Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas STATYBOS DARBŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Įmonė, užsiimanti gyvenamąja ir komercine statyba, daugiabučių renovacija bei gerbūvio darbais, rinkoje veikianti daugiau nei 12 metų, ieško STATYBOS DARBŲ VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis: 

  • Darbų planavimas ir organizavimas statybos objektuose;
  • Statybos darbų terminų, kokybės užtikrinimas;
  • Bendravimas su užsakovais, subrangovais, tiekėjais;
  • Subrangovų vykdomų darbų kontrolė;
  • Darbų saugos, statybų aikštelės tvarkos reikalavimų laikymasis;
  • Medžiagų ir technikos užsakymas;
  • Statybos dokumentacijos pildymas ir tvarkymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas techninėje ar inžinerinėje srityje;
  • Sėkminga statybos darbų vadovo (-ės) patirtis (ne mažiau 2 metų);
  • Būtinas susisiekimo komunikacijos kvalifikacijos atestatas;
  • Statybos procesų ir technologijų išmanymas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Organizuotumas, vadovavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Atsakingą, įdomų ir savarankišką darbą;
  • Visas darbo bei darbo saugos priemones;
  • Darbo užmokestį 1100 Eur „į rankas“, su galimybe didėti.

CV su nuoroda „Darbų vadovas (-ė) “ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ĮMONĖS VADOVO PAVADUOTOJUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau beveik 25 metus, plečianti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu ieško perspektyvaus (-ios) ĮMONĖS VADOVO PAVADUOTOJO (-OS). Jei esi motyvuotas (-a), pasirengęs (-usi) mokytis ir tobulėti, gyveni Alytuje arba norėtum savo ateitį sieti su šiuo miestu, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo!

Darbo pobūdis: 

  • Dirbti kartu su įmonės vadovu siekiant suprasti ir perimti žinias apie visus gamybinėje įmonėje vykstančius procesus;
  • Aktyviai dalyvauti priimant sprendimus, sėkmingai įgyvendinti pokyčius;
  • Dirbant kartu su vadovu užtikrinti efektyvų finansinių išteklių, personalo, turto valdymą;
  • Tinkamai atstovauti įmonę tiek Lietuvoje, tiek bendradarbiaujant su užsienio partneriais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Vadovaujančio darbo patirtis (privalumas – gamybinėje įmonėje);
  • Techninės, inžinerinės srities žinios – privalumas;
  • Verslo procesų išmanymas;
  • Puikios anglų ir rusų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
  • Puikūs lyderystės gebėjimai, strateginis mąstymas, gebėjimas mobilizuoti komandą siekti tikslų.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje, kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybė realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
  • Konkurencingą darbo užmokestį (2000-3500 Eur atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Įmonės vadovo pavaduotojas (-a)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas IT PASLAUGŲ PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Vilniuje, Kaune

Mūsų klientė – UAB “EECO” – sėkmingai nuo 2005 metų IT versle dirbanti įmonė, teikianti kokybiškas kompleksines IT paslaugas ir sprendimus stambioms įmonėms visoje Lietuvoje, šiuo metu ieško PARDAVIMŲ VADYBININKO (-ĖS). Įmonė siūlo aktyvų darbą (klientų lankymas visoje Lietuvoje), galimybę įsikurti darbo vietą namuose ir planuoti savo darbo laiką.

Darbo pobūdis: 

  • Nuolatinių ryšių su esamais užsakovais palaikymas, vykimas į susitikimus visoje Lietuvoje;
  • Aktyvi naujų klientų paieška;
  • Kliento poreikio analizė, optimalaus sprendimo paieška;
  • IT paslaugų pardavimas;
  • Techninis paslaugų įvykdymo užtikrinimas, diegimo priežiūra;
  • Pardavimų biudžeto vykdymo kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina IT/vadybos studijos);
  • Sėkminga patirtis pardavimų srityje (1-2 metai);
  • IT rinkos, paslaugų, sprendimų išmanymas ir motyvacija dirbti šioje srityje;
  • Bendrovės interesų atstovavimo derybose ir laiko planavimo įgūdžiai;
  • Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas (nuosavas automobilis – privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Išsamius mokymus apie įmonės parduodamas IT paslaugas ir nuolatinį tobulėjimą IT srityje;
  • Aktyvų darbą, galimybę planuoti savo darbo laiką, galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (900 – 1300 Eur atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pardavimų.

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TIEKIMO VADYBININKUI (-EI) Vilniuje ( vokiečių kalba)

Mūsų klientė – jau daugiau nei 15 metų sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, vystanti veiklą medienos eksporto-importo srityje. Viena pirmaujančių savo srityje Lietuvos kompanijų, kurioje dirba jauna ir ambicinga komanda, kviečia prisijungti TIEKIMO VADYBININKĄ (-Ę) (VOKIETIJOS RINKA).

Darbo pobūdis: 

  • Bendradarbiavimas, verslo santykių palaikymas bei tiekimo proceso organizavimas su medienos augintojais ir tiekėjais Vokietijoje;
  • Pirkimų proceso organizavimas ir koordinavimas, tiekimo sutarčių sudarymas, tiekimo grafiko koordinavimas;
  • Naujų tiekėjų paieška nuo skambučio iki vizito;
  • Derybos, komercinių pasiūlymų rengimas;
  • Duomenų bazės priežiūra, duomenų analizė.

Reikalavimai:

  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pirkimų/tiekimo/logistikos srityse (privalumas – medienos srityje);
  • Būtinos puikios vokiečių ir anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Orientacija į rezultatą;
  • Galimybė vykti į komandiruotes.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje, finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir priedus (nuo 1300 Eur atskaičius mokesčius + priedai).

CV su nuoroda „Tiekimo vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas EKONOMISTUI (-EI) - ANALITIKUI (-EI) Alytuje

Mūsų klientė – UAB „Traidenis“ – ilgametę patirtį turinti gamybinė įmonė, nuo 1996 m. sėkmingai plečianti veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, siūlo darbą EKONOMISTUI (-EI) – ANALITIKUI (-EI).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės gamybinių rodiklių skaičiavimas, analizavimas ir vertinimas;
  • Gaminamų produktų savikainos ir pelningumo skaičiavimas ir analizė;
  • Gamybos plano koregavimas pagal gamybos apribojimus, klientų užsakymų pasikeitimus;
  • Duomenų sisteminimas, ataskaitų rengimas ir jų pateikimas vadovybei;
  • Įžvalgų bei pasiūlymų teikimas vadovybei.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas ekonomikos/finansų/matematikos srityse;
  • Ne mažesnė nei dvejų metų panašaus darbo patirtis (privalumas – gamybinėje įmonėje);
  • Analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas sisteminti informaciją;
  • Puikūs MS Excel įgūdžiai;
  • Gebėjimas ir noras dirbti komandoje;
  • Verslo procesų suvokimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybę dirbti pilnu arba mažesniu etatu;
  • Motyvuojantį darbo užmokestį (800-1200 Eur atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Ekonomistas – analitikas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMO PROJEKTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė “Doremus” – grindų dangų profesionalai, siūlantys savo užsakovams funkcionalius, estetiškus ir patvarius sprendimus, vertinantys kūrybiškumą ir kokybę, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMO PROJEKTŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Įvairių grindų dangų, medinių terasų, laiptų išklojimų sprendimų aktyvūs pardavimai;
  • Nuolatinių ryšių su esamais užsakovais palaikymas;
  • Aktyvi naujų klientų paieška;
  • Darbas su statybų įmonėmis ir architektais siekiant realizuoti grindų dangos projektus;
  • Grindų dangų sprendimų ieškojimas siekiant patenkinti užsakovo lūkesčius;
  • Komercinių pasiūlymų, sutarčių rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga patirtis pardavimų srityje (1-2 metai);
  • Statybų srities išmanymas, darbo patirtis dirbant su statybų sektoriaus įmonėmis – privalumas;
  • Gebėjimas bendrauti anglų kalba – privalumas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Orientacija į rezultatą;
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
  • Puikūs organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbančioje, kūrybiškų sprendimų ieškančioje ir kokybę vertinančioje komandoje;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Fiksuotą darbo užmokestį (800 – 1200 Eur atskaičius mokesčius) ir priedus nuo pardavimų.

CV su nuoroda „Pardavimo projektų vadybininkas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas ADMINISTRATOREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – nuo 2008 m. statybų sektoriuje sėkmingai dirbanti įmonė, vykdanti gyvenamosios statybos, renovacijų bei gerbūvio darbus, prie savo komandos kviečia prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ).

Darbo pobūdis: 

  • Įmonės dokumentacijos rengimas ir administravimas: pretenzijos, raštai, sutartys su klientais;
  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas;
  • Dokumentų rengimas dalyvavimui viešųjų pirkimų konkursuose;
  • Statybos objektų suvestinių, pagal išlaidas ir pajamas, rengimas ir pateikimas vadovams;
  • Kiti vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas;
  • Patirtis administracinio pobūdžio darbe (ne mažiau 2 metų);
  • Patirtis dirbant su viešųjų pirkimų konkursų dokumentacija – privalumas;
  • Patirtis darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildyme – privalumas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu ir raštvedybos įgūdžiai;
  • Atsakingumas, analitinis mąstymas, greita orientacija.

Įmonė siūlo:

  • Puikias darbo sąlygas ir visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Malonų ir draugišką kolektyvą;
  • Darbo užmokestį nuo 750 EUR iki 900 EUR (atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Administratorė (-ius)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Kaunas

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PREKINIO ŽENKLO VADOVUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis: 

  • Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
  • Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
  • Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
  • Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
  • Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
  • Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
  • Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (nuo 3300Eur neatskaičius mokesčių).

CV su nuoroda „Prekinio ženklo vadovas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius, Klaipėda

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVO PAVADUOTOJUI (-AI) Alytuje

Mūsų klientė – pirmoji įmonė Lietuvoje, kuri pradėjo gaminti nuotekų valymo įrenginius ir siekianti įgyvendinti misiją – rūpintis žmogumi ir švaria aplinka. Gamybinė įmonė, sėkmingai dirbanti jau beveik 25 metus, plečianti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu ieško GAMYBOS VADOVO PAVADUOTOJO (-OS).

Darbo pobūdis: 

  • Glaudus bendradarbiavimas su gamybos direktoriumi ir bendras sprendimų priėmimas;
  • Gamybos planų sudarymas ir įgyvendinimas, darbo apimčių planavimas ir paskirstymas;
  • Vadovavimas gamybos darbuotojų komandai;
  • Technologinių procesų laikymosi ir kokybės priežiūra, darbų saugos taisyklių laikymosi priežiūra;
  • Gamybinės veiklos rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, veiklos rodiklių stebėjimas ir gerinimas;
  • Gamybos biudžeto planavimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 3 metų vadovaujančio darbo patirtis gamybos srityje;
  • Techninės, inžinerinės srities žinios – privalumas;
  • Lean sistemos principų išmanymas;
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir taisyklių išmanymas bei taikymas praktikoje;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos procesus bei pokyčius;
  • Puikūs bendravimo, veiklos planavimo, valdymo, prioritetų paskirstymo įgūdžiai, lyderystės gebėjimai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingoje, ilgametę patirtį turinčioje ir kokybę bei profesionalumą vertinančioje įmonėje;
  • Galimybė realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
  • Konkurencingą darbo užmokestį (1200-1700 Eur atskaičius mokesčius).

CV su nuoroda „Gamybos vadovo pavaduotojas“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Alytus

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Vilniuje

Mūsų klientė – nuo 2004 m. sėkmingai veikianti lietuviško kapitalo įmonė, vystanti veiklą medienos eksporto-importo srityje. Viena pirmaujančių savo srityje Lietuvos kompanijų, kurioje dirba jauna ir ambicinga komanda, kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Verslo santykių su potencialiais klientais inicijavimas, efektyvus bendradarbiavimo su partneriais palaikymas (Europos šalių rinkos);
  • Pardavimų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, įmonės atstovavimas;
  • Rinkos analizė, kainodaros pokyčių rinkoje stebėjimas, informacijos sisteminimas;
  • Vykimas į komandiruotes, dalyvavimas susitikimuose su verslo partneriais.

Reikalavimai:

  • Sėkminga patirtis pardavimų srityje (ne mažesnė nei 2 metų);
  • Puikūs anglų ir rusų kalbų įgūdžiai žodžiu ir raštu;
  • Tarptautinės prekybos išmanymas;
  • Motyvacija sėkmingai dirbti pardavimų srityje ir gebėjimas vystyti verslo santykius;
  • Orientacija į rezultatą;
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
  • Puikūs organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą sėkmingai dirbačioje, finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Konkurencingą darbo užmokestį ir motyvuojančius priedus (1500 Eur atskaičius mokesčius + priedai).

CV su nuoroda „Pardavimų vadybininkas (-ė)“ siųskite el.paštu: info@humancc.lt

Darbo vieta: Vilnius

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.