Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas JAUNESNIAJAM (-IAJAI) FINANSŲ ANALITIKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – įmonių grupė, valdanti didžiausią Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklą, šiuo metu kviečia dirbti JAUNESNĮJĮ (-IĄJĄ) FINANSŲ ANALITIKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Priskirto padalinio veiklos ir finansinių rodiklių analizė bei vertinimas;
  • Finansinių/analitinių ataskaitų ruošimas;
  • Rekomendacijų veiklos tobulinimui teikimas, kaip būtų galima gerinti padalinio darbą;
  • Kiti vadovo pavesti darbai, susiję su įmonės padalinio finansų analize.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos, matematikos srityse (gali būti paskutinio kurso studentas);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina – MS Excel);
  • Anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas dirbti su dideliais duomenų kiekiais, analitiniai įgūdžiai, atidumas detalėms.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, palaikantį ir ugdantį vadovą;
  • Sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimą;
  • Darbo užmokestį 900-1100 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Analitikas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas AUDITORIUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – įmonių grupė, valdanti didžiausią Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklą, šiuo metu kviečia dirbti AUDITORIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės veiklos rodiklių analizavimas, auditavimas bei vertinimas (pardavimų padalinio);
  • Audito ataskaitų ruošimas;
  • Tobulintinų sričių identifikavimas, sprendimų ir jų įgyvendinimo pasiūlymų teikimas;
  • Audito išvadų pristatymas vadovams, rekomendacijų teikimas;
  • Bendradarbiavimas su kitais įmonės kolegomis, įsitraukimas į kasdienes verslo valdymo operacijas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos ar verslo vadybos srityse;
  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis vidaus audito arba finansų analizės srityje;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, privalumai – Axapta, Power BI, Qlick Sense);
  • Anglų kalbos žinios;
  • Puikūs analitiniai įgūdžiai, atidumas detalėms;
  • Geri bendravimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, palaikantį ir ugdantį vadovą;
  • Sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimą;
  • Darbo užmokestį 1400-1800 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Auditorius“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas KOMERCIJOS VADYBININKUI (-EI) Kaune, įmonėje ||KAUEN CRAFT||

Mūsų klientė – „Kauen Craft“ – moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti KOMERCIJOS VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas gėrimų gamybos ir prekybos įmonėje, pardavimų vystymas;
  • Nuolatinis bendradarbiavimas su esamais klientais Lietuvoje, klientų vizitavimas;
  • Klientų poreikio išsiaiškinimas, pasiūlymų pateikimas, derybos, sutarčių sudarymas;
  • Akcijų organizavimas, parduodamų produktų ir konkurencinės rinkos analizė;
  • Kainodaros sudarymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas vadybos, verslo valdymo srityse;
  • Ne mažesnė nei 2 metų pardavimų patirtis (FMCG sektoriuje – privalumas);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos mokėjimas – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą modernioje ir socialiai atsakingoje gamybinėje ir prekybinėje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
  • Darbo užmokestį 1100-1400 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Komercijos vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas AKTYVIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – UAB „Trukmė“ – daugiau nei 25 metus sėkmingai dirbanti įmonė, tapusi viena didžiausių įmonių Lietuvoje, vykdančių didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai, prie savo komandos kviečia prisijungti AKTYVIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Naujų galimybių ir kontaktų paieška, rinkos analizė;
  • Nuolatinis esamų ir potencialių klientų vizitavimas, bendradarbiavimo inicijavimas ir palaikymas;
  • Įsigilinimas į klientų poreikius ir pasiūlymas geriausių sprendimų;
  • Produktų naujovių pristatymas klientams;
  • Produktų ir paslaugų pardavimo sąlygų derinimas ieškant abipusiai naudingiausių sprendimų.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, verslo administravimo srityse – privalumas);
  • Darbo patirtis aktyvių pardavimų srityje;
  • Pardavimų proceso išmanymas;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
  • Anglų arba rusų kalbų žinios;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Komunikabilumas, orientacija į klientą ir rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje ir vertybiškai stiprią bendruomenę kuriančioje įmonėje;
  • Įvairias papildomas naudas (įmonės renginiai, dovanos asmeninių švenčių proga, nuolaidos įmonės produkcijai ir kt.);
  • Darbo užmokestį 1500 – 2500 EUR (atskaičius mokesčius), automobilį ir kuro kompensavimą.

CV su nuoroda „Aktyvių pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – UAB „Kauen Craft“ –  moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PREKĖS ŽENKLŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Priskirtų prekės ženklų įvaizdžio formavimas, vystymas, žinomumo didinimas;
  • Kuruojamų prekės ženklų rinkodaros strategijos kūrimas, įgyvendinimas, biudžeto valdymas;
  • Prekės ženklų įvedimo į rinką koordinavimas, konkurencinės rinkos analizė, produktų kainodaros formavimas;
  • Dalyvavimas bendruose įmonės projektuose, bendradarbiavimas su kitais padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – rinkodara, pardavimų vadyba);
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų, rinkodaros, reklamos srityse su FMCG produktais;
  • Verslo ir rinkodaros procesų išmanymas.
  • Anglų kalbos žinios (B2);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Komandiškumas, kūrybiškumas, inovatyvumas, organizuotumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Saviraiškos galimybes;
  • Darbo užmokestį 1300-1600 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Prekės ženklų vadovas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas JAUNESNIAJAM (-IAI) ARCHITEKTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – UAB „Ardynas“ – nuo 1993 m. sėkmingai veikianti įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – architektūrinė ir inžinerinė veikla bei su ja susijusios techninės konsultacijos, šiuo metu ieško JAUNESNIOJO (-IOSIOS) ARCHITEKTO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Statinio projekto architektūrinės bei sklypo plano dalių rengimas;
  • Techninių projektavimo klausimų derinimas su užsakovais bei kitais projekto dalyviais;
  • Pagalba statinio projekto vadovui projektų valdyme.

Reikalavimai:

  • Aukštasis architektūrinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis rengiant ypatingų statinių projektus, architektūrinės bei sklypo plano dalis – privalumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai bei CAD, 3D modeliavimo programomis (Revit, OpenPlant);
  • Anglų kalbos žinios.

Įmonė siūlo:

  • Galimybė augti ir tobulėti, siekti karjeros;
  • Darbo užmokestis gali būti derybų klausimas atsižvelgiant į kandidato darbo patirtį, kompetencijas ir lūkesčius.

CV su nuoroda „Architektas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientas – UAB „Eoltas“ – nuo 1993 m. veikianti ir kasmet auganti lietuviško kapitalo autodetalių prekybos bendrovė, kviečia dirbti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Verslo santykių su potencialiais klientais inicijavimas, efektyvus bendradarbiavimo su naujais ir esamais klientais palaikymas (B2B);
  • Klientų lankymas, poreikių išsiaiškinimas ir analizė;
  • Autodetalių, įrangos ir aksesuarų pardavimų proceso įgyvendinimas;
  • Įmonės atstovavimas, produktų pristatymas, naujų produktų reprezentavimas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, klientų informacijos administravimas.

Reikalavimai:

  • Techninės arba vadybinės srities išsilavinimas – privalumas;
  • Darbo patirtis aktyvių pardavimų srityje (B2B sektoriuje, autodetalių versle – privalumai);
  • Pardavimų proceso išmanymas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Atkaklumas, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą stabilioje ir profesionalioje įmonėje, galimybę realizuoti save ir įgyvendinti asmeninius tikslus padedant įmonei;
  • Galimybę naudotis darbuotojams teikiamomis nuolaidomis visapusei automobilio priežiūrai;
  • Darbo užmokestį 1200 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius), priedus nuo rezultatų.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS TECHNOLOGUI (-EI) Varėnoje

UAB „Varėnos pienelis“ – perspektyvi ir sparčiai auganti pieno produktų gamybos įmonė, aukštos kokybės gaminius savo klientams siūlanti jau nuo 2004 metų, prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS TECHNOLOGĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Maisto produktų gamybos technologinio proceso organizavimas;
  • Žaliavų, gamybos proceso ir produkcijos kokybės vertinimas;
  • Gaminių receptūrų laikymosi kontrolė;
  • Žaliavų, apskaitomų išteklių ir medžiagų atsargų naudojimo kontrolė;
  • Naujų produktų kūrimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (maisto mokslo srityje – didelis privalumas);
  • Gamybos technologo (-ės) darbo patirtis maisto gamybos įmonėje;
  • Gamybos ir technologinių procesų suvokimas;
  • Analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas sisteminti informaciją;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Motyvuojantį darbo užmokestį 1500-2000 EUR atskaičius mokesčius, kuro kompensavimą atvykstant dirbti iš kitų miestų.

CV su nuoroda „Gamybos technologas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Varėna

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas TECHNOLOGUI (-EI) - CHEMIKUI (-EI) Telšiuose

Mūsų klientė – naujai įsikūrusi tarptautinė farmacijos įmonė, taikysianti naujausias technologijas medicininių preparatų kūrime bei gamyboje, sieksianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško TECHNOLOGO/-ĖS – CHEMIKO/-ĖS.

Darbo pobūdis: 

  • Naujų produktų kūrimas, receptūrų ruošimas;
  • Žaliavų ir produktų kokybinių parametrų tyrimas;
  • Technologinio proceso kontrolė ir tobulinimas;
  • Technologinių sprendimų įgyvendinimas;
  • Žaliavų atranka ir vertinimas;
  • Gamybinės technologinės dokumentacijos rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacija / chemija ir joms artimos sritys);
  • Sėkminga darbo patirtis panašaus profilio gamybinėje kompanijoje;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Atsakingas požiūris į darbą, darbštumas;
  • Domėjimasis naujovėmis, noras augti ir tobulėti, iniciatyvumas;
  • Puikios anglų kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų darbą su inovatyviais sprendimais, projektais;
  • Perspektyvų ir ilgalaikį darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Profesinio tobulėjimo ir kvalifikacijos kėlimo galimybes;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1300 – 1800 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Technologas-chemikas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Telšiai

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas PERSONALO PROJEKTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – kompanija, viena iš savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, įgijusi tarptautinį pripažinimą ir šiuo metu yra gerai žinoma kaip inovatyvi ir į klientą orientuota kompanija, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti PERSONALO PROJEKTŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Administracijos darbuotojų atrankų projektai Lietuvoje bei kompanijos atstovybėse Vakarų ir Rytų Europoje;
  • Inovatyvių kandidatų atrankos ir pritraukimo būdų ieškojimas, vidinės duomenų bazės profesionalus formavimas ir administravimas;
  • Kompanijos išorinio įvaizdžio formavimas, žinomumo didinimas, siekiant pritraukti pačius geriausius talentus;
  • Įvairūs personalo valdymo projektų vykdymas (gerinti ir optimizuoti organizacijos procesus bei darbuotojų pasitenkinimą).

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Analogiško darbo patirtis darbuotojų paieškos ir atrankos projektų valdymo srityje;
  • Puikiai išvystyti komunikavimo gebėjimai, pozityvumas, aktyvumas, energingumas;
  • Smalsumas, domėjimasis darbo rinka, gerosiomis atrankų bei personalo valdymo praktikomis, gebėjimas reaguoti greitai, visada randant efektyviausius sprendimus, išlaikant aukštus profesinės etikos standartus;
  • Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu.

Įmonė siūlo:

  • Puikią kolegų komandą, kurie pasiruošę padėti su kasdieniniais iššūkiais bei kartu džiaugtis pasiektais rezultatais;
  • Išskirtinė ir labai reikšminga veikla strategiškai svarbioje srityje, vienoje iš lyderiaujančių kompanijų;
  • Galimybė kurti ir inicijuoti pokyčius;
  • Tęstiniai mokymai kompanijos vidinėje „Asmeninės lyderystės akademijoje“, asmeninio koučingo galimybės, nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1300 iki 1500 Eur (atskaičius mokesčius) ir kitus naudų paketus.

CV su nuoroda „Personalo projektų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas PERSONALO PARTNEREI (-IUI) Vilniuje

Mūsų klientas – medienos eksporto ir importo lyderis Lietuvoje, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti PERSONALO PARTNERĮ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Personalo valdymo strategijos vystymas ir įgyvendinimas, kartu su vadovų komanda;
  • Darbuotojų paieškos, atrankos, vidinės rotacijos procesų įgyvendinimo koordinavimas;
  • Personalo valdymo procesų tobulinimas, keitimas, atsižvelgiant tiek į rinkos pokyčius, tiek į įmonės veiklos efektyvumą;
  • Įmonės vidinės kultūros, darbuotojų įsitraukimo stiprinimas ir formavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių vadybos, psichologijos, teisės srityse);
  • Ne mažesnė nei 3 metų personalo valdymo patirtis;
  • Labai geros anglų ir rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygis);
  • Komunikabilumas, organizuotumas, empatija;
  • Laiko planavimas, kritinių situacijų valdymas.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę realizuoti save ir tobulėjimo galimybes, kelti kvalifikaciją ir augti ne tik kaip asmenybė, bet ir kaip profesionalas (-ė);
  • Stabilų darbo užmokestį ir priedus 1700-2000 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Personalo partneris“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas BIURO ADMINISTRATOREI (-IUI) Vilniuje

Mūsų klientas – medienos eksporto ir importo lyderis Lietuvoje, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti BIURO ADMINISTRATORIŲ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Dokumentacijos rengimas, biuro priežiūra, kanceliarinių ir kitų biuro priemonių užsakymas;
  • Personalo dokumentacijos rengimas;
  • Darbo saugos priežiūra ir reikiamų pakeitimų organizavimas;
  • Įmonės vidinių renginių ir įsitraukimą didinančių užsiėmimų organizavimas;
  • Pagalba / asistavimas vadovui, vadovo dienotvarkės planavimas, susitikimų, kelionių organizavimas;
  • Įmonės komunikacijos socialiniuose tinkluose užtikrinimas ir priežiūra.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas vadybos srityje;
  • Labai geros anglų ir rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygis);
  • Vadybinio, administracinio darbo patirtis – didelis privalumas;
  • Socialinių tinklų veikimo principų išmanymas;
  • Komunikabilumas, organizuotumas, geras kompiuterinis raštingumas;
  • Laiko planavimas, operatyvumas, kritinių situacijų valdymas.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę realizuoti save ir tobulėjimo galimybes;
  • Stabilų darbo užmokestį ir priedus nuo 900-1000 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Biuro administratorius“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – tarptautinė ilgametę patirtį sukaupusi įmonė, cheminių medžiagų ir ingredientų platinimo rinkos lyderė, šiuo metu ieško BUHALTERĖS (-IO).

Darbo pobūdis: 

  • Pirminių apskaitos dokumentų kontrolė;
  • PVM sąskaitų-faktūrų registrų ruošimas ir teikimas;
  • Banko mokėjimų registravimas, kuro apskaita;
  • Kredito limitų ir kredito ataskaitų užsakymas, partnerių patikrinimas, ataskaitų teikimas;
  • Skolų suderinimas su pirkėjais ir tiekėjais;
  • Įmonės dokumentų archyvo tvarkymas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (privalumas – buhalterinės apskaitos srityje);
  • Darbo patirtis apskaitos/buhalterijos srityje;
  • Apskaitos ir mokesčių procesų supratimas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, SAP – privalumas);
  • Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve, malonią darbo aplinką;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestį 900-1000 EUR (atskaičius mokesčius). Konkretus darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas ir patirtį.

CV su nuoroda „Buhalterė“ laukiame adresu info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for HR DIRECTOR in Kaunas

The leading company in Lithuania and the Baltic States engaged in retail, wholesale and online trade – construction new, repair, household, household goods and equipment, is looking for one of the TOP executives – HR DIRECTOR, which will affect business growth and profits through innovative human resource management that meets the business requirements of the company.

Darbo pobūdis: 

  • Provide strategic leadership and direction on people matters and organizational development;
  • Work closely with Heads of Departments and line-managers to build their people capability, plan and manage talent pool to develop approaches that helps to achieve organizational goals and objectives;
  • Initiate, create, and lead up to date, best practice people processes and projects that facilitate a high performing organizational structure and culture;
  • Establish KPI’s for functional performance management and control systems for compliance with business methods and HR practices.

Reikalavimai:

  • University Degree in Human Resources, Business Management, Organizational Psychology, or related field;
  • 5+ years of experience in TOP HR leadership role (Head of HR, HR Director, HRBP, etc.);
  • A solid understanding of HR processes, systems, and policies;
  • Outstanding oral and written communication skills and ability to influence at senior level;
  • Stakeholder management and strategic leadership skills;
  • Fluency in English.

Įmonė siūlo:

  • Competitive salary starting from 6500 Eur gross and additional benefits (significant performance-based bonus pay, health insurance);
  • Dynamic and challenging tasks that encourage personal and professional growth;
  • International, highly skilled, and collaborative team;
  • Continuous learning.

To apply, please send a CV by email to: info@humancc.lt

Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for HR MANAGER in Kaunas

The leading company in Lithuania and the Baltic States engaged in retail, wholesale and online trade – construction new, repair, household, household goods and equipment, is looking for one of the TOP executives – HR MANAGER BALTICS, which will affect business growth and profits through innovative human resource management that meets the business requirements of the company.

Darbo pobūdis: 

  • Implementing and developing HR strategies and objectives in Lithuania, Latvia and Estonia;
  • Developing HR processes, procedures, policies;
  • Leading and updating recruitment management strategy and talent development processes in the organization;
  • Planning and managing budget, measuring and analysing results;
  • Providing performance management guidance to line management, developing strong understanding of HR processes.

Reikalavimai:

  • University degree (management or human resources would be an advantage);
  • +5 years working experience in HR practices, policies and procedures as a leading manager;
  • Responsibility, thoroughness, creativity;
  • English and Lithuanian languages professional working proficiency as a must;
  • Computer literacy: MS Office skills;
  • Driving license, availability to go on business trips to Latvia and Estonia.

Įmonė siūlo:

  • Competitive salary starting from 5000 Eur gross;
  • Interesting and responsible work in a market leading company;
  • Continuous training, development and career opportunities;
  • Friendly, responsive, professional team;
  • All the necessary work equipment.

To apply, please send a CV by email to: info@humancc.lt

Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Job offer for MARKETING MANAGER in Kaunas

The leading company in Lithuania and the Baltic States engaged in retail, wholesale and online trade – construction new, repair, household, household goods and equipment, is looking for one of the TOP executives – MARKETING MANAGER, which will affect business growth and profits through innovative human resource management that meets the business requirements of the company.

Darbo pobūdis: 

  • Planning of yearly budgets and activities, marketing strategy, follow-up of marketing actions;
  • Control over marketing budget;
  • Monitoring competitors actions and accordingly adjusting tactics;
  • Implementing PR strategy and managing internal communication;
  • Co-operation with creative, media and PR agency;
  • Managing different co-operations (sponsorships, magazines etc);
  • Department work organization.

Reikalavimai:

  • University level education;
  • Experience in marketing (retail experience is an advantage);
  • Responsibility, thoroughness, creativity;
  • Computer literacy: MS Office skills;
  • Driving license, availability to go on business trips to Estonia;
  • Fluency in English.

Įmonė siūlo:

  • Competitive salary starting from 6500 Eur gross;
  • Interesting and responsible work in a market leading company;
  • Continuous training, development and career opportunities;
  • Friendly, responsive, professional team;
  • All the necessary work equipment.

To apply, please send a CV by email to: info@humancc.lt

Kaunas

Attention: by applying for this position You agree that Your personal data will be administered in accordance with the General Data Protection Regulation and stored in MB Human Capital Center. Personal data will not be transferred to third parties without Your consent.

Darbo pasiūlymas KOMERCIJOS VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – „Kauen Craft“ – moderni ir socialiai atsakinga įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – įvairių gėrimų gamyba ir prekyba, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti KOMERCIJOS VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Darbas gėrimų gamybos ir prekybos įmonėje, pardavimų vystymas;
  • Nuolatinis bendradarbiavimas su esamais klientais Lietuvoje, klientų vizitavimas;
  • Klientų poreikio išsiaiškinimas, pasiūlymų pateikimas, derybos, sutarčių sudarymas;
  • Akcijų organizavimas, parduodamų produktų ir konkurencinės rinkos analizė;
  • Kainodaros sudarymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas vadybos, verslo valdymo srityse;
  • Ne mažesnė nei 2 metų pardavimų patirtis (FMCG sektoriuje – privalumas);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos mokėjimas – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą modernioje ir socialiai atsakingoje gamybinėje ir prekybinėje įmonėje;
  • Galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
  • Darbo užmokestį 1100-1400 EUR atskaičius mokesčius. Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius.

CV su nuoroda „Komercijos vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti farmacijos kompanija, siekianti rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės produkciją, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ VYSTYMO VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų pardavimų vystymo strategijos formavimas, pardavimų kanalų plėtra;
  • Pardavimų skyriaus komandos valdymas, motyvavimas ir ugdymas;
  • Marketinginio biudžeto dalijimas tarp skirtingų pardavimų kanalų;
  • Derybų vedimas su vaistinių tinklais ir kitais prekybos kanalais;
  • Parodų parinkimas, prezentacijų atnaujinimas;
  • Reklaminių, pardavimų skatinimo programų planavimas ir organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacijos, medicinos srityse – didelis privalumas);
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų vystymo, rinkodaros srityse (privalumas – farmacijos sektoriuje);
  • Puikios anglų kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas;
  • Verslo procesų, rinkodaros, pardavimų, strateginio planavimo žinios ir įgūdžiai;
  • Puikūs lyderystės ir derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą lyderiaujančioje savo srities įmonėje, galimybę realizuoti savo asmeninį potencialą;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato kompetencijas, patirtį ir lūkesčius (1800-2300 EUR atskaičius mokesčius + priedų sistema nuo pasiektų rezultatų).

CV su nuoroda „Pardavimų vystymo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Šiauliuose

Mūsų klientas – UAB „Frevini“ – sėkminga, moderni ir inovatyvi, aukštos kokybės parketlenčių gamyba užsiimanti įmonė, prie savo sparčiai augančios komandos kviečia prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Gamybos planų sudarymas ir įgyvendinimas, darbo apimčių planavimas ir paskirstymas;
  • Vadovavimas gamybos darbuotojų komandai;
  • Technologinių procesų laikymosi ir kokybės priežiūra, darbų saugos taisyklių laikymosi priežiūra;
  • Gamybinės veiklos rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, veiklos rodiklių stebėjimas ir gerinimas, ataskaitų rengimas;
  • Gaminamos produkcijos kokybės užtikrinimas pagal nustatytus reikalavimus ir standartus;
  • Gamybos biudžeto planavimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 3 metų vadovaujančio darbo patirtis gamybos srityje;
  • Techninės, inžinerinės srities žinios – privalumas;
  • LEAN kokybės sistemos išmanymas;
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei taikymas praktikoje;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
  • Puikūs bendravimo, laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę realizuoti save ir tobulėjimo galimybes, kelti kvalifikaciją ir augti ne tik kaip asmenybė, bet ir kaip profesionalas (-ė);
  • Galimybė kurti ir tobulinti procesus, gilintis į naujas technologijas;
  • Stabilų darbo užmokestį nuo 2200-2700 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Gamybos vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Šiauliai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKĖS ŽENKLŲ VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti daugiau nei 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą Lietuvoje ir eksporto rinkose – prie savo komandos kviečia prisijungti PREKĖS ŽENKLŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Produktų grupės asortimento Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei kitose šalyse formavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Produktų pristatymas bei pardavimų skatinimas Lietuvoje ir eksporto šalyse;
  • Produkto grupės, prekės ženklų segmentavimas bei valdymas;
  • Metinių rinkodaros ir pardavimų skatinimo planų rengimas, pardavimo tikslų įgyvendinimas;
  • Reklamos akcijų, degustacijų organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – rinkodara, pardavimų vadyba);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis pardavimų, rinkodaros, reklamos srityse (privalumas – FMCG sektorius Lietuvos rinkoje);
  • Anglų kalbos žinios (B2), rusų kalbos žinios – privalumas;
  • Pardavimų proceso bei derybų meno įgūdžiai;
  • LR įstatymų ir Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų išmanymas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Kuratorių sėkmingai darbo pradžiai;
  • Galimybę nuolat tobulėti, kelti kvalifikaciją tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose;
  • Darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius), papildomą naudų paketą.

CV su nuoroda „Prekės ženklų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Telšiai

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VOKIETIJOS RINKOS PARDAVIMŲ VADOVO PAVADUOTOJUI (-AI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti daugiau nei 200 pavadinimų vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, prie savo komandos kviečia prisijungti VOKIETIJOS RINKOS PARDAVIMŲ VADOVO PAVADUOTOJĄ.

Darbo pobūdis: 

  • Vokietijos rinkos klientams parduodamų produktų analizė;
  • Pardavimo taktikų modeliavimas, akcijų planavimas ir analizavimas;
  • Nuolatinis Vokietijos rinkos tyrimų atlikimas ir ataskaitų ruošimas, informacijos sisteminimas;
  • Pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Kiti tiesioginio vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas verslo vadybos, ekonomikos, tarptautinio verslo srityse;
  • Pardavimų patirtis pardavimų/eksporto srityse (privalumai – patirtis FMCG sektoriuje, patirtis su prekybos tinklais);
  • Puikios vokiečių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Galimybė vykti į komandiruotes;
  • Orientacija į rezultatą, atsakingumas, iniciatyvumas, analitiškumas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (1500-2500 EUR atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Pardavimų vadovo pavaduotojas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.