikiai, Telšiai, Plungė, Šiauliai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYRIAUSIAJAI (-IAJAM) BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Trukmė“ – daugiau nei 25 metus sėkmingai dirbanti įmonė, tapusi viena didžiausių įmonių Lietuvoje, vykdančių didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai, prie savo komandos kviečia prisijungti VYR. BUHALTERĘ (-Į).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonių grupės buhalterinės apskaitos vedimas, organizavimas ir kontrolė;
  • Finansinės ir mokestinės atskaitomybės rengimas;
  • Statistinių ataskaitų rengimas;
  • Buhalterijos skyriaus komandos darbo organizavimas;
  • Aktyvus dalyvavimas įmonės buhalterinės apskaitos procesų tobulinime.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityse;
  • buhalterės (-io) darbo patirtis (ne mažiau 3 metų) vidutinėje arba didelėje įmonėje;
  • Patirtis dirbant su apskaitos programomis, privalumas – Navision;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Pozityvumas, inovatyvumas, lankstumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą ilgametėje ir stabilioje, savo srityje lyderiaujančioje įmonėje;
  • Kvalifikacijos kėlimo kursus;
  • Darbo užmokestį 1800-2200 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Vyriausiasis buhalteris“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas MARKETINGO SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – UAB „Grožio spektras“ – sėkmingai veiklą vystanti distribucinė grožio srities produktų įmonė,  atstovaujanti pasaulyje gerai žinomus prekės ženklus, kviečia dirbti entuziastingą MARKETINGO SPECIALISTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Socialinių tinklų ir elektroninės parduotuvės administravimas;
  • Prekės ženklų įvaizdžio ir pardavimo skatinimo planų rengimas, naujų prekės ženklų paruošimas rinkai;
  • Reklaminės medžiagos ruošimas, maketavimo darbai;
  • Įmonės renginių, seminarų organizavimas;
  • Komunikacija su tiekėjais jų prekės ženklų pozicionavimo rinkoje klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas, marketingo srities studijos – privalumas;
  • Darbinė patirtis marketingo arba pardavimų komandoje (grožio srity – privalumas);
  • Gebėjimas parinkti reklamines priemones, sukurti tikslinį turinį, kurti marketingo strategiją;
  • Aktyvumas socialiniuose tinkluose (Instagram, Facebook);
  • Kūrybiškumas, inovatyvumas, komandiškumas.

Įmonė siūlo:

  • Šaunų kolektyvą, įdomų ir kūrybišką darbą, galimybę realizuoti savo potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį nuo 800 iki 950 EUR.

CV su nuoroda „Marketingo specialistas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADOVUI (-EI) (GROŽIO SRITIES PRODUKTAI) Kaune

Mūsų klientė – sėkmingai veiklą vystanti distribucinė grožio srities produktų įmonė,  atstovaujanti pasaulyje gerai žinomus prekės ženklus, šiuo metu savo pardavimų komandai ieško PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Pardavimų strategijos ir planų kūrimas, įgyvendinimo priežiūra;
  • Pardavimų komandos veiklos organizavimas, formavimas ir motyvavimas;
  • Pardavimų skatinimas ir esamų prekės ženklų pardavimų vystymas skirtinguose kanaluose (grožio salonai, prekybos tinklai, vaistinės ir kt.);
  • Bendradarbiavimas su tiekėjais, naujų prekės ženklų įvedimas į Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkas (numatomos komandiruotės);
  • Rezultatų analizė, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo, rinkodaros srityse);
  • Sėkminga 3 ir daugiau metų pardavimų vadovo (-ės) darbo patirtis (privalumai – grožio srityje, B2B sektoriuje);
  • Puikios lietuvių, anglų ir rusų kalbų žinios;
  • Komandos valdymo ir motyvavimo įgūdžiai;
  • Domėjimasis grožio rinka, puikūs bendradarbiavimo įgūdžiai, strateginis mąstymas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Galimybę realizuoti savo vadovavimo potencialą augančioje, sėkmingai veikiančioje ir besiplečiančioje įmonėje;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 2000 – 2500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pasiektų rezultatų.

CV su nuoroda „Pardavimų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Klaipėdoje, Mažeikiuose, Telšiuose, Plungėje, Šiauliuose

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių – prie savo komandos kviečia prisijungti ATRANKŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Personalo paieškos ir atrankos strategijos kūrimas bei įgyvendinimas;
  • Paieškos ir atrankos procesų organizavimas tiek Lietuvoje, tiek užsienio padaliniuose (vadovų ir specialistų paieška ir atranka);
  • Naujų darbuotojų įvedimo, adaptacijos procesų koordinavimas, įsitraukimo stiprinimas;
  • Inovatyvių personalo valdymo procesų inicijavimas bei įgyvendinimas;
  • Personalo dokumentų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių vadybos, psichologijos srityse);
  • Patirtis personalo valdymo, darbuotojų atrankų srityje – ne mažiau nei 2 metai (privalumas – vadovų atrankos);
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, lankstumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Galimybę nuolat tobulėti, kelti kvalifikaciją;
  • Darbo užmokestį 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Atrankų projektų vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Klaipėda, Mažeikiai, Telšiai, Plungė, Šiauliai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ SKYRIAUS VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ SKYRIAUS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų pardavimų vystymo strategijos formavimas, pardavimų kanalų plėtra;
  • Pardavimų skyriaus komandos valdymas, motyvavimas ir ugdymas;
  • Marketinginio biudžeto dalijimas tarp skirtingų pardavimų kanalų;
  • Derybų vedimas su vaistinių tinklais ir kitais prekybos kanalais;
  • Parodų parinkimas, prezentacijų atnaujinimas;
  • Reklaminių, pardavimų skatinimo programų planavimas ir organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo valdymo, rinkodaros arba farmacijos srityse;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – farmacijos produktų sferoje;
  • Puikios anglų kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas;
  • Verslo procesų, rinkodaros, pardavimų, strateginio planavimo žinios ir įgūdžiai;
  • Puikūs lyderystės ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo asmeninį potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR atskaičius mokesčius, priedus nuo rezultatų.

CV su nuoroda „Pardavimų skyriaus vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKINIO ŽENKLO VADOVUI (-EI) Vilniuje, Klaipėdoje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
  • Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
  • Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
  • Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
  • Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (nuo 3300Eur iki 4000Eur neatskaičius mokesčių).

CV su nuoroda „Prekinio ženklo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Klaipėda

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ELEKTROAUTOMATIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško ELEKTROAUTOMATIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Gamybinių įrengimų priežiūra ir remontas;
  • Operatyvus gedimų šalinimas;
  • Techninis įrenginių aptarnavimas, profilakinė priežiūra;
  • Kiti darbai, susiję su gamybos įrenginių priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas elektroautomatikos srityje;
  • Patirtis dirbant elektronikos ar mechanikos srityse – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą grafiką pilnu etatu I-V 8:00-17:00;
  • Darbo užmokestį 900-1500 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Elektroautomatikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas OPERATORIUI (-EI) - TECHNIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Aconitum“ – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių vaistų gamybos įmonė, daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, šiuo metu ieško OPERATORIAUS (-ĖS) – TECHNIKO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas vaistų ir papildų gamybos skyriuje, siekiant užtikrinti sklandų įrengimų veikimą;
  • Tabletavimo įrenginio priežiūra darbo metu;
  • Įrenginio surinkimas, derinimas ir valymas;
  • Techninis įrenginio aptarnavimas, remonto ir gedimo šalinimo darbai;
  • Kiti darbai, susiję su tabletavimo įrenginio priežiūra ir sklandžiu veikimu.

Reikalavimai:

  • Ne žemesnis nei profesinis išsilavinimas mechanikos srityje;
  • Patirtis dirbant technikos srityje – privalumas;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas;
  • Gebėjimas savarankiškai nustatyti gedimus ir juos pašalinti;
  • Atsakingas požiūris į darbą, kruopštumas.

Įmonė siūlo:

  • Geras darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Darbą slenkančiu grafiku trimis pamainomis: 6:00 – 15:00, 14:30 – 23:30, 21:00-6:00;
  • Darbo užmokestį 800-1200 EUR atskaičius mokesčius.

CV su nuoroda „Operatorius – technikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kauno raj., LEZ

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.