
Darbo pasiūlymai
Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas TEISININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientė –holdingo įmonė, valdanti Lietuvoje ir Europos Sąjungos šalyse veikiančių paslaugų įmonių grupę, šiuo metu ieško holdingo TEISININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Įmonių grupės interesų atstovavimas Lietuvos rinkoje, teisinių rizikų analizė ir vertinimas;
- Korporatyvinių ir kitų vidinių dokumentų rengimas;
- Sutarčių, pretenzijų, užklausų, atsakymų ir kitų su įmonių veikla susijusių dokumentų rengimas;
- Teisės aktų pokyčių sekimas ir reikalingų pakeitimų įgyvendinimo organizavimas;
- Vadovų ir darbuotojų konsultavimas teisiniais klausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis universitetinis teisinis išsilavinimas;
- Teisinio darbo patirtis (korporatyvinės, finansų, sutarčių ir/ar nekilnojamo turto teisės srityse – būtų privalumas);
- Geri teisinių dokumentų rengimo įgūdžiai;
- Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Analitinis mąstymas, gebėjimas apibendrinti informaciją, formuluoti išvadas;
- Iniciatyvumas bei atsakingumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą ilgametėje, stabilioje ir savo srityje lyderiaujačioje įmonių grupėje, profesionalią komandą;
- Sveikatos draudimą;
- Darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.
Darbo vieta: Kaunas.
CV su prierašu „TEISININKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VANDENVALOS TECHNOLOGUI (-EI) Alytuje
Mūsų klientė – ilgametę patirtį sukaupusi gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti VANDENVALOS TECHNOLOGĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Nuotekų valymo technologijos, techninių parametrų ir įrengimų specifikacijų parengimas;
- Vandenvalos įrenginių projektavimo kontrolė, užduočių parengimas nestandartinių įrenginių gamybai;
- Įrangos išdėstymo planų sudarymas, gamybinių pajėgumų skaičiavimas;
- Užsakovų ir kolegų konsultavimas technologiniais klausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje (chemijos, biochemijos, inžinerijos studijos);
- Panašaus darbo patirtis (vandenvalos technologijų srityje – didelis privalumas);
- Technologinių procesų išmanymas;
- Rinkos išmanymas vandenvalos įrengimų srityje – didelis privalumas;
- Įgūdžiai dirbant progama SolidWorks.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Galimybę profesiškai tobulėti ir karjeros perspektyvas;
Darbo užmokestis 1300-2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų.
Darbo vieta: Alytus.
CV su prierašu „Vandenvalos technologas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas KOKYBĖS VADOVUI (-EI) Šiauliuose
- Gamybinės įmonės kokybės valdymo sistemos kūrimas bei įgyvendinimas;
- Įmonės procesų priežiūra bei gaminių kokybės užtikrinimas;
- Dokumentacijos, susijusios su procesų ir gaminių kokybės valdymu, rengimas ir valdymas;
- Neatitikčių identifikavimas ir siūlymų sprendimams teikimas;
- Veiksmų kokybei gerinti inicijavimas ir koordinavimas;
- Broko rodiklio stebėjimas ir mažinimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas – vadybos, kokybės vadybos studijos);
- Sėkminga darbo patirtis kokybės vadybos srityje (gamybinėse įmonėse);
- Praktinės žinios apie kokybės standartus ir LEAN sistemą bei patirtis juos užtikrinant;
- Orientacija į nuolatinį veiklos tobulinimą bei kokybės gerinimą;
- Geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
- Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuros pagrindinė vertybė – darbuotojai;
- Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
- Darbo užmokestį 1500 – 2000 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų).
Darbo vieta: Šiauliai.
CV su prierašu „KOKYBĖS VADOVAS (-Ė) Šiauliuose“ laukiame adresu info@humancc.lt.
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas AKTYVIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune
Our client – leading European textile trading company with focus on hospitality, fashion, home textiles and greige materials is expanding its network of professionals and is looking for an Active Sales Manager.
JOB DESCRIPTION AND RESPONSIBILITIES:
- Actively promote textile exports;
- Grow your regional agent and sales network;
- Develop new market entry business strategies;
- Consistently achieve sales targets;
- Enhance sales through motivation, guidance, and product knowledge;
- Travel for client meetings;
- Participate in public procurement processes.
REQUIREMENTS:
- Bachelor’s degree in a business/textile-related field;
- Demonstrated experience in export sales (Europe);
- Results-oriented and challenge-driven personality;
- Strong communication, negotiation, and interpersonal skills. Enabling independent work;
- Proficiency in English, Lithuanian, knowledge of German is advantageous;
- Commitment to expanding knowledge within the textiles industry;
- Valid driver’s license.
THE COMPANY OFFERS:
- Work and growth in an international environment;
- Possibility to grow together with the company and gain wider responsibilities in sales;
- Salary 1400 – 2000 EUR (netto) + bonus. Salary negotiations are conducted on an individual basis with candidates, considering their work experience and competencies.
Workplace: Kaunas.
Please send us Your CV with note „Active Sales Manager“ by email: info@humancc.lt
Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.
Darbo pasiūlymas PREKYBOS GRUPĖS VADOVUI (-EI) Kaune
Mūsų klientė – plataus spektro saugos prekes ir paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai dirbanti rinkoje jau daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PREKYBOS GRUPĖS VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Efektyvios pardavimų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
- Prekių ir paslaugų kainodaros formavimas;
- Bendradarbiavimas su esamais partneriais, naujų verslo santykių inicijavimas;
- Biudžeto planavimas, finansinių rodiklių gerinimo užtikrinimas;
- Nuolatinė rinkos ir klientų poreikių analizė bei vertinimas;
- Komandos formavimas, ugdymas ir koordinavimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos srityje – didelis privalumas);
- Ne mažesnė negu 2 metų patirtis analogiškoje vadovaujančioje pozicijoje (gamybinė įmonė – privalumas);
- Verslo plėtros, pardavimų strategijos įgyvendinimo įgūdžiai;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Iniciatyvumas, lyderystė, veržlumas, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2000 Eur – 3000 Eur atskaičius mokesčius plius motyvacinius priedus;
- Darbą šiuolaikiškoje, perspektyvioje įmonėje, profesinio tobulėjimo galimybes;
- Motyvuotą ir profesionalią komandą;
- Darbo reikmėms skirtą automobilį.
Darbo vieta: Kaunas.
CV su prierašu „PREKYBOS GRUPĖS VADOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VYSTYMO PROJEKTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune
Įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų pardavimų srityje, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, prie savo komandos kviečia prisijungti motyvuotą ir entuziastingą PARDAVIMO PROJEKTŲ VYSTYMO VADYBININKĄ (-Ę) naujų, ekologiškų statybos srities produktų įvedimui į rinką (B2B sektorius).
Darbo pobūdis:
- Pardavimų plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose, bendradarbiavimo vystymas (B2B sektorius);
- Aktyvių pardavimų vykdymas;
- Atstovaujamų produktų pristatymų, seminarų organizavimas;
- Dalyvavimas parodose ir konferencijose;
- Komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas, sutarčių sudarymas;
- Rinkos analizė, įmonės pardavimų strategijos tobulinimas ir įgyvendinimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (statybos inžinerijos studijos – didelis privalumas);
- Darbo patirtis aktyvių pardavimų srityje – būtina (statybiniai, techniniai produktai);
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Iniciatyvumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Stabilų bazinį darbo užmokestį nuo 1300-1500 Eur (atskaičius mokesčius), priedus, priklausančius nuo pardavimų rezultatų ir kitas naudas;
- Profesinius iššūkius ir karjeros perspektyvas;
- Geras darbo sąlygas, profesionalią komandą ir visas darbui reikalingas priemones.
Darbo vieta: Kaunas.
CV su prierašu „PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VYSTYMO VADYBININKAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVUI (-EI) Marijampolėje
Mūsų klientė – lyderiaujanti, užsienio kapitalo baldų gamybos įmonė, veikianti pasauliniu mastu. Šiuo metu prie savo tarptautinės komandos kviečia prisijungti PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVĄ (-Ę) Marijampolėje.
Darbo pobūdis:
- Įmonės veiklos procesų situacijos analizė ir efektyvinimo inicijavimas;
- Bendradarbiavimas su Lietuvos, Lenkijos, Meksikos skyrių vadovais pokyčių realizavimo klausimais;
- Naujų metodų bei standartų diegimo koordinavimas ir valdymas;
- Mokymų ir konsultacijų organizavimas įmonės darbuotojams;
- Dokumentacijos, ataskaitų, ilgalaikių planų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas;
- Ne mažesnė negu 3 metų analogiško vadovaujančio darbo patirtis gamybinėje įmonėje;
- Puikios teorinės ir praktinės LEAN ar/ir panašių sistemų žinios;
- Labai geri anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
- Gebėjimas valdyti projektus;
- Komunikabilumas, organizuotumas, veržlumas, analitinis mąstymas, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas darbo pokalbio metu, atsižvelgiant į turimą patirtį (nuo 2300 – 2800 Eur atskaičius mokesčius);
- Kuro kompensaciją ir kitus naudų paketus;
- Lankstų darbo grafiko modelį;
- Stiprią, motyvuotą, ambicingą komandą.
Darbo vieta: Marijampolė.
CV su prierašu „PROCESŲ EFEKTYVINIMO VADOVAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas KLIENTŲ APTARNAVIMO KOORDINATOREI (-IUI) Kaune
Mūsų klientas – trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos bei apgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, prie savo komandos kviečia prisijungti KLIENTŲ APTARNAVIMO KOORDINATORĘ (-IŲ) (savaitgaliai laisvi).
Darbo pobūdis:
- Apgyvendinimo paslaugų projektų koordinavimas Lietuvoje;
- Santykių su esamais klientais palaikymas ir ilgalaikės partnerystės užtikrinimas;
- Profesionalus įmonės atstovavimas telefonu bei el.paštu, anglų, rusų ir lietuvių kalbomis;
- Apgyvendinimo užsakymų koordinavimas, apmokėjimų kontrolė;
- Įmonės paskyrų Booking, Airbnb bei kitose platformose valdymas.
Reikalavimai:
- Darbo patirtis projektų valdyme,administravime (apgyvendinimo paslaugų srityje – didelis privalumas);
- Labai geros anglų ir rusų kalbos žinios (B2 lygis);
- Komunikabilumas, organizuotumas, geras kompiuterinis raštingumas;
- Laiko planavimo įgūdžiai, stresinių situacijų valdymas, atsakingumas ir kruopštumas.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Nuotolinio darbo galimybę;
- Galimybę realizuoti savo potencialą ir prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
- Darbo užmokestį 1000-1500 EUR (atskaičius mokesčius).
Darbo vieta: Kaunas.
CV su prierašu „KLIENTŲ APTARNAVIMO KOORDINATORĖ (-IUS)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVUI (-EI) (Lietuvos rinkai) Kaune
Mūsų klientė – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių preparatų gamybos įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVĄ (-Ę) (Lietuvos rinkai).
Darbo pobūdis:
- Farmacinių produktų pardavimų vystymas verslo klientams;
- Aktyvi naujų partnerių paieška;
- Derybų vedimas, sutarčių iniciavimas, komercinių pasiūlymų rengimas;
- Nuolatinė rinkos ir klientų poreikių analizė ir vertinimas;
- Glaudus bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais;
- Dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant strateginius įmonės pardavimų tikslus.
Reikalavimai:
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pardavimų srityje (farmacijos sektorius – būtina);
- Geros anglų kalbos žinios;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Labai geri komunikaciniai, prezentaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, veržlumas, orientacija į rezultatus.
Įmonė siūlo:
- Darbo užmokestį nuo 2000 Eur – 3000 Eur atskaičius mokesčius;
- Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, lyderiaujančioje įmonėje;
- Nuolatinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Darbo vieta: Kaunas, LEZ.
CV su prierašu „Pardavimų vystymo vadovas (-ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas VYR. BUHALTERIUI (-EI) Vilniuje
auganti eksporto ir importo įmonė, savo komandai ieško
VYR. BUHALTERĖS (-IO).Darbo pobūdis:
- Vadovavimas buhalterijos komandai, darbuotojų motyvavimas, užduočių paskirstymas;
- Buhalterinės apskaitos procesų koordinavimas, kontroliavimas bei efektyvinimas Lietuvoje ir bendradarbiaujant su Europos šalių išoriniais apskaitos partneriais;
- Finansinių ataskaitų rengimas, bendradarbiavimas su auditoriais;
- Darbo užmokesčio apskaita;
- Ataskaitų teikimas LR institucijoms;
- Vadovų, darbuotojų konsultavimas mokestiniaisklausimais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų, ekonomikos srityse;
- Ne mažesnė nei 3 metų vyr. buhalterės (-io) darbo patirtis (tarptautinės prekybos įmonėje – didelis privalumas);
- Apskaitos bei mokesčius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
- Darbo patirtis programa Axapta – didelis privalumas;
- Geri anglų ir rusų kalbų įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, lyderytė, pozityvumas.
Įmonė siūlo
- Tarptautinio verslo aplinką;
- Kompetencijos kėlimo mokymus;
- Darbo užmokestį 2700-3400 EUR (atskaičius mokesčius) ir kitas papildomas naudas.
Darbo vieta: Vilnius.
CV su prierašu „VYR. BUHALTERIS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Druskininkuose
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti įmonė, viena stambiausių savo srities gamintojų Baltijos šalyse, veikianti maisto sektoriuje, šiuo metu ieško GAMYBOS VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Darbas gamybos įmonėje, gamybinės veiklos planavimas ir operatyvus vykstančių procesų koordinavimas;
- Sklandaus gamybos darbo organizavimas, užduočių paskirstymas ir priežiūra;
- Gamybos trukdžių šalinimas;
- Sprendimų gamybos efektyvumui gerinti ieškojimas ir įgyvendinimas;
- Gamybos dokumentų pildymas ir ataskaitų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis gamybos srityje (vadovaujančios pareigos – privalumas);
- Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei gebėjimas taikyti praktikoje;
- Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
- Puikūs bendravimo, veiklos planavimo, prioritetų paskirstymo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Galimybę realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
- Motyvuojantį darbo užmokestį – 2000-2500 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Druskininkai
CV su prierašu „Gamybos vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – ilgametę patirtį farmacijos srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško ĮMONĖS PROCESŲ SPECIALISTĖS (-O).
Darbo pobūdis:
- Procesų kūrimas, modeliavimas ir automatizavimas;
- Dokumentų kūrimas ir priežiūra (procedūros, tvarkos ir kt.);
- Procesų stebėjimas ir tobulinimas;
- Vidinių patikrinimų organizavimas, auditavimas;
- Reikalingų pokyčių inicijavimas bei jų įgyvendinimo priežiūra;
- Bendradarbiavimas su kitais padaliniais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
- Panašaus darbo patirtis (didelėje įmonėje – privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios;
- Analitinis mąstymas, gebėjimas sisteminti duomenis;
- Geri bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį 1100-1200 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Įmonės procesų specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLO PARDAVIMŲ VADOVUI (-EI) (farmacijos sritis) Kaune
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško PREKĖS ŽENKLO PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekės ženklo pardavimų komandos darbo koordinavimas, nuolatinė komunikacija su skyriuje dirbančiais atstovais ir vadybininkais (grožio srities produktas);
- Bendradarbiavimo palaikymas su esamais partneriais tiek Lietuvoje, tiek eksporto rinkose, naujų partnerių paieška;
- Rinkos, pardavimų rezultatų analizė, ataskaitų rengimas ir teikimas vadovybei;
- Pasiūlymų, kaip gerinti prekės ženklo pardavimų rezultatus, teikimas ir įgyvendinimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (farmacijos arba vadybos studijos);
- Vadovaujamo darbo patirtis pardavimų, prekės ženklų valdymo srityse (privalumas – farmacijos, grožio produktai);
- Puikios anglų kalbos žinios, kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- Komandos valdymo, strateginio planavimo, puikūs komunikaciniai įgūdžiai;
- Verslo, rinkodaros, pardavimo procesų suvokimas.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, inovatyvioje kompanijoje;
- Puikią komandą, malonią darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Numatytas darbo užmokestis – 1800-2200 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Pardavimų vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas SALONO VADOVUI (-EI) (parketinės grindų dangos) Kaune
Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, savo veiklą sėkmingai vystanti tiek Lietuvos, tiek eksporto rinkose, salonui Kaune ieško SALONO VADOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Salono, įsikūrusio Kauno senamiestyje, veiklos organizavimas (parketinės grindų dangos);
- Bendradarbiavimo vystymas su interjero dizaineriais, architektais Kaune regione, naujų galimybių ir kontaktų paieška;
- Produkto išmanymas, pristatymas partneriams;
- Produkto pardavimų vystymas, atsakomybė už pardavimų rezultatus;
- Komunikacija su kolegomis gamybos padalinyje ir kituose salonuose.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (verslo valdymo, pardavimų vadybos srityse – privalumas);
- Sėkminga darbo patirtis pardavimuose, vystant bendradarbiavimą su dizaineriais, architektais, kitais statybų sektoriaus partneriais;
- Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, organizuotumas, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
- Galimybes tobulėti ir kilti karjeros laiptais;
- Darbo užmokestį 1500 – 1700 EUR (atskaičius mokesčius), priedų sistemą.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Salono vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, šiuo metu ieško PREKĖS ŽENKLO RINKODAROS SPECIALISTO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekės ženklo komunikacijos strategijos kūrimas ir palaikymas (grožio srities produktas);
- Išorinės komunikacijos užtikrinimas Lietuvos ir eksporto rinkose (soc. tinklai, internetinis puslapis ir kt.), pardavimų skatinimas;
- Reklaminės, reprezentacinės ir kitos medžiagos įvertinimas, tobulinimas, kūrimas;
- Parodų, konferencijų, renginių organizavimas ir aktyvus dalyvavimas;
- Bendradarbiavimas su išoriniais partneriais.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – rinkodaros studijos);
- Darbo patirtis prekės ženklų vadybos srityje (privalumas – grožio, sveikatos produktai);
- Puikios anglų kalbos žinios, kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
- Gebėjimas atstovauti įmonę ir prekės ženklą tarptautiniame kontekste;
- Kūrybinių idėjų generavimas, pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas kartu su komanda.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, inovatyvioje kompanijoje;
- Įvedimą darbo pradžioje sėkmingam startui, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius. Numatytas darbo užmokestis – 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Prekės ženko rinkodaros specialistas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ||BACHUS|| PRODUKTŲ ATSTOVEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – inovatyvi farmacijos kompanija, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu ir inovacijomis pagrįstų sveikatos, grožio bei veterinarinių produktų kūrimas, prie savo komandos kviečia prisijungti PRODUKTŲ „BACHUS“ ATSTOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Produktų „BACHUS“, skirtų pagerinti augintinių (šunų ir kačių) mitybą ir sveikatą, atstovavimas;
- Bendravimas su klientais ir partneriais, pardavimų planavimas ir valdymas;
- Techninės produkto informacijos išmanymas, pranešimų skaitymas klinikose ir vidinėse konferencijose;
- Lektorių paieška, kurie dalyvautų produktų pristatymuose;
- Produktų logistikos ir siuntų organizavimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas veterinarijos srityje;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – produktų atstovavimas;
- Motyvacija dirbti atstovaujant „BACHUS“ produktus;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus, puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prekės ženklu;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį nuo 1000 iki 2000 EUR atskaičius mokesčius. Atlyginimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetencijas.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Bachus atstovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas ATRANKŲ PROJEKTŲ VADYBININKEI (-UI) Kaune
Mūsų klientas – įmonių grupė, jungianti įmones, veikiančias paslaugų ir prekybos srityse. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti – ATRANKŲ PROJEKTŲ VADYBININKĘ (-Ą).
Darbo pobūdis:
- Darbuotojų paieška ir atranka;
- Darbo skelbimų rengimas ir publikavimas;
- Bendravimas su potencialiais kandidatais;
- Atrankų proceso tobulinimas bei naujų idėjų generavimas kandidatų pritraukimui;
- Rinkos rodiklių analizė ir įžvalgų teikimas;
- Įmonės duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių valdymo, vadybos srityse – privalumas);
- Ne mažiau kaip 1 metų analogiško darbo patirtis – būtina (darbuotojų nuoma – didelis privalumas);
- Labai geros anglų kalbos žinios, rusų – privalumas;
- Puikūs komunikavimo, laiko planavimo įgūdžiai;
- Kūrybiškumas, pozityvumas, orientacija į rezultatą, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1200 Eur – 1500 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
- Įdomų, dinamišką, iššūkių reikalaujantį darbą, karjeros perspektyvas;
- Mokymus, kvalifikacijos kėlimo kursus, nuolatines profesinio tobulėjimo galimybes;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Darbo vietą naujame, moderniame ofise.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Atrankų projektų vadybininkė (-as“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas NOAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – inovatyvi farmacijos kompanija, kurios pagrindinė veiklos sritis – mokslu pagrįstų sveikatos ir grožio produktų kūrimas, šiuo metu ieško NoAGE PREKĖS ŽENKLO ATSTOVO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Jaunystei ir grožiui skirto prabangaus prekės ženklo NoAGE atstovavimas (Kauno regione);
- Naujų klientų, partnerių paieška (grožio klinikos ir grožio srities specialistai, kosmetologai ir t.t.);
- Bendradarbiavimas su esamais partneriais, vizitavimas, informavimas;
- Renginių, skirtų NoAGE prekės ženklo plėtrai, organizavimas ir kuravimas (Kauno regione);
- Dalyvavimas grožio srities parodose ir renginiuose.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas vadybos, rinkodaros arba farmacijos srityse;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros srityse, privalumas – grožio produktų, maisto papildų atstovavimas;
- Motyvacija dirbti atstovaujant NoAGE produktus, domėjimasis grožio sritimi;
- Puikūs bendravimo ir viešo kalbėjimo įgūdžiai, gebėjimas megzti ir palaikyti kontaktus;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti su išskirtiniu, Šveicarijoje sukurtu, prabangiu prekės ženklu;
- Karjeros galimybes;
- Fiksuotą darbo užmokesčio dalį ir priedus nuo pasiektų rezultatų (1000-2000 EUR). Atlyginimo klausimas aptariamas atskirai su kiekvienu kandidatu, atsižvelgiant į darbo patirtį ir įgūdžius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „NoAGE atstovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
- Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
- Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
- Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
- Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
- Automobilį darbui.
- Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius) + priedai.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas TIEKIMO VADYBININKUI (-EI) Kaune
Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi įmonė, veiklą vystanti didmeninėje, mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, šiuo metu ieško TIEKIMO VADYBININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Prekių asortimento pardavimo kanalui formavimas, pirkimų ir tiekimo procesų valdymas;
- Bendradarbiavimo palaikymas su esamais tiekėjais, derybos, sutarčių sudarymas, naujų tiekėjų paieška;
- Pirkimų organizavimas ir dokumentų administravimas, atsargų valdymas;
- Kainodaros formavimas ir akcijų planavimas;
- Kiti darbai, susiję su tiekimo, pirkimo procesais.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo valdymo studijos – privalumas);
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pirkimų, tiekimo srityse;
- Patirtis dirbant programa Excel ir puikūs skaičiavimo įgūdžiai;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Derybų vedimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, gebėjimas vienu metu dirbti su dideliu informacijos kiekiu.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Karjeros galimybes;
- Darbo užmokestį 1300-1600 EUR atskaičius mokesčius.
Darbo vieta: Kaunas
CV su prierašu „Tiekimo vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas EKSPORTO VADOVUI (-EI) Šiauliuose
Mūsų klientas – progresyvi gamybinė įmonė, gaminanti aukštos kokybės parketines grindų dangas, eksportuojanti produkciją į daugiau nei 15 šalių bei generuojanti daugiau nei 11 mln. metinių pajamų, kviečia prisijungti EKSPORTO VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Eksporto skyriaus darbo organizavimas, komandos motyvavimas, atsakomybė už eksporto skyriaus darbo rezultatus;
- Gaminamos produkcijos pardavimų plėtra ir įgyvendinimas eksporto rinkose;
- Bendradarbiavimo vystymas ir palaikymas su esamais klientais, naujų partnerių paieška;
- Aktyvus dalyvavimas parodose užsienio šalyse;
- Eksporto pardavimų rezultatų vertinimas, pasiūlymų rezultatams gerinti teikimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas);
- Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis eksporto srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
- Gamybos ir verslo procesų išmanymas;
- Labai geros anglų kalbos žinios (B2/C1 lygis);
- Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo vystymo ir komandos valdymo įgūdžiai;
- Galimybė vykti į komandiruotes;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Perspektyvų darbą augančioje įmonėje, kuri nuolat investuoja į naujas technologijas ir produktus;
- Profesionalų, veržlų ir pozityvų kolektyvą;
- Darbo užmokestį 2000-2500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pasiektų rezultatų.
Darbo vieta: Šiauliai
CV su prierašu „Eksporto vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune, Alytuje (hibridinis darbo modelis)
Mūsų klientas – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius, ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau 26 metus, vystanti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu plečia pardavimų komandą ir ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Gaminamos produkcijos (nuotekų valymo įrenginiai) pardavimų plėtra ir įgyvendinimas Lietuvos rinkoje;
- Naujų klientų paieška ir bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
- Įmonės parduodamos produkcijos pristatymas;
- Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
- Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitos.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas pardavimų vadybos, vadybos, verslo valdymo srityse – privalumas;
- Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
- Gamybos ir verslo procesų supratimas;
- Anglų kalbos žinios (rusų k. – privalumas);
- Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį;
- Fiksuotą darbo užmokesčio dalį 1100 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus nuo rezultatų, kurie aptariami darbo pokalbio metu.
Darbo vieta: Kaunas, Alytus, hibridinis darbo modelis
CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - KONSTRUKTORIUI (-EI) Alytuje
Mūsų klientas – gamybinė įmonė, įkurta 1996 m., pirmoji Lietuvoje pradėjusi gaminti nuotekų valymo įrenginius ir talpas iš stiklaplasčio. Produkcija gaminama moderniai įrengtuose formavimo ir surinkimo cechuose, taikant naujausias gamybos technologijas. Įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti INŽINIERIŲ (-Ę) – KONSTRUKTORIŲ (-Ę).
Darbo pobūdis:
- Naujų ir tobulinamų gaminių konstravimas, brėžinių paruošimas gamybai;
- Naujų ir tobulinamų gaminių medžiagų ir detalių specifikacijų parengimas;
- Tinkamiausių medžiagų parinkimas konstruojant naujus ir esamus gaminius;
- Dalyvavimas produktų gamybos technologijų paruošime užtikrinant, kad būtų laikomasi reikalavimų dėl žaliavų, įrangos ir gamybos procesų.
Reikalavimai:
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas inžinerijos srityje (pageidautina – mechanikos/medžiagų inžinerija);
- Patirtis gamybos konstruktoriaus (-ės), gamybos technologo (-ės) pareigose – privalumas;
- Patirtis dirbant AutoCad, SolidWorks programomis;
- Gamybos procesų išmanymas;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Analitiškumas, komandiškumas, atsakingumas.
Įmonė siūlo:
- Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius).
Darbo vieta: Alytus
CV su prierašu „Inžinierius“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Darbo pasiūlymas KOMUNIKACIJOS IR BIURO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje
Nuo 2004 m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, eksportuojanti medieną ir jos produktus tarptautiniu mastu, prie savo komandos kviečia prisijungti KOMUNIKACIJOS ir BIURO VADYBININKĘ (-Ą).
Darbo pobūdis:
- Sklandžios vidinės organizacijos komunikacijos užtikrinimas (naujienlaiškiai, renginių organizavimas, įvairios socialinės iniciatyvos);
- Socialinių tinklų administravimas ir priežiūra;
- Bendradarbiavimas su reklamos agentūromis vykdant išorinės komunikacijos ir viešųjų ryšių inciatyvas;
- Įmonės įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas;
- Sklandžios biuro veiklos koordinavimas (informacijos srautų ir dokumentų valdymas, reikiamų darbo priemonių užtikrinimas).
Reikalavimai:
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Analogiško darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai (didelėje įmonėje – privalumas);
- Puikios anglų kalbos žinios – būtina (rusų – privalumas);
- Patirtis valdant, planuojant ir keliant socialinių tinklų turinį;
- Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Komunikabilumas, atvirumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Nuolatinio tobulėjimo galimybes: reguliarius mokymus ir įvairius seminarus profesiniam augimui;
- Draugišką , vieningą ir visuomet padėti pasiruošusią komandą;
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1100 Eur – 1400 Eur atskaičius mokesčius, kasmetinius priedus ir kitas papildomas naudas;
- Šventes, bendras veiklas, dovanas gimimo dienos ar kitų svarbių datų proga.
Darbo vieta: Vilnius
CV su prierašu „Komunikacijos ir biuro vadybininkė (-as)“ laukiame adresu info@humancc.lt
Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.
Paslaugos