Planuojate karjeros pokyčius? Aktyviai ar pasyviai domitės darbo galimybėmis rinkoje? Norite gauti aukšto lygio darbo pasiūlymus? Jei taip, praneškite apie save! Savo cv galite siųsti ir norėdami dalyvauti vykstančiuose konkursuose info@humancc.lt.

Darbo pasiūlymai

Šiuo metu ieškome:
Darbo pasiūlymas STATYBOS PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – viena didžiausių transporto infrastruktūros įmonių Baltijos šalyse, dirbanti ne tik su kelių ir tiltų statybos projektais, bet ir daugeliu kitų (tuneliai, geležinkeliai, inžineriniai, energetikos tinklai). Šiuo metu prie savo motyvuotos komandos kviečia prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Statybos darbų planavimas ir organizavimas objekte, laikantis nustatytų terminų;
  • Darbų atitikimo techniniams brėžiniams, projektui ir techninėms sąlygoms užtikrinimas;
  • Atliekamų darbų kokybės kontrolė visuose statybos etapuose;
  • Vadovavimas komandai, darbų koordinavimas, įgyvendinimo priežiūra;
  • Techninės dokumentacijos ruošimas;
  • Numatyto biudžeto išlaidų kontrolė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas statybos inžinerijos, kelių statybos ar panašiose srityse;
  • Analogiško darbo patirtis organizuojant tiltų ir/arba daugiaaukščių pastatų statybas;
  • Labai geras statybos procesų išmanymas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Gebėjimas vadovauti komandai bei efektyviai organizuoti darbus;
  • Atsakingumas, savarankiškumas, orientacija į rezultatus.

.Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu (nuo 1800 Eur – 2600 Eur netto plius motyvaciniai priedai), priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
  • Papildomų naudų paketą.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Statybos projektų vadovas (-ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. KONSTRUKTORIUI (-EI) / PADALINIO VADOVUI (-EI) Jonavoje

Mūsų klientė – pažangi, sparčiai besiplečianti įmonė, projektuojanti ir gaminanti technologinę įrangą medienos apdirbimo pramonei. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti VYR. KONSTRUKTORIŲ (-Ę) / PADALINIO VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Projektavimo padalinio komandos darbo organizavimas ir kontrolė;
  • Lentpjūvių, konvejerių ir kitų medienos apdirbimo įrenginių bei metalo konstrukcijų projektavimas;
  • Brėžinių ir techninės dokumentacijos rengimas;
  • Projekto savikainos skaičiavimas, techninių sprendimų derinimas;
  • Aktyvus dalyvavimas techninės dokumentacijos bei instrukcijų rengimo procesuose;
  • Glaudus bendradarbiavimas su pardavimų skyriumi.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas inžinerijos, mechanikos ar mechatronikos srityse;
  • Analogiško darbo patirtis – būtina;
  • Labai geri įgūdžiai su Solidworks ir AutoCAD programomis;
  • Geras techninės dokumentacijos rengimo standartų išmanymas;
  • Patirtis projektuojant mechaninius įrenginius;
  • Anglų kalbos žinios;
  • Savarankiškumas, vežlumas, komunikabilumas, gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbus.

.Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų (nuo 2100 Eur – 2500 Eur netto plius priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų);
  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, galimybę vystyti tarptautinius projektus;
  • Galimybę vykti į komandiruotes.

Darbo vieta: Jonava.

CV su prierašu „Vyr. Konstruktorius (-ė) / Padalinio vadovas (-ė) Jonavoje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas STRATEGINIŲ EKSPORTO KLIENTŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune (farmacija)

Mūsų klientė – inovatyvi, ilgametę patirtį turinti farmacijos įmonė, sėkmingai plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti STRATEGINIŲ EKSPORTO KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Tarpusavio ryšių su esamais klientais vystymas ir palaikymas, pardavimų vykdymas;
  • Naujų verslo galimybių paieška;
  • Eksporto pardavimo strategijų planavimas ir įgyvendinimas;
  • Derybų vykdymas, komercinių pasiūlymų rengimas, sutarčių administravimas;
  • Dalyvavimas tarptautinėse parodose ir konferencijose;
  • Glaudus bendradarbiavimas su kitas įmonės padaliniais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas (tarptautinis verslas, eksportas, farmacija – didelis privalumas);
  • Sėkminga analogiško darbo patirtis farmacijos sektoriuje – BŪTINA;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (kitos kalbos – didelis privalumas);
  • Patirtis atstovaujant įmonę tarptautiniu mastu, puikūs derybiniai įgūdžiai;
  • Iniciatyvumas, komunikabilumas, energingumas, orientacija į rezultatus.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
    Numatytas fiksuotas atlyginimas nuo 2500-2800 EUR atskaičius mokesčius plius itin motyvuojantys kasmėnesiniai priedai, priklausantys nuo rezultatų;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Įdomų, dinamišką darbą modernioje ir inovatyvioje įmonėje.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Strateginių eksporto klientų vadybininkas (-ė) Kaune (farmacija)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas IT ADMINISTRATORIUI (-EI) (gamybos įmonė) Kaune

Mūsų klientė – novatoriška įmonė, gaminanti aukštos kokybės plastikinius ir aliuminio langus bei duris, šiuo metu ieško IT ADMINISTRATORIAUS (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Darbo vietų paruošimas bei priežiūra;
  • Kompiuterių ir IT įrangos diagnostika, remontas bei priežiūra;
  • Kompiuterinės technikos įsigyjimas ir priežiūra;
  • MS Office 365 administravimas;
  • IT tinklo saugumo užtikrinimas;
  • Kolegų konsultavimas IT ir kibernetinio saugumo klausimais;
  • Dalyvavimas įmonės IT projektuose.

Reikalavimai:

  • Išsilavinimas informacinių technologijų srityje;
  • Sėkminga kompiuterių priežiūros darbo patirtis;
  • IT techninės ir programinės įrangos diegimo ar administravimo patirtis;
  • Patirtis IT projektuose – privalumas;
  • Geros MS Office paketo naudojimo žinios;
  • Gebėjimas planuoti ir prioretizuoti užduotis;
  • Komunikabilumas, komandiškumas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį 1300-1600 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, priklausomai nuo patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Profesinio augimo galimybes;
  • Motyvuojantys priedai už projektinių užduočių atlikimą.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „IT Administratorius (-ė) (gamybinė įmonė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas TECHNOLOGUI (-EI) (maitinimo sektorius) Vilniuje/Trakuose

Mūsų klientė – sėkmingai dirbanti įmonė, teikianti restoranų ir maisto tiekimo paslaugas, šiuo metu ieško TECHNOLOGO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Technologinių kortelių rengimas pagal šefo sukurtus receptus;
  • Technologinių procesų nuokrypių analizė;
  • Gaminamų patiekalų išeigų kontrolė;
  • Maisto produktų ir gėrimų nurašymo operacijų tikslus atlikimas;
  • Užtikrinti tikslius duomenis sistemoje;
  • Bendradarbiavimas su komanda.

Reikalavimai:

  • Sėkminga analogiško darbo patirtis maitinimo sektoriuje – BŪTINA;
  • Išsilavinimas maisto technologijų srityje;
  • Maisto saugos ir kokybės standartų išmanymas;
  • Darbo patirtis Micros Simphony ir Rivilė programomis;
  • Puikios lietuvių k. žinios;
  • Atsakingumas, kruopštumas, analitinis mąstymas;
  • Puikūs organizaciniai ir komunikaciniai įgūdžiai.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį 1200-1500 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, priklausomai nuo patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Draugišką darbo aplinką;
  • Profesinio augimo galimybes.

Darbo vieta: Vilnius/Trakai.

CV su prierašu „Technologas (-ė) (maitinimo sektorius) Vilniuje/Trakuose“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas APSKAITOS SPECIALISTEI (-UI) (maitinimo sektorius) Vilniuje/Trakuose

Mūsų klientė – sėkmingai dirbanti įmonė, teikianti restoranų ir maisto tiekimo paslaugas, šiuo metu ieško APSKAITOS SPECIALISTĖS (-O).

Darbo pobūdis:

  • Pirminių dokumentų apskaita;
  • Restoranų atsargų apskaita (žaliavų pajamavimas, nurašymai);
  • Inventorizacijos procesų vykdymas;
  • Kasos operacijų apskaita (grynieji pinigai, inkasavimas);
  • Kiti vyr. buhalterės pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Sėkminga analogiško darbo patirtis maitinimo sektoriuje – BŪTINA;
  • Išsilavinimas buhalterinės apskaitos srityje;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Darbo patirtis Micros Simphony ir Rivilė programomis;
  • Puikios lietuvių k. žinios;
  • Atsakingumas, kruopštumas, atidumas detalėms.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį 1200-1400 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, priklausomai nuo patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Draugišką darbo aplinką;
  • Profesinio augimo galimybes.

Darbo vieta: Vilnius/Trakai.

CV su prierašu „Apskaitos specialistė (-as) (maitinimo sektorius) Vilniuje/Trakuose“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS ĮRANGOS IR INFRASTRUKTŪROS VADOVUI (-EI) gamybinėje įmonėje

Mūsų klientė – daugiau nei 30 metų sėkmingai dirbanti gamybinė – prekybinė kompanija, savo produkciją realizuojanti Lietuvoje ir eksporto rinkose, šiuo metu ieško GAMYBOS ĮRANGOS IR INFRASTRUKTŪROS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Gamybos įrenginių sklandaus veikimo užtikrinimas;
  • Gamybinių įrengimų techninės priežiūros ir remonto darbų planavimas ir organizavimas;
  • Įmonės administracinių, gamybinių, sandėliavimo patalpų, pastatų ir teritorijos inžinerinių sistemų priežiūra;
  • Inžinerinių sprendimų  paieška,  įgyvendinimas;
  • Skyriaus komandos darbų paskirstymas, užtikrinant kokybišką darbų atlikimą;
  • Veiklos ataskaitų ruošimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis techninis išsilavinimas (mechanikos srityje – privalumas);
  • Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis gamybinėje įmonėje (maisto pramonėje – privalumas);
  • Stiprūs komandos valdymo įgūdžiai, lyderystė;
  • Techninės srities įgūdžiai, įrenginių veikimo principų supratimas, brėžinių skaitymas;
  • Analitiškumas, sistemingumas;
  • Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas.

.Įmonė siūlo:

  • Dinamišką ir atsakingą darbą stabilioje gamybinėje įmonėje;
  • Galimybę realizuoti profesinius bei asmeninius tikslus;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 6000-7500 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį, kompetencijas bei lūkesčius).

Darbo vieta: Kauno apskr.

CV su prierašu „GAMYBOS ĮRANGOS IR INFRASTRUKTŪROS VADOVAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS VADOVUI (-EI) Kaune (reklamos gamyba)

Mūsų klientė – platų profesionalių paslaugų spektrą siūlanti spaudos ir reklamos sprendimų įmonė, šiuo metu ieško organizuoto GAMYBOS VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

• Reklamos spaudos gaminių gamybos procesų organizavimas, koordinavimas ir kontrolė;
• Gamybos užduočių planavimas;
• Komunikacija su klientais ir tiekėjais, derinant techninius ir dizaino sprendimus;
• Projektų ruošimas, sąmatų skaičiavimas;
• Gamybos procesų optimizavimas, iškilusių techninių ar organizacinių iššūkių sprendimas;
• Įrangos priežiūros , medžiagų tiekimo bei gamybos planų laikymosi užtikrinimas.

Reikalavimai:

• Inžinerinis mąstymas;
• Darbo patirtis reklamos gamybos srityje – privalumas;
• Sėkminga vadovavimo komandai patirtis;
• Spaudos technologijų ir standartų išmanymas;
• Gebėjimas planuoti ir efektyviai organizuoti darbus;
• Darbo patirtis su grafinėmis programomis;
• Techninių procesų supratimas ir gebėjimas spręsti problemas;
• Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.

.Įmonė siūlo:

• Ilgalaikį darbą stabilioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes ir kitas papildomas naudas (aptariama darbo pokalbio metu);
• Darbo užmokestį 1600 – 2000 EUR atskaičius mokesčius. Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „GAMYBOS VADOVAS (-Ė) Kaune (reklamos gamyba)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS TECHNOLOGUI (-EI) Marijampolėje (minkštų baldų gamyba)

Mūsų klientė – užsienio kapitalo gamybinė įmonė, gaminanti plataus spektro minkštuosius baldus ir Lietuvoje sėkmingai veikianti jau daugiau nei 10 metų, šiuo metu ieško GAMYBOS TECHNOLOGO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Gamybos technologinio proceso planavimas, priežiūra bei analizė;
  • Technologinių sprendimų kūrimas;
  • Naujų, inovatyvių technologijų bei įrankių paieškos inicijavimas bei pritaikymas gaminamai produkcijai;
  • Darbuotojų konsultavimas technologiniais klausimais;
  • Gamybos proceso tobulinimas ir optimizavimas;
  • Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, siekiant užtikrinti įmonės veiklos efektyvumą.

Reikalavimai:

  • Sėkminga gamybos technologo darbo patirtis (baldų pramonėje – privalumas);
  • Gamybos technologinių procesų reikalavimų išmanymas;
  • Baldo konstrukcinės dalies bei technologijos išmanymas;
  • Gebėjimas skaityti brėžinius;
  • Laiko planavimo įgūdžiai;
  • Anglų kalbos žinios – privalumas;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas ir orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Lanksčiai derinamą darbo užmokestį nuo 1400 – 1800 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Kuro kompensaciją ir kitus naudų paketus;
  • Motyvuotą, vieningą, talentingą, profesionalią komandą.

Darbo vieta: Marijampolė.

CV su prierašu „GAMYBOS TECHNOLOGAS (-Ė) Marijampolėje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas APSKAITOS SPECIALISTEI (-UI) Marijampolėje

Mūsų klientė –  užsienio kapitalo, veikianti pasauliniu mastu įmonė, projektuojanti ir gaminanti inovatyvius reklaminius ir reprezentacinius produktus verslo sektoriui.  Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti APSKAITOS SPECIALISTĘ.

Darbo pobūdis:

  • Pirminių buhalterinių dokumentų tvarkymas;
  • Personalo dokumentacijos administravimas (darbo sutartys, atostogos ir kt.);
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas ir mokesčių deklaravimas VMI, Sodrai;
  • Banko pavedimų registravimas;
  • Intrastato ir statistinių ataskaitų rengimas bei teikimas;
  • Skolų suderinimas su pirkėjais ir tiekėjais;
  • Kiti su buhalterija susiję darbai.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų arba panašiose srityse;
  • Analogiško darbo patirtis – būtina;
  • Geros buhalterinės apskaitos ir LR teisės aktų žinios;
  • Apskaitos programų valdymas (DEBETAS – didelis privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios – privalumas;
  • Pozityvumas, savarankiškumas, atidumas detalėms, kruopštumas.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1200 – 1400 Eur (atskaičius mokesčius). Konkretus darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų;
  • Kvalifikacijos kėlimo mokymus, seminarus;
  • Lanksčiai derinamą darbo modelį.

Darbo vieta: Marijampolė.

CV su prierašu „APSKAITOS SPECIALISTĖ (-AS) Marijampolėje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PERSONALO VADOVUI (-EI) Kauno raj.

Mūsų klientas – ilgametę patirtį savo srityje sukaupusi gamybos įmonė, sėkmingai savo veiklą plečianti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu ieško PERSONALO VADOVO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Personalo organizavimo strategijos kūrimas ir vystymas;
  • Skyriaus komandos darbo organizavimas;
  • Biudžeto sudarymas ir kontrolė;
  • Personalo procesų valdymas ir tobulinimas;
  • Vidinės komunikacijos projektų koordinavimas;
  • Komandos įsitraukimo didinimas, įmonės vidinės kultūros vystymas;
  • Vadovų konsultavimas komandos valdymo klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos, verslo vadybos ar analogiškose srityse;
  • Ne mažiau negu 3 metų sėkminga vadovaujančio darbo patirtis personalo valdymo srityje (gamybos įmonėse – privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Efektyvios komunikacijos ir tarpasmeninių santykių vystymo įgūdžiai, energingumas, iniciatyvumas.

.Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu (nuo 2800 – 3500 Eur atskaičius mokesčius), motyvacinius priedus, priklausančius nuo veiklos rezultatų;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes didelių verslo ambicijų turinčioje įmonėje;
  • Profesionalią, stiprią ir motyvuotą komandą.

Darbo vieta: Kauno apskr.

CV su prierašu „PERSONALO VADOVĖ (-AS)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR.BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė –  moderni, inovatyvi buhalterinės apskaitos ir finansų konsultavimo paslaugas teikianti įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti VYR.BUHALTERĘ (-Į) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Mėnesio ir metinių deklaracijų ruošimas;
  • Finansinės atskaitomybės parengimas;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas;
  • Klientų konsultavimas mokesčių ir apskaitos klausimais;
  • Komandos atliktų darbų tikrinimas ir kontrolė;
  • Klientų interesų atstovavimas, bendravimas su viešosiomis institucijomis.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, ekonomikos, finansų srityje;
  • Bent 3 metų analogiško darbo patirtis tvarkant pilną įmonių buhalterinę apskaitą;
  • Praktiniai įgūdžiai dirbant apskaitos programomis (Pragma, BSS, Optimum – didelis privalumas);
  • Gebėjimas dirbti komandoje, analitiškumas, komunikabilumas, empatiškumas.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1600 – 2300 Eur atskaičius mokesčius (priklauso nuo sukauptos patirties ir reikiamų kompencijų) plius priedai;
  • Nuolatinio tobulėjimo, profesinio augimo galimybes;
  • Išsamius mokymus adaptacinio periodo laikotarpiu;
  • Galimybę dirbti ne pilną darbo dieną bei pasirinkti pageidaujamą krūvį.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „VYR.BUHALTERĖ (-IS) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BUHALTEREI (-IUI) Kaune

Mūsų klientė – įmonė, teikianti buhalterinės apskaitos ir finansų konsultavimo paslaugas. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti BUHALTERĘ (-Į) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Buhalterinės apskaitos tvarkymas (nuo pirminių dokumentų iki galutinių finansinių ataskaitų parengimo);
  • Bendravimas su klientais, jų konsultavimas apskaitos bei finansų klausimais;
  • Finansinių ataskaitų rengimas ir teikimas atitinkamoms institucijoms;
  • Mokesčių skaičiavimas ir deklaravimas;
  • Kitos užduotys, susijusios su buhalterine apskaita.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityje;
  • Analogiško darbo patirtis – būtina (panašioje įmonėje – privalumas);
  • Buhalterinę apskaitą reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
  • Praktiniai įgūdžiai dirbant apskaitos programomis (Rivilė – didelis privalumas);
  • Gebėjimas dirbti komandoje, komunikabilumas, atidumas, orientacija į rezultatus.

.Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1400 – 1600 EUR atskaičius mokesčius + priedai, priklausantys nuo rezultatų (konkretus darbo užmokestis priklauso nuo reikiamos patirties ir turimų kompetencijų);
  • Galimybę nuolat tobulėti bei kelti kvalifikaciją;
  • Darbą stabilioje ir moderioje įmonėje, komfortabilią aplinką;
  • Profesionalią, draugišką ir motyvuotą komandą.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „BUHALTERĖ (-IS)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PERSONALO VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – inovatyvių technologijų gamybos įmonė rinkoje veikianti jau daugiau nei 10 metų. Šiuo metu prie savo motyuotos komandos kviečia prisijungti PERSONALO VADYBININKĘ (-Ą).

Darbo pobūdis:

  • Darbuotojų paieškos ir atrankos procesų organizavimas (techninė sritis);
  • Personalo dokumentų administravimas (darbo sutartys, atostogų prašymai ir t.t.);
  • Naujų darbuotojų įvedimo ir adaptacinio periodo koordinavimas;
  • Dalyvavimas įmonės vidinių renginių organizavime bei organizacinės kultūros puoselėjime;
  • Rinkos pokyčių analizė bei stebėjimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių valdymo, vadybos, psichologijos srityse – privalumas);
  • Analogiško darbo patirtis personalo valdyme (gamybos įmonėje – didelis privalumas);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Raštvedybos principų išmanynas ir praktinis taikymas;
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas, orientacija į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1400-1600 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Įdomų, dinamišką, darbą, profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
  • Kuro sąnaudų kompensavimą.

 

Darbo vieta: Kauno raj.

CV su prierašu „PERSONALO VADYBININKAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune (sunkvežimių ir priekabų dalys)

Mūsų klientas – viena didžiausių Lietuvoje sunkvežimių atsarginių dalių prekybos įmonė plečia savo komandą Kaune ir šiuo metu kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Aktyvus bendravimas su esamais ir naujais klientais;
  • Klientų poreikių išsiaiškinimas ir analizė;
  • Sunkvežimių ir priekabų dalių, kitų produktų bei paslaugų pardavimo vykdymas;
  • Reikalingų produktų operatyvus identifikavimas, parinkimas ir rezervavimas;
  • Prekių likučių sandėlyje stebėjimas;
  • Užsakymų priėmimas ir apskaita;
  • Akcijų organizavimas;
  • Klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – techninės arba vadybinės srityje);
  • Darbo patirtis mažmeninės prekybos srityje (būtina – sunkvežimių ir priekabų dalių);
  • Sėkminga darbo patirtis su elektroniniais sunkvežimių detalių katalogais;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Geros anglų bei rusų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Atkaklumas, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą stabilioje ir profesionalioje įmonėje, galimybę realizuoti save ir įgyvendinti asmeninius tikslus padedant įmonei;
  • Techninius mokymus;
  • Darbo užmokestį 1300 – 1500 EUR atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų) + motyvuojančius finansinius priedus prie atlyginimo kas mėnesį, tiesiogiai priklausančius nuo Jūsų darbo rezultatų.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė) Kaune (sunkvežimių ir priekabų dalys)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO PLĖTROS IR REKLAMOS VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – profesionalias socialinės pagalbos paslaugas fiziniams asmenims teikianti įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti VERSLO PLĖTROS IR REKLAMOS VADYBININKĄ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Socialinių tinklų turinio kūrimas, administravimas ir reklaminių kampanijų valdymas;
  • Reklamos strategijos tobulinimas, rinkos pokyčių analizė bei stebėjimas;
  • Naujų klientų identifikavimas, komunikacija ir ryšių užmezgimas;
  • Klientų konsultavimas, užklausų administravimas, poreikių analizė;
  • Atrankų koordinavimas (kandidatų/-čių paieška, pirminis vertinimas).

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Patirtis reklamos, pardavimų vystymo srityse;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (vokiečių kalba – privalumas);
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, laiko planavimo įgūdžiai;
  • Kūrybiškumas, empatija bei gebėjimas užmegzti ryšį su skirtingo charakterio asmenimis, orientacija darbo į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Darbo užmokestį nuo 1000-1200 Eur atskaičius mokesčius (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Įdomų, dinamišką darbą, karjeros perspektyvas;
  • Lanksčiai derinamą darbo modelį.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „VERSLO PLĖTROS IR REKLAMOS VADYBININKAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas REGIONO VADOVUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – sėkmingai veikianti įmonė, turinti ilgametę patirtį didmeninėje ir mažmeninėje prekyboje. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti REGIONO VADOVĄ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Efektyvus regiono valdymas, pardavimo planų vykdymas, iškeltų tikslų įgyvendinimas;
  • Personalo atranka, darbuotojų kompetencijų ugdymas, motyvacija ir veiklos kontrolė;
  • Profesionalaus klientų aptarnavimo kokybės standartų užtikrinimas;
  • Nuosekli ir efektyvi komunikacija bei bendradarbiavimas su kitais įmonės skyriais, siekiant bendrų tikslų;
  • Paskirtų padalinių veiklos rodiklių monitoringas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (privalumas – vadybos, psichologijos, žmogiškųjų išteklių studijos);
  • Analogiško vadovaujamo darbo patirtis (farmacijos sektorius – privalumas);
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Komunikabilumas, lyderystė, gebėjimas motyvuoti komandą;
  • Iniciatyvumas, veržlumas,  orientacija į rezultatus, savarankiškas darbo procesų organizavimas.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo  2500 Eur – 2700 Eur atskaičius mokesčius (priklauso nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Savirealizacijos, nuolatinio tobulėjimo ir realias karjeros perspektyvas;
  • Automobilį ir kitas darbui reikiamas priemones.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „REGIONO VADOVAS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VERSLO PLĖTROS VADYBININKUI (-EI) (saugos paslaugos) Vilniuje arba Kaune

Mūsų klientė – inovatyvi, plataus spektro apsaugos paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 10 metų, į savo komandą kviečia prisijungti VERSLO PLĖTROS VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Verslo santykių su potencialiais klientais inicijavimas, efektyvus bendradarbiavimo su naujais klientais palaikymas (B2B);
  • Apsaugos paslaugų pardavimų proceso įgyvendinimas (nuo „šalto skambučio“ iki vizito pas klientą ir pardavimo);
  • Įmonės atstovavimas, paslaugų pristatymas, derybos su klientais;
  • Komercinių pasiūlymų ir kitos pardavimų dokumentacijos rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis aktyviuose pardavimuose B2B sektoriuje (paslaugų pardavimai – privalumas);
  • Pardavimų proceso išmanymas, derybiniai įgūdžiai;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Atkaklumas, orientacija į rezultatą.

Įmonė siūlo:

  • Darbą perspektyvioje ir pažangioje įmonėje, galimybę realizuoti save ir įgyvendinti asmeninius tikslus prisidedant prie įmonės augimo;
  • Profesionalaus pardavimų trenerio mokymus;
  • Darbo užmokestį 1500 -1600 EUR (atskaičius mokesčius) ir papildomus priedus, procentaliai priklausančius nuo pardavimų krepšelio dydžio (be limito).

 

Darbo vieta: Vilnius arba Kaunas.

CV su prierašu „VERSLO PLĖTROS VADYBININKAS (-Ė) (saugos paslaugos) Vilniuje arba Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVUI (-EI) (inovatyvi statybinė/dekoro mežiaga)

Mūsų klientė – įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų pardavimų srityje, plečianti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, prie savo komandos kviečia prisijungti motyvuotą ir entuziastingą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) naujų, ekologiškų statybos srities produktų įvedimui į rinką (B2B sektorius).

Darbo pobūdis:

  • Pardavimų plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose, bendradarbiavimo vystymas (B2B sektorius);
  • Aktyvių pardavimų vykdymas;
  • Atstovaujamų produktų pristatymų, seminarų organizavimas;
  • Dalyvavimas parodose ir konferencijose;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas, sutarčių sudarymas;
  • Rinkos analizė, įmonės pardavimų strategijos tobulinimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (statybos inžinerijos, architektūros studijos – didelis privalumas);
  • Darbo patirtis aktyvių pardavimų srityje (statybiniai, techniniai produktai);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Iniciatyvumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas, orientacija į rezultatus.

Įmonė siūlo:

  • Stabilų bazinį darbo užmokestį nuo 2100-2600 Eur neatskaičius mokesčių (konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų);
  • Atsakingą ir dinamišką darbą tarptautinėje aplinkoje;
  • Profesinius iššūkius ir karjeros perspektyvas;
  • Geras darbo sąlygas, profesionalią komandą ir visas darbui reikalingas priemones.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė) (inovatyvi statybinė/dekoro mežiaga)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas GAMYBOS OPERACIJŲ VADOVUI (-EI) (FMCG sektorius) Druskininkuose

Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti vandens išgavimo bei išpilstymo įmonė, dirbanti su aukščiausiais kokybės standartais. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti GAMYBOS OPERACIJŲ VADOVĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Vadovavimas gamybos padaliniams;
  • Technologinių procesų ir darbų saugos taisyklių laikymosi, kokybės standartų priežiūra;
  • Gamybos biudžeto planavimas ir kontrolė;
  • Planų ir numatytos strategijos įgyvendinimas, rizikų identifikavimas;
  • Produkcijos kokybės užtikrinimas pagal nustatytus reikalavimus ir standartus;
  • Gamybinės veiklos rezultatų analizė, efektyvumo didinimas, rodiklių stebėjimas ir gerinimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Analogiško vadovaujamo darbo patirtis gamybos srityje (FMCG sektorius – didelis privalumas);
  • Gamybos procesų, darbų saugos normų ir kokybės standartų išmanymas bei taikymas praktikoje;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas efektyviai organizuoti komandos darbą ir valdyti gamybos operacijas bei pokyčius.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį, kuris aptariamas pokalbio metu, atsižvelgiant į turimą patirtį ir reikiamas kompetencijas (nuo 4200-5000 Eur neatskaičius mokesčių) bei papildomus priedus;
  • Galimybę realizuoti savo lyderystės potencialą ir dalyvauti sprendimų priėmime;
  • Stiprią, motyvuotą, ambicingą komandą.

Darbo vieta: Druskininkai.

CV su prierašu „GAMYBOS OPERACIJŲ VADOVAS (-Ė) Druskininkuose“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas BIURO ADMINISTRATOREI (-IUI) tarptautinėje įmonėje Kaune

Mūsų klientas – viena didžiausių Baltijos regiono įmonių, tiekianti žaliavas įvairiems pramonės sektoriams, šiuo metu ieško BIURO ADMINISTRATORĖS (-IAUS).

Darbo pobūdis:

  • Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra;
  • Bendros biuro tvarkos užtikrinimas, reikiamų prekių ir paslaugų užsakymas;
  • Svečių priėmimas;
  • Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos/siuntų paskirstymas, išsiuntimas ir registravimas;
  • Personalo dokumentų administravimas;
  • Darbuotojų adaptacijos proceso organizavimas;
  • Įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas;
  • Biuro kultūros bei gero mikroklimato kūrimas;
  • Pagalba kolegoms visais su biuru susijusiais klausimais.

 

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis administracijos, personalo srityje;
  • Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Labai geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
  • Dalykinio etiketo išmanymas;
  • Labai geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
  • Atidumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką ir valdyti didelius informacijos srautus;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas;
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje.

 

Įmonė siūlo:

  • Ilgalaikį darbą aukštos verslo kultūros tarptautinėje įmonėje;
  • Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes ir kitas papildomas naudas (aptariama darbo pokalbio metu);
  • Darbo užmokestį 1000 – 1300 EUR atskaičius mokesčius.

 

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „BIURO ADMINISTRATORĖ (-IUS) tarptautinėje įmonėje Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas DIZAINERIUI (-EI) Kaune (FMCG)

Mūsų klientas – viena didžiausių maisto pramonės gamybos įmonių, sėkmingai savo veiklą plečianti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti motyvuotą ir veržlų (-ę) DIZAINERĮ (-Ę) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Prekinių ženklų vizualinio identiteto kūrimas, plėtra ir pritaikymas įvairiems rinkodaros kanalams;
  • Produktų pakuočių, etikečių dizaino ir kitos reklaminės medžiagos kūrimas spaudai ir skaitmeninei reklamai;
  • Aktyvus dalyvavimas naujų produktų kūrimo procesuose, kūrybinių sprendimų ir idėjų generavimas;
  • Dizaino kokybės ir funkcionalumo užtikrinimas gamybos procesų metu;
  • Glaudus bendradarbiavimas su kitais skyriais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas dizaino, vizualinių komunikacijų ar analogiškose srityse;
  • Bent 2 metų darbo patirtis grafikos dizaino sferoje (FMCG sektorius – didelis privalumas);
  • Gebėjimas ruošti failus spaudai pagal spaustuvės ir gamybos procesų techninius reikalavimus;
  • Puikūs darbo Adobe programomis įgūdžiai, patirtis dirbant Canva;
  • Kūrybiškumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, laiko planavimas.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1300-1500 Eur (atskaičius mokesčius),  motyvacinius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • Galimybę dirbti su žinomais prekių ženklais bei įgyvendinti savo idėjas;
  • Geras darbo sąlygas, profesionalią komandą ir visas darbui reikalingas priemones;
  • Dovanas, asmeninių švenčių proga.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „DIZAINERIS (-Ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ PLĖTROS VADYBININKUI (-EI) Kaune ar Alytuje

Mūsų klientas – nuotekų valymo įrenginių gamybos įmonė, vystanti savo veiklą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, šiuo metu plečia pardavimų komandą ir ieško PARDAVIMŲ PLĖTROS VADYBININKO (-ĖS).

Darbo pobūdis:

  • Įmonė gaminamos produkcijos pardavimų plėtra ir įgyvendinimas Lietuvos ir kt. rinkose;
  • Pardavimų strategijos kūrimas bei įgyvendinimas;
  • Aktyvi naujų klientų paieška bei santykių palaikymas su esamais klientais;
  • Įmonės parduodamos produkcijos pristatymas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas, sutarčių sudarymas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų ruošimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas pardavimų vadybos, vandenvalos srityse – privalumas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (statybų sektoriuje – privalumas);
  • Gamybos ir verslo procesų supratimas;
  • Anglų kalbos žinios (rusų k. – privalumas);
  • Puikūs kontaktų mezgimo, bendradarbiavimo palaikymo ir derybiniai įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Hibridinį darbo modelį (ofisas Kaune, Alytuje);
  • Darbui reikalingas priemones ir automobilį;
  • Darbo užmokestį 1200 – 1500 EUR (atskaičius mokesčius) ir priedus pagal rezultatus. Konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, priklausomai nuo darbo patirties ir turimų kompetencijų.

Darbo vieta: Kaunas arba Alytus, nuotolinis darbas.

CV su prierašu „PARDAVIMŲ PLĖTROS VADYBININKAS (-Ė) Kaune/Alytuje“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas KOMERCIJOS VADOVO ASISTENTUI (-EI) Jonavos raj.

Mūsų klientė – viena didžiausių valymo priemonių gamybos įmonė Baltijos šalyse, vykdanti didmeninę prekybą, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti KOMERCIJOS VADOVO ASISTENTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Prekių asortimento valdymas;
  • Naujų klientų paieška ir darbas su esamais klientais, ilgalaikių santykių palaikymas;
  • Bendravimas su žaliavų tiekėjais;
  • Pardavimų vystymas;
  • Rinkos analizė;
  • Produktų techninės informacijos tvarkymas;
  • Produktų pristatymo medžiagos ruošimas;
  • Komercinių pasiūlymų ruošimas;
  • Pardavimų ataskaitų ruošimas ir analizė;
  • Efektyvus užduočių atlikimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Stipri motyvacija tobulėti pardavimų srityje bei siekti karjeros;
  • Patirtis pardavimų srityje – privalumas;
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Excel);
  • Geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Analitinis mąstymas;
  • Kruopštumas, atidumas, orientacija į rezultatą;
  • Komunikabilumas bei geri derybiniai įgūdžiai;
  • Iniciatyvumas, savarankiškumas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

.Įmonė siūlo:

  • Atsakingą darbą stabilioje gamybinėje įmonėje;
  • Įvedimą ir palaikymą pirmais darbo mėnėsiais, profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Aiškią karjeros perspektyvą – galimybę tapti komercijos vadybininku (-e);
  • Darbo užmokestį 900 – 1100 EUR (atskaičius mokesčius). Konkretus darbo užmokestis aptariamas pokalbio metu, priklausomai nuo turimos patirties ir reikiamų kompetencijų.

Darbo vieta: Jonavos raj.

CV su prierašu „KOMERCIJOS VADOVO ASISTENTAS (-Ė) Jonavos raj.“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas INŽINIERIUI (-EI) - SĄMATININKUI (-EI) Kaune (ŠVOK, VN)

Mūsų klientė – įmonė, jau 30 metų sėkmingai teikianti pastatų inžinerinių sistemų projektavimo bei įrengimo paslaugas, šiuo metu ieško inžinieriaus (-ės) – sąmatininko (-ės) Kaune.

Darbo pobūdis:

  • Šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo, vandentiekio, nuotekų sistemų statybos -montavimo darbų sąmatų sudarymas;
  • Atliktų darbų aktų sudarymas ir pateikimas;
  • Projektinės ir techninės dokumentacijos analizė, ekonomiškai naudingiausių sprendimų paieška;
  • Medžiagų bei įrangos kainų lygio analizė.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis inžinerinis išsilavinimas;
  • Inžinieriaus – sąmatininko darbo patirtis – nuo 2 metų;
  • ŠVOK, vandentiekio, nuotekų sistemų išmanymas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Sąmatų sudarymo programos išmanymas (SISTELA – privalumas);
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Atsakingumas, kruopštumas, atidumas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Galimybę dirbti su įvairiais projektais;
  • Metinius priedus;
  • Konkurencingą darbo užmokestį 1500-2000 EUR (atskaičius mokesčius). Darbo užmokestis gali būti derinamas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį, kompetencijas bei lūkesčius.

Darbo vieta: Kaunas.

CV su prierašu „Inžinierius (-ė) – sąmatininkas (-ė) Kaune“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTUI (-EI) Kaune

Mūsų klientė – augalinių vaistų, maisto papildų ir homeopatinių preparatų gamybos įmonė, sėkmingai dirbanti daugiau nei 20 metų. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti  VYR.KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Vaistinių preparatų kokybės kontrolė, registravimo procedūrų eigos koordinavimas;
  • Gamybos praktikos reikalavimų bei standartų laikymosi užtikrinimas;
  • CAPA procesų ir galimų rizikų valdymas, prevencinių veiksmų taikymas;
  • Auditų, ataskaitų, protokolų ir kitos susijusios dokumentacijos rengimas bei priežiūra;;
  • Mokymų, konsultacijų darbuotojams organizavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (farmacijos, medicinos, chemijos, biochemijos, biotechnologijų ar analogiškose srityse);
  • Analogiško darbo patirtis farmacinėje įmonėje;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, reiklumas, iniciatyvumas, efektyvi bei operatyvi  informacijos sklaida žodžiu ir raštu.

Įmonė siūlo:

  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 1800 Eur – 2000 Eur atskaičius mokesčius (priklauso nuo turimos patirties ir kompetencijų);
  • Savirealizacijos, nuolatinio tobulėjimo ir realias karjeros perspektyvas;
  • Profesionalią, draugišką ir patikimą komandą.

 

Darbo vieta: Kaunas, LEZ.

CV su prierašu „VYR. KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTAS (-Ė)“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.

Darbo pasiūlymas PARDAVIMŲ VADYBININKUI (-EI) Kaune

Mūsų klientas – veržlus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas, teikiantis perkraustymo, pervežimo ir sandėliavimo paslaugas, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).

Darbo pobūdis:

  • Įmonės paslaugų pardavimo proceso vykdymas Kauno regione ir kituose miestuose;
  • Naujų klientų paieška, bendradarbiavimo vystymas bei palaikymas su esamais klientais;
  • Klientų vizitavimas, poreikių išsiaiškinimas, komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų suderinimas;
  • Pardavimo rezultatų analizavimas, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
  • Sėkminga darbo patirtis pardavimų srityje (paslaugų sektoriuje – privalumas);
  • Taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu (anglų, rusų kalbų mokėjimas – privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Darbą jaunoje, veržlioje ir teikiamų paslaugų kokybę itin vertinančioje komandoje;
  • Automobilį darbui.
  • Fiksuota darbo užmokesčio dalis 1000-1200 EUR (atskaičius mokesčius) + priedai.

Darbo vieta: Kaunas

CV su prierašu „Pardavimų vadybininkas“ laukiame adresu info@humancc.lt

Dėmesio: kandidatuodami į šią poziciją Jūs sutinkate, kad Jūsų asmeniniai duomenys būtų administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi MB „Human Capital Center“. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be Jūsų sutikimo.