Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas PROJEKTUOTOJUI (-AI) (susisiekimo infrastruktūra) Kaune, Vilniuje arba Vievyje

Mūsų klientė – viena didžiausių transporto infrastruktūros įmonių Baltijos šalyse, dirbanti ne tik su kelių ir tiltų statybos projektais, bet ir daugeliu kitų (tuneliai, geležinkeliai, inžineriniai, energetikos tinklai). Šiuo metu prie savo motyvuotos komandos kviečia prisijungti PROJEKTUOTOJĄ.

Darbo pobūdis:

  • Statinio projekto dalies vadovo/statinio projekto dalies vykdymo priežiūros vadovo funkcijų atlikimas;
  • Inžinerinių susisiekimo infrastruktūros objektų projektavimas;
  • Projektuojamų statinių 3D modelių kūrimas;
  • Statinio techninės dokumentacijos rengimas ir koordinavimas;
  • Komunikacija su darbų vadovais, viešosiomis institucijomis;
  • Kitos inžinerinės atsakomybės, leidžiančios tobulinti kompetencijas.

Reikalavimai:

  • Inžinerinis išsilavinimas kelių ar analogiškose statybos inžinerijos srityse;
  • Patirtis inžinerinių statinių projektavime (keliai, gatvės ar kiti infrastruktūros objektai);
  • Praktiniai įgūdžiai dirbant AutoCAD Civil 3D ir kitomis projektavimo programomis;
  • Galiojantis kvalifikacijos atestatas (ypatingojo statinio projekto dalies vadovo / ypatingojo statinio projekto dalies vykdymo priežiūros vadovo) – PRIVALUMAS;
  • Savarankiškumas, vežlumas, komunikabilumas, gebėjimas efektyviai organizuoti darbus.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu (nuo 1500 Eur – 2300 Eur netto), priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
  • Papildomų naudų paketą.

Darbo vieta: Kaunas, Vilnius arba Vievis.

CV su prierašu „PROJEKTUOTOJAS (-A) (susisiekimo infrastruktūra)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTEREI (-IUI) Kaune, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančioje įmonėje

Mūsų klientė – įmonė, teikianti aukšto lygio buhalterinės apskaitos ir finansų bei mokesčių konsultavimo paslaugas, šiuo metu ieško VYR. BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis:

  • Mėnesio/metinių deklaracijų rengimas ir pateikimas;
  • Finansinių ataskaitų sudarymas ir pateikimas institucijoms;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas ir deklaravimas;
  • Klientų konsultavimas jų įmonių apskaitos ir mokesčių klausimas;
  • Situacijų analizė ir rekomendacijų pateikimas klientams bei kolegoms;
  • Darbas komandoje su buhalteriu.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų srityse;
  • Sėkminga įmonių buhalterinės apskaitos patirtis;
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Labai geras kompiuterinis raštingumas;
  • Darbo patirtis su apskaitos programomis (privalumas – PRAGMA 3.2, BSS, Optimum);
  • Orientacija į klientus ir rezultatą, geri komunikavimo įgūdžiai, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Sklandų įvedimo procesą;
  • Galimybę pasirinkti pageidaujamą darbo krūvį;
  • Darbo užmokestį 2500-4200 EUR (neatskaičius mokesčių) už pilną darbo krūvį ir kitus naudų paketus. Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „VYR. BUHALTERĖ (-IS) (buhalterinių paslaugų įmonė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TARPTAUTINIŲ PIRKIMŲ arba PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) (lenkų ir anglų kalbomis) Vilniuje

Nuo 2004 m. sėkmingai veikianti įmonė, eksportuojanti medieną ir jos produktus tarptautiniu mastu, prie savo komandos kviečia prisijungti TARPTAUTINIŲ PIRKIMŲ ir PARDAVIMŲ VADYBININKUS (-ES) lenkų ir anglų kalbomis.

Darbo pobūdis:

  • Naujų tiekėjų/klientų paieška, ryšių ir nenutrūkstamos komunikacijos palaikymas;
  • Pirkimų ir pardavimų planavimas bei administravimas, užsakymų formavimas, kontrolė;
  • Sutarčių, komercinių pasiūlymų rengimas;
  • Kokybės ir atitinkamų sertifikavimo reikalavimų monitoringas;
  • Susitikimų su klientais organizavimas, derybų vykdymas;
  • Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas, naujų pirkimų strategijų įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Analogiško darbo patirtis pardavimų arba pirkimų, tiekimo srityje – būtina;
  • Puikios anglų ir lenkų kalbų žinios – būtina (kitos kalbos –privalumas);
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
  • Galimybė vykti į periodines komandiruotes;
  • Komunikabilumas, puikūs derybiniai įgūdžiai, pozityvumas, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1800 Eur – 2000 Eur atskaičius mokesčius, kasmetinius priedus ir kitas papildomas naudas (konkretus darbo užmokestis aptariamas individualiai, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Nuolatinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes: reguliarius mokymus, komandiruotes, kvalifikacijos kėlimo kursus profesiniam augimui;
  • Kompetentingą, motyvuotą, draugišką ir visuomet padėti pasiruošusią komandą.

CV su prierašu „TARPTAUTINIŲ PIRKIMŲ IR PARDAVIMŲ VADYBININKAI (-ĖS) (lenkų ir anglų kalbomis) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Job offer for BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (B2B) (Food Ingredients) in Kaunas/Vilnius

Our client is one of the leading trading companies in the Baltic region, specializing in food ingredients. The company is expanding its operations and is looking for a Business Development Manager.

JOB DESCRIPTION AND RESPONSIBILITIES:

  • Development of new product categories within the food industry segment;
  • Identification, evaluation, and negotiation of cooperation terms with suppliers;
  • Preparation of commercial proposals and development of business relationships with partners;
  • Representation of the company at international trade fairs, business events, and meetings;
  • Market and competitor analysis, along with identifying potential clients and new business opportunities.

REQUIREMENTS:

  •  University degree in Food Technology or a related discipline;
  • Proven experience in procurement, sales, or business development (preferably within the food industry);
  • In-depth knowledge of food ingredients, raw materials, and their functional properties;
  • Analytical mindset with exceptional communication, negotiation, and interpersonal abilities;
  • Fluent in English (additional languages are a plus);
  • Proactive and results-driven, able to work independently and in a team.

THE COMPANY OFFERS:

  • Monthly gross salary: 2800 EUR – 3300 EUR + performance-based bonuses + annual incentives;
    (The final offer will be discussed during the interview and will depend on your experience and relevant competencies).
  • A flexible work model;
  • Training, seminars, and professional development courses;

Work Location: Kaunas/Vilnius.

Please send us Your CV with note „BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (B2B) (Food Ingredients) in Kaunas/Vilnius“ by email: info@humancc.lt.

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for PRODUCT MANAGER (B2B) (Chemical raw materials) in Kaunas/Vilnius

Our client – leading European trading company with focus on chemical raw materials is expanding its network of professionals and is looking for an ambitious and driven Product Manager.

JOB DESCRIPTION AND RESPONSIBILITIES:

  • Identify and approach new manufacturing clients in Local and Export markets;
  • Present product solutions and value propositions tailored to client needs;
  • Build and maintain long-term business relationships;
  • Monitor market trends and client developments across target regions;
  • Collaborate with internal teams to ensure smooth onboarding and service delivery;
  • Represent company in trade events, client visits, and business trips.

REQUIREMENTS:

  • Proven experience in B2B sales, preferably in the chemical sector;
  • Strong understanding of chemical raw materials and their applications;
  • Excellent communication and negotiation skills;
  • Proactive and persistent approach to client acquisition;
  • Commercial mindset, initiative, and focus on results;
  • Fluent in English (additional languages are a plus);
  • Valid driver’s license and willingness to travel for business purposes.

THE COMPANY OFFERS:

  •  Monthly gross salary: 2200–2600 EUR + annual incentives;
    (The final offer will be discussed during the interview and will depend on your experience and relevant competencies).
  • A strategic role in a growing international trading company;
  • Direct engagement with global suppliers and market development;
  • Supportive team and all necessary tools for success.

Work Location: Kaunas/Vilnius.

Please send us Your CV with note „PRODUCT MANAGER (B2B) (Chemical raw materials) in Kaunas/Vilnius“ by email: info@humancc.lt.

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for SOURCING and PURCHASING MANAGER (B2B) (Chemical raw materials) Kaunas/Vilnius

Our client – leading European trading company with focus on chemical raw materials is expanding its network of professionals and is looking for an ambitious and driven Sourcing and Purchasing Manager.

JOB DESCRIPTION AND RESPONSIBILITIES:

  • Proactively identify and assess new chemical raw material suppliers in Asian manufacturing regions;
  • Analyze supplier capabilities, product specifications, certifications, and logistical terms;
  • Evaluate commercial offers and negotiate pricing, payment terms, and delivery conditions;
  • Establish and cultivate long-term supplier relationships to support future purchasing needs;
  • Monitor market trends, pricing dynamics, and supply risks in assigned regions;
  • Collaborate with internal sales, quality, and logistics teams.

REQUIREMENTS:

  • Technical or chemical industry background is an advantage;
  • Proven work experience in sourcing, purchasing, or supplier development (experience with Asian markets preferred);
  • Fluent English (written and spoken);
  • Strong negotiation, planning, and analytical skills;
  • Commercial mindset, initiative, and focus on results;
  • Valid driver’s license and willingness to travel for business purposes.

THE COMPANY OFFERS:

  •  Monthly gross salary: 2200–2600 EUR + annual incentives;
    (The final offer will be discussed during the interview and will depend on your experience and relevant competencies).
  • A strategic role in a growing international trading company;
  • Direct engagement with global suppliers and market development;
  • Supportive team and all necessary tools for success.

Work Location: Kaunas/Vilnius.

Please send us Your CV with note „SOURCING & PURCHASING MANAGER (B2B) (Chemical raw materials) in Kaunas/Vilnius“ by email: info@humancc.lt.

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas BUHALTERINĖS APSKAITOS VADOVEI (-UI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių elektronikos ir buitinės technikos prekybos įmonė, šiuo metu plečia komandą ir kviečia prisijungti motyvuotą BUHALTERINĖS APSKAITOS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Formavimas ir vadovavimas apskaitos komandai;
  • Buhalterinės apskaitos procesų efektyvumo ir tikslumo užtikrinimas;
  • Metinių finansinių ataskaitų rengimas, mėnesio ir metų uždarymų vykdymas;
  • Apskaitos programinės sistemos diegimo koordinavimas;
  • Bendradarbiavimas su auditoriais ir vadovybe;
  • Teisės aktų pokyčių stebėsena ir jų taikymo užtikrinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų srityse;
  • Sėkminga įmonės buhalterinės apskaitos ir finansų valdymo patirtis (privalumas – įmonių grupėje);
  • Gebėjimas burti ir valdyti apskaitos komandą;
  • Apskaitos programų išmanymas (privalumas – NAVISION Business Central, Bonus);
  • Darbo patirtis diegiant apskaitos programinę įrangą bei skaitmenizacijos sprendimus;
  • Geros anglų k. žinios (raštu/žodžiu).

Įmonė siūlo:

  • Galimybę prisidėti prie procesų kūrimo, pokyčių įgyvendinimo ir inovacijų diegimo;
  • Mokymus, profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Hibridinio darbo galimybę;
  • Darbo užmokestį 6000-6600 EUR neatskaičius mokesčių ir kitus naudų paketus. Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų.

CV su prierašu „BUHALTERINĖS APSKAITOS VADOVĖ (-AS) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PERSONALO ADMINISTRAVIMO GRUPĖS VADOVEI (-UI) Kaune

Mūsų klientė – įmonių grupė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, kviečia prisijungti prie savo komandos PERSONALO ADMINISTRAVIMO GRUPĖS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

• Personalo administravimo grupės darbo organizavimas bei priežiūra;
• Procesų atitikties teisės aktams užtikrinimas;
• Naujų darbuotojų sklandaus įvedimo, adaptacijos bei profesinio augimo užtikrinimas;
• Personalo procesų tobulinimo, automatizavimo iniciavimas, sistemų efektyvinimas;
• Ataskaitų vadovybei, akcininkams ir institucijoms rengimas;
• Atlygio sistemų administravimas ir tobulinimas;
• Dalyvavimas naujų sprendimų diegime.

Reikalavimai:

• Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių, psichologijos, teisės srityje – privalumas);
• Sėkminga darbo patirtis personalo dokumentų administravimo srityje;
• Patirtis vadovaujant komandai;
• Gebėjimas taikyti darbo kodekso žinias praktikoje;
• Sistemingumas, atsakingumas;
• Analitiškumas bei gebėjimas priimti sprendimus;
• Gebėjimas valdyti kelis projektus vienu metu;
• Personalo valdymo sistemų ir jų funkcionalumo išmanymas (Vikarina – privalumas).

Įmonė siūlo:

• Kompetentingą ir bendradarbiaujančią komandą stabilioje, didelėje organizacijoje;
• Galimybę prisidėti prie procesų kūrimo, pokyčių įgyvendinimo ir inovacijų diegimo;
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
• Darbo užmokestį nuo 2900-3700 EUR neatskaičius mokesčių (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

CV su prierašu „PERSONALO ADMINISTRAVIMO GRUPĖS VADOVĖ (-AS) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTERIUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – tarptautinė investicinė grupė, šiuo metu prie savo komandos prisijungti kviečia motyvuotą BUHALTERĘ (-Į).

Darbo pobūdis:

  • Pirminių apskaitos dokumentų (sąskaitų, banko operacijų) registravimas;
  • Mėnesio uždarymo procesų vykdymas;
  • Deklaracijų (VMI, Sodra) rengimas ir teikimas;
  • Dalyvavimas rengiant finansines ir statistines ataskaitas;
  • Statistinių ataskaitų teikimas institucijoms;
  • Pagalba dalyvaujant audito procese (pasirengimu, komunikacija);
  • Kiti su apskaita bei mokesčių apskaičiavimu susiję vadovo deleguoti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų srityje;
  • Buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Sėkminga analogiško darbo patirtis;
  • Labai geri MS Office įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti apskaitos programomis (privalumas – Rivilė GAMA);
  • Laiko planavimas, terminų laikymasis;
  • Greita orientacija, imlumas;
  • Iniciatyvumas, organizuotumas, kruopštumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, modernią darbo aplinką;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Darbo užmokestį 2000-2600 EUR neatskaičius mokesčių (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

Darbo vieta: Vilnius.

CV su prierašu „BUHALTERIS (-Ė) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt.

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOMERCIJOS VADOVUI (-EI) (metalo ir medienos apdirbimo įranga) Jonavoje

Mūsų klientė – pažangi, sparčiai besiplečianti įmonė, projektuojanti ir gaminanti technologinę įrangą metalo ir medienos apdirbimo pramonei. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti KOMERCIJOS VADOVĄ (-Ę) Jonavoje.

Darbo pobūdis:

  • Efektyvios pardavimų strategijos kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra, orientuota į ilgalaikę įmonės plėtrą;
  • Komercinių projektų koordinavimas;
  • E-komercijos sprendimų vystymas ir kainodaros formavimas;
  • Komandos darbo organizavimas, tikslų nustatymas ir kontrolė;
  • Rinkos tendencijų ir klientų poreikių analizė, naujų galimybių paieška;
  • Biudžeto planavimas, finansinių rodiklių gerinimo užtikrinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis verslo vystymo ar pardavimų srityje – būtina (gamybinėje ir/ar inžinerinėje įmonėje);
  • Verslo plėtros, pardavimų strategijos įgyvendinimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, lyderystė, ambicingumas, gebėjimas inicijuoti ir valdyti pokyčius.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų (nuo 2500 Eur – 3500 Eur netto plius priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų);
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, galimybę vystyti tarptautinius projektus;
  • Motyvuotą ir profesionalią komandą.

Darbo vieta: Jonava.

CV su prierašu „PRODUKTŲ VYSTYMO VADOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu ) Jonavoje info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PIRKIMŲ KOORDINATORIUI (-EI) (farmacija) Kaune

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti farmacijos įmonė, sėkmingai savo veiklą plečianti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti PIRKIMŲ KOORDINATORIŲ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Pirkimų koordinavimas, vykdymas ir kontrolė;
  • Naujų tiekėjų (medžiagų) paieška;
  • Komunikacija ir bendradarbiavimas su esamais ir potencialiais tiekėjais;
  • Dalyvavimas importo procedūrų procesuose;
  • Rinkos analizė ir monitoringas;
  • Dokumentacijos ruošimas ir administravimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacijos, chemijos, biochemijos ar panašios srities studijos);
  • Analogiško darbo patirtis pirkimuose arba tiekime – BŪTINA (farmacijos, chemijos, grožio prekių sektoriuose);
  • Puikios anglų kalbos žinios;
  • Derybiniai įgūdžiai, komunikabilumas, analitinis, strateginis mąstymas.

Įmonė siūlo:

  • Stabilų bazinį darbo užmokestį nuo 1400-1800 Eur (atskaičius mokesčius), priedus, priklausančius nuo darbo efektyvumo rezultatų;
  • Profesinius iššūkius ir realias karjeros perspektyvas;
  • Mokymus adaptaciniu laikotarpiu;
  • Geras darbo sąlygas, profesionalią ir motyvuotą komandą.

CV su prierašu „PIRKIMŲ KOORDINATORIUS(-Ė) (farmacija) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas SKAITMENINĖS RINKODAROS SPECIALISTUI (-EI) (inžinerinis produktas) Kaune

Mūsų klientė – inovatyvi gamybinė inžinerinių sprendimų įmonė, teikianti plataus spektro produktus ir paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti SKAITMENINĖS RINKODAROS SPECIALISTĄ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

• Skaitmeninių kanalų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
• Soc. tinklų turinio kūrimas bei valdymas;
• Reklaminių kampanijų Google Ads, Facebook Ads kūrimas, tobulinimas ir optimizavimas;
• El. parduotuvės valdymas ir optimizavimas;
• El..pašto rinkodaros kampanijų kūrimas, siuntimas bei analizė;
• Rinkos stebėjimas, duomenų analizė, ataskaitų rengimas, įžvalgų teikimas;
• Bendradarbiavimas su komanda ir kt. tiekėjais;
• Pagalba/dalyvavimas organizuojant renginius.

Reikalavimai:

• Sėkminga darbo patirtis skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbant su socialiniais tinklais, SEO, reklamos įrankiais;
• Patirtis su el. pašto rinkodaros platformomis;
• Gebėjimas kurti bei administruoti el. parduotuvę (WordPress, WooCommerce ar pan.);
• Maketavimo darbų patirtis su Canva programa;
• Labai geri analitiniai įgūdžiai;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, komandiškumas;
• Kūrybiškumas, inovatyvumas bei iniciatyvumas;
• Nuolatinis domėjimasis rinkodaros naujovėmis.

Įmonė siūlo:

• Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo idėjas;
• Dinamišką ir įkvepiančią darbo aplinką;
• Profesinio tobulėjimo galimybes bei karjeros augimą;
• Darbo užmokestį 1500 – 1700 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

CV su prierašu „SKAITMENINĖS RINKODAROS SPECIALISTAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ŽALIAVŲ KOKYBĖS KONTROLIERIUI (-EI) Marijampolėje

Mūsų klientė – įmonių grupė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, kviečia prisijungti prie savo komandos ŽALIAVŲ KOKYBĖS KONTROLIERIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis:

• Gautų žaliavų ir medžiagų kokybės tikrinimas, vertinant jų tinkamumą ir atitikimą reikalavimams;
• Kokybės patikros ataskaitų rengimas;
• Broko nustatymas ir fiksavimas pagal nustatytą tvarką;
• Komunikacija su tiekėjais dėl kokybės neatitikčių;
• Bendradarbiavimas su kitų skyrių komandomis;
• Kitų vadovo paskirtų užduočių atlikimas.

Reikalavimai:

• Analogiško darbo patirtis gamybinėje įmonėje – privalumas;
• Gebėjimas suprasti techninę dokumentaciją;
• Kruopštumas, atsakingumas, pastabumas;
• Operatyvumas;
• Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Geros anglų kalbos žinios (žodžiu bei raštu).

Įmonė siūlo:

• Darbą sėkmingai dirbančioje, finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje;
• Puikias galimybes realizuoti save, pritaikyti ir dalintis sukaupta patirtimi bei įgyti naujų kompetencijų;
• Darbo užmokestį 1000 Eur – 1200 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

CV su prierašu „ŽALIAVŲ KOKYBĖS KONTROLIERĖ (-IUS) Marijampolėje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Kaune (reklamos gamyba)

Mūsų klientas – platų profesionalių paslaugų spektrą siūlanti spaudos ir reklamos sprendimų įmonė, šiuo metu ieško organizuoto (-os) PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Komunikacija su klientais, poreikių analizė;
  • Užsakymų koordinavimas (nuo užklausos gavimo iki pristatymo klientui);
  • Biudžeto valdymas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas;
  • Dizaino ir techninių sprendimų derinimas;
  • Projekto terminų užtikrinimas;
  • Rinkos analizė ir inovacijų taikymas;
  • Bendradarbiavimas su komanda.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis reklamos gamybos ar projektų valdymo srityje – privalumas;
  • Gebėjimas koordinuoti kelis projektus vienu metu;
  • Puikūs organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
  • Mokėjimas dirbti su projektų valdymo programomis;
  • Supratimas apie reklamos gamybos technologijas ir medžiagas;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.

.Įmonė siūlo:

  • Ilgalaikį darbą stabilioje, perspektyvioje kompanijoje;
  • Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes ir kitas papildomas naudas (aptariama darbo pokalbio metu);
  • Darbo užmokestį 1200 – 1400 EUR atskaičius mokesčius. Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė) Kaune (reklamos gamyba)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS PAMAINOS VADOVUI (-EI) - TECHNOLOGUI (-EI) (farmacija) Kaune

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti farmacijos įmonė, sėkmingai savo veiklą plečianti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti PAMAINOS VADOVĄ (-Ę) -TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Gamybos ir pakavimo darbų organizavimas bei kontrolė;
  • Komandos darbo koordinavimas;
  • Technologinių operacijų kokybės užtikrinimas;
  • Gamybos planų laikymosi priežiūra;
  • Dokumentacijos rengimas, ataskaitų pildymas;
  • LEAN principų taikymas ir aktyvus dalyvavimas naujų procesų tobulinime.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (chemijos, sveikatos/medicinos arba analogiškose srityse);
  • Analogiško darbo patirtis – būtina (farmacija – didelis privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti tiek savarankiškai tiek komandoje;
  • Analitinis mąstymas, organizuotumas, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1400 – 1700 Eur (atskaičius mokesčius) ir papildomus priedus;
  • Darbo grafiką II pamainomis: 5:45 – 14:15 val. ir 14:00 – 22:30 val. (viena savaitė rytinė- kita popietinė);
  • Profesinius iššūkius ir realias karjeros perspektyvas;
  • Papildomas naudas: premijas už rezultatus ir rekomendacijas, laisvą dieną gimimo dienos proga.

CV su prierašu „GAMYBOS PAMAINOS VADOVAS (-Ė) – TECHNOLOGAS (-Ė) (farmacija) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TRANSPORTO KOORDINATORIUI (-EI) (paslaugų sfera) Vilniuje

Mūsų klientė – auganti atliekų tvarkymo įmonė – prie savo komandos kviečia prisijungti TRANSPORTO KOORDINATORIŲ (- Ę).

Darbo pobūdis:

  • Transporto maršrutų planavimas ir koordinavimas;
  • Vairuotojų darbo organizavimas ir planavimas;
  • Bendravimas su esamais klientais ir partneriais;
  • Transporto priemonių parko valdymas ir techninės priežiūros/remontų organizavimas;
  • Dokumentų administravimas ir ataskaitų tvarkymas;
  • Operatyvus problemų sprendimas.

Reikalavimai:

  • Galiojantis transporto vadybininko kompetencijų pažymėjimas (privalumas);
  • Darbo patirtis logistikos, transporto ar atliekų tvarkymo (privalumas) srityje;
  • Geri organizaciniai ir komunikaciniai įgūdžiai;
  • Iniciatyvumas, greita orientacija;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, augančioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie tvarios aplinkos kūrimo;
  • Darbo užmokestį 1500-1800 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo
  • pokalbio metu, priklausomai nuo patirties ir reikiamų kompetencijų).

Darbo vieta: Vilnius.

CV su prierašu „TRANSPORTO KOORDINATORIUS (-Ė) (paslaugų sfera) Vilniuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKSPORTO KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTUI (-EI) (inžinerinis produktas) Kaune

Mūsų klientė – inovatyvi gamybinė inžinerinių sprendimų įmonė, teikianti plataus spektro produktus ir paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti EKSPORTO KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTĄ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Bendravimas su esamais ir potencialiais užsienio klientais;
  • Pardavimo proceso koordinavimas ir kontrolė;
  • Komercinių pasiūlymų, sutarčių sudarymas;
  • Individualių sprendimų paieška pagal kliento poreikius;
  • Bendradarbiavimas su gamybos, techninio aptarnavimo skyriais užtikrinant sklandų projektų įgyvendinimą;
  • Operatyvus reagavimas į klientų užklausas, sprendimų priėmimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (inžinerijos, ekonomikos srityse);
  • Analogiško darbo patirtis B2B pardavimų sektoriuje (inžinerinių ar statybos sprendimų srityse);
  • Gebėjimas suprasti techninę informaciją ir skaityti brėžinius;
  • Kompiuterinis raštingumas (Microsoft Office);
  • Labai geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • Gebėjimas aiškiai komunikuoti ir vesti derybas;
  • Iniciatyvumas ir orientacija į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1400 Eur – 1600 Eur atskaičius mokesčius plius motyvacinius priedus;
  • Darbą šiuolaikiškoje, perspektyvioje įmonėje, profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Motyvuotą ir profesionalią komandą.

CV su prierašu „EKSPORTO KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) Kaune (inžinerinis produktas)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADOVUI (-EI) Kauno regione

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti, moderni ir aukštus kokybės standartus taikanti FMCG sektoriaus gamybos įmonė. Prie komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) Kauno regione.

Darbo pobūdis:

• Produkcijos pardavimų vystymas Baltijos šalių tinklams;
• Eksporto plėtra esamose ir naujose rinkose;
• Pardavimų skatinimo veiksmų planavimas bei įgyvendinimas;
• Rezultatų analizė, konkurencinės rinkos monitoringas;
• Dalyvavimas naujų produktų kūrimo procese: poreikio analizė, kainodara, įvedimo planavimas.

Reikalavimai:

• Aukštasis išsilavinimas;
• Patirtis FMCG sektoriuje dirbant su didžiaisiais prekybos tinklais;
• Labai geros anglų kalbos žinios (kitų kalbų mokėjimas – didelis privalumas);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, analitinis mąstymas, veržlumas.

Įmonė siūlo:

• Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1800 Eur – 2600 Eur atskaičius mokesčius, motyvuojančius priedus ir kitas papildomas naudas;
• Nuolatinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
• Kompetentingą, motyvuotą, draugišką ir visuomet padėti pasiruošusią komandą.

CV su prierašu „PARDAVIMŲ VADOVAS (Ė) Kauno regione“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) (FMCG) Kauno apskrityje

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti, moderni ir aukštus kokybės standartus taikanti FMCG sektoriaus gamybos įmonė. Prie komandos kviečia prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę) Kauno apskrityje.

Darbo pobūdis:

• Gamybos procesų planavimas, valdymas ir optimizavimas;
• Darbo organizavimas ir kasdienės veiklos koordinavimas;
• Komandos ugdymas, įsitraukimo didinimas, motyvacinės sistemos vystymas;
• Gamybinių pajėgumų analizė, rezultatų vertinimas bei pasiūlymų teikimas jų gerinimui;
• Kokybės ir saugos standartų kontrolė;
• Pozityvios darbo kultūros formavimas padalinyje.

Reikalavimai:

• Aukštasis išsilavinimas;
• Bent 3 metų analogiško darbo patirtis maisto sektoriuje;
• Gamybos planavimo, kaštų optimizavimo išmanymas;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, strateginis mąstymas, komandinio darbo, laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

• Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2600 Eur – 3000 Eur atskaičius mokesčius, motyvuojančius priedus ir kitas papildomas naudas;
• Nuolatinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
• Kompetentingą, motyvuotą, draugišką ir visuomet padėti pasiruošusią komandą.

CV su prierašu „GAMYBOS VADOVAS (-Ė) (FMCG) Kauno apskrityje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) (medienos ir metalo apdirbimo įranga) Jonavoje

Mūsų klientė – pažangi, sparčiai besiplečianti įmonė, projektuojanti ir gaminanti technologinę įrangą medienos apdirbimo pramonei. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę) Jonavoje.

Darbo pobūdis:

• Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos ir sutarčių sudarymas;
• Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymas;
• Aktyvus naujų klientų paieškos ir pardavimų vystymas (B2B sektoriuje);
• Rinkos analizė, konkurentų stebėsena ir pardavimų strategijos tobulinimas;
• Skolų kontrolė;
• Bendradarbiavimas su gamybos ir logistikos komandomis užtikrinant sklandų užsakymų įgyvendinimą.

Reikalavimai:

• Sėkminga patirtis pardavimų srityje (privalumas – metalo gamybinėje įmonėje);
• Techninis išsilavinimas ar supratimas apie metalo gamybą – privalumas;
• Puikūs derybų ir komunikacijos įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti su CRM ir MS Office programomis;
• Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
• Orientacija į rezultatą, iniciatyvumas ir gebėjimas savarankiškai planuoti darbą;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

• Konkurencingą darbo užmokestį 1700 Eur – 2200 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
• Darbą šiuolaikiškoje, perspektyvioje įmonėje, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
• Motyvuotą ir profesionalią komandą.

CV su prierašu „PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė) Jonavoje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYKLOS VADOVUI (-EI) Šiaulių apskrityje

Mūsų klientas – perspektyvi įmonė, vykdanti gamybinę veiklą ir orientuota į tarptautines rinkas, kviečia prisijungti ambicingą GAMYKLOS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Gamybinės veiklos organizavimas ir plėtojimas, efektyvių sprendimų įgyvendinimas;
  • Komandos valdymas: motyvavimas, ugdymas, darbo našumo stebėsena;
  • Procesų ir produkcijos kokybės gerinimas;
  • Pajėgumų analizė, resursų paskirstymo kontrolė;
  • Gamybinės veiklos rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, veiklos rodiklių stebėjimas ir gerinimas, ataskaitų vadovybei rengimas;
  • Gamybos padalinio biudžeto planavimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis gamybos įmonėje;
  • Techninės, inžinerinės srities žinios – privalumas;
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei taikymas praktikoje;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
  • Puikūs vadovavimo, bendravimo, planavimo įgūdžiai;
  • Geros anglų kalbos žinios.

Įmonė siūlo:

  • Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
  • Veiksmų ir sprendimų laisvę patikėtos atsakomybės ribose;
  • Darbo užmokestį 2500 – 4000 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).

CV su prierašu „GAMYKLOS VADOVAS (-Ė)  Šiaulių apskrityje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVAS (-Ė) Utenos apskrityje

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti pramoninės gamybos įmonė, veikianti statybinių konstrukcijų sektoriuje. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę). 

Darbo pobūdis:

  • Sklandaus komandos darbo organizavimas (apie 120 darbuotojų);
  • Planų ir numatytos strategijos įgyvendinimas, rizikų identifikavimas;
  • Gamybos resursų planavimas ir efektyvus valdymas;
  • Kokybės reikalavimų užtikrinimo kontrolė;
  • Darbų saugos bei technologinių procesų laikymosi priežiūra;
  • Veiklos rodiklių stebėjimas, rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (statybos sritis privalumas);
  • Ne mažesnė nei 3 metų analogiško vadovaujančio darbo patirtis gamybos sektoriuje;
  • Vadybos principų išmanymas ir praktinis taikymas;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą;
  • Komunikabilumas, organizuotumas, veržlumas,analitinis mąstymas, orientacija į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas darbo pokalbio metu, atsižvelgiant į turimą patirtį (nuo 3500-4000 Eur atskaičius mokesčius plius priedus ir kitas papildomas naudas);
  • Darbo reikmėms skirtą automobilį, kuro kompensaciją;
  • Apgyvendinimą įmonės suteiktame būste, finansinę paskatą padengiant persikėlimo išlaidas (planuojantiems (-čioms) keisti gyvenamąją vietą).

Darbo vieta: Utenos apskritis.

CV su prierašu „GAMYBOS VADOVAS (-Ė) Utenos apskrityje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė –  inovatyvi farmacijos įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu pagrįstų sveikatos ir grožio produktų kūrimas. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVĄ (-Ę). 

Darbo pobūdis:

  • Jaunystei ir grožiui skirto prabangaus prekės ženklo NoAGE atstovavimas;
  • Naujų klientų, partnerių paieška (grožio klinikos ir grožio srities specialistai, kosmetologai ir t.t.);
  • Bendradarbiavimas su esamais partneriais, vizitavimas, informacijos bei konsultacijų teikimas;
  • Renginių, skirtų NoAGE prekės ženklo plėtrai, organizavimas ir koordinavimas;
  • Dalyvavimas grožio srities parodose ir
    renginiuose.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, farmacijos, grožio industrijos srityse);
  • Sėkminga analogiško darbo patirtis – BŪTINA (privalumas – kosmetikos/sveikatos produktų, maisto papildų atstovavimas);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir automobilis – BŪTINA;
  • Puikūs bendravimo ir viešo kalbėjimo įgūdžiai, gebėjimas megzti bei palaikyti kontaktus, iniciatyvumas, žingeidumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų (nuo 1800-2000 Eur netto plius priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų);
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
  • Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prabangiu prekės ženklu.

Darbo vieta: Kaunas. 

CV su prierašu „NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KONSTRUKTORIUI (-EI) Jonavoje

Mūsų klientė– pažangi, sparčiai besiplečianti įmonė, projektuojanti ir gaminanti technologinę įrangą medienos apdirbimo pramonei. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti KONSTRUKTORIŲ (-Ę) Jonavoje.

Darbo pobūdis:

  • Lentpjūvių, konvejerių ir kitų medienos apdirbimo įrenginių bei metalo konstrukcijų projektavimas;
  • Mechaninių komponentų parinkimas, efektyvių techninių sprendimų užtikrinimas;
  • Brėžinių ir techninės dokumentacijos ruošimas gamybai;
  • Dalyvavimas įvairių projektų rengime ir vystyme;
  • Glaudus bendradarbiavimas su pardavimų bei gamybos skyriais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas inžinerijos, mechanikos, mechatronikos ar panašiose srityse;
  • Analogiško darbo patirtis- būtina;
  • Labai geri įgūdžiai su Solidworks ir AutoCAD programomis;
  • Geras techninės dokumentacijos rengimo standartų išmanymas;
  • Patirtis projektuojant mechaninius įrenginius;
  • Anglų kalbosžinios;
  • Savarankiškumas,laiko planavimo ir komandinio darbo kompetencijos.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų (nuo 1600 Eur– 2000 Eur netto plius priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų);
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje.;
  • Kvalifikacijos kėlimo galimybes.

Darbo vieta: Jonava.

CV su prierašu „KONSTRUKTORIUS (-Ė) Jonavoje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas STATYBOS DARBŲ VADOVUI (-EI) Kaune (susisiekimo infrastruktūra - tiltai)

Mūsų klientė – viena didžiausių transporto infrastruktūros įmonių Baltijos šalyse, dirbanti ne tik su kelių ir tiltų statybos projektais, bet ir daugeliu kitų (tuneliai, geležinkeliai, inžineriniai, energetikos tinklai). Šiuo metu prie savo motyvuotos komandos kviečia prisijungti STATYBOS DARBŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Statybos darbų planavimas ir organizavimas objekte, laikantis nustatytų terminų;
  • Darbų atitikimo techniniams brėžiniams, projektui ir techninėms sąlygoms užtikrinimas;
  • Atliekamų darbų kokybės kontrolė visuose statybos etapuose;
  • Vadovavimas komandai, darbų koordinavimas, įgyvendinimo priežiūra;
  • Techninės dokumentacijos ruošimas;
  • Numatyto biudžeto išlaidų kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas statybos inžinerijos, kelių statybos ar panašiose srityse;
  • Analogiško darbo patirtis organizuojant tiltų ir/arba daugiaaukščių pastatų statybas;
  • Labai geras statybos procesų išmanymas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Gebėjimas vadovauti komandai bei efektyviai organizuoti darbus;
  • Atsakingumas, savarankiškumas, orientacija į rezultatus.

.Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu (nuo 2000 Eur – 2900 Eur netto plius motyvaciniai priedai), priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
  • Papildomų naudų paketą.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Statybos projektų vadovas (-ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.